چگونه هزینه اثاث کشی را کمتر کنیم؟

چگونه هزینه اثاث کشی را کمتر کنیم؟

1400/4/8 رقیه علینقی زاده
اثاث کشی جزو جدانشدنی زندگی امروز شهروندان است. برای آنکه هزینه های اثاث کشی را کمتر کنیم و ارزان و به صرفه به محل جدید اسباب کشی کنیم، باید چند نکته اساسی را در نظر بگیریم. با استفاده از خدمات معتبر اثاث کشی که از پشتیبانی مستمر هم برخوردارند، هزینه های اثاث کشی را می توان به حداقل رساند.

چگونه هزینه اثاث کشی را کمتر کنیم؟

اسباب کشی و جا به جایی وقت گیر، استرس زا و البته هزینه بر است. به دلیل هزینه ها و دردسرهای اثاث کشی، معمولاً افراد ترجیح می دهند به جای اثاث کشی به محل جدید، در جایی که ساکن هستند، بمانند. برای صرفه جویی در هزینه ها و زمان خود در حین اثاث کشی با چند ترفند کاربردی برای کم کردن هزینه اثاث کشی آشنا شوید. 

ارزان ترین زمان را برای اثاث کشی

یکی از ساده ترین راه های صرفه جویی و کاهش هزینه اثاث کشی، انتخاب ارزان ترین زمان برای اسباب کشی است. اگر قصد اثاث کشی به محل کار جدید یا منزل جدیدتان را دارید، حتماً این نکته را در نظر بگیرید که ساعت و تاریخ و روز اثاث کشی در تعیین هزینه های نهایی اسباب کشی تعیین کننده است. برخی از فصل ها اوج اثاث کشی ها در سطح شهر است و تقاضا برای خدمات جا به جایی بالا می رود. اگر بخواهید در در ساعات اوج ترافیک و در ساعات اجرای طرح ترافیک اثاث کشی کنید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. هرچند برای همه مقدور نیست که ارزان ترین زمان سال را برای اسباب کشی انتخاب کنند. پیشنهاد می شود از خدمات به صرفه اثاث کشی استفاده شود. شرکت های ارائه کننده خدمات اثاث کشی تعرفه های ثابتی در طول سال دارند و نیازی نیست هزینه اضافی پرداخت کنید. 

از چند شرکت ارائه دهنده خدمات قیمت بگیرید

برای اسباب کشی به محیط جدید به خدمات اثاث کشی مثل نیروی جا به جایی اثاثیه، نیروی بسته بندی و وسیله حمل  بار مانند نیسان و خاور نیاز دارید. برای سفارش خدمات، حرفه ای عمل کنید، خدمات موردنیاز خود را از شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات بخواهید. چون آن ها خدمات تضمینی همراه با پشتیبانی ارائه می دهند. اگر در زمان اثاث کشی با هر مشکلی مواجه شوید، از طریق شرکت خدماتی پیگیری می کنید. برای پیدا کردن بهترین شرکت ارائده دهنده خدمات جا به جایی اثاثیه و کاهش هزینه اثاث کشی، از چند شرکت معتبر قیمت بگیرید. قیمت ها و کیفیت خدمات را با هم مقایسه کنید تا بهینه ترین و به صرفه ترین خدمت را دریافت کنید. شرکت های معتبر ارائه کننده خدمات اثاث کشی با پشتیبانی از خدمات و رسیدگی به سفارشات مشتریان، امکان دریافت خدمات به صرفه، مطمئن و رضایت بخش را بیشتر می کنند.  

نیروی جا به جایی اثاثیه حرفه ای استخدام کنید

یکی از عواملی که هزینه های اثاث کشی را به شدت کم می کند، به کارگیری نیروهای اثاث کش حرفه ای و باتجربه است. نیروی حرفه ای با سرعت عمل بالا این سرویس را ارائه می دهد و امکان وارد شدن خسارت و آسیب به اثاثیه شما به صفر می رسد. از طرفی نیروهای ماهر سرعت عمل بالایی دارند و با توانایی جسمانی بالا می توانند به فرایند بسته بندی و اثاث کشی سرعت ببخشند. با استفاده از خدمات نیروی اثاث کش حرفه ای، نگران خطرات و خسارت های احتمالی و پرداخت هزینه های جانبی نخواهید بود. 

کارتن های رایگان تهیه کنید

جعبه ها و کارتن ها ارزان نیستند! برای بسته بندی اصولی وسایل خود به تعداد زیادی جعبه یا کارتن باکیفیت نیاز دارید. اگر می توانید از فروشگاه ها و یا بازار تهیه کنید. کارتن هایی که در طول سال از طریق بسته های پستی جمع آوری می کنید، نگه دارید تا در زمان جا به جایی از آن ها استفاده کنید. 

برای اثاث کشی به محل جدید از تخفیف های خدمات اثاث کشی موج نو استفاده کنید. برای ثبت سفارش خود با شماره 02174402 تماس بگیرید و یا از طریق اپلیکیشن سِرویک خدمات موردنیاز خود را سفارش دهید

با سفارش خدمات بسته بندی موج نو، علاوه بر نیروی بسته بندی حرفه ای، تجهیزات بسته بندی به صرفه هم دریافت می کنید. تجهیزات بسته بندی موج نو شامل کارتن، سلفون، نایلون حبابی و نوار چسب است. بسته بندی حرفه ای ها کم هزینه تر و بهینه تر خواهد بود، به ویژه اگر تجربه اثاث کشی کمی دارید. 

هزینه خدمات اثاث کشی چگونه محاسبه می شود؟

هزینه خدمات اثاث کشی تابع چند عامل اساسی است. در نهایت تعداد ساعت کار هزینه نهایی را مشخص می کند. حجم وسایل و اثاث، میزان سنگینی بار، مسافت جا به جایی (درون شهری، برون شهری) تجهیزات بسته بندی، تعداد کارگر و نیروی اثاث کش از جمله عواملی هستند که تعداد ساعت های کار را مشخص می کنند. 

برای دریافت خدمات اثاث کشی شرکت موج نو با شماره 02174402 تماس بگیرید و سفارش خود را فوری ثبت کنید. خدمت موردنیاز خود را در تاریخ و ساعت مودنظر دریافت خواهید کرد. با اراده پشتیبانی ها و نظارت های شرکت موج نو بر روند خدمات، خیالتان هنگام اثاث کشی آسوده خواهد بود.