نکته هایی که در هنگام اثاث کشی به محل کار جدید باید بدانید

نکته هایی که در هنگام اثاث کشی به محل کار جدید باید بدانید

1400/1/15 رقیه علینقی زاده
اثاث کشی در ادارات و شرکت ها با توجه به اثاثیه و مبلمان حجیم و بزرگی که در آن ها وجود دارد، دارای چالش های خاصی است. به ویژه کسب و کارهایی که از سیستم های فنی استفاده می کنند باید نکات مهمی را در زمان جا به جایی به محل کار جدید در نظر داشته باشند تا فعالیت های شرکت مختل نشود.

نکته هایی که در هنگام اثاث کشی به محل کار جدید باید بدانید 

اثاث کشی به محل کار جدید به اندازه اثاث کشی به منزل جدید، فرایند چالش برانگیزی است. در فضای اداری محل کار مبلمان اداری حجیم و بزرگی برای بسته بندی وجود دارد. انواع وسایل الکترونیکی زیادی در شرکت ها و ادارات استفاده می شود که باید با دقت زیادی بسته بندی شوند تا در جریان اثاث کشی به محل کار جدید خسارتی به اثاثیه وارد نشود. معمولاً زمان زیادی برای انجام همه این امور ندارید. از طرفی اگر فرایند اثاث کشی در ادارات و شرکت ها به طول بیانجامد، امور و فعالیت های شرکت مختل می شود. جا به جایی و اثاث کشی در شرکت ها و ادارات صرف نظر از اندازه و ابعاد شرکت ها، کار زیادی است. بنابراین باید چند نکته را برای اثاث کشی آسان و سریع در نظر گرفت. 

برای اثاث کشی به محل کار جدیدتان از قبل برنامه ریزی کنید

برای جا به جایی و اثا کشی به یک فضای اداری جدید، نمی توان در لحظه تصمیم به این کار گرفت. باید مراحل برنامه ریزی را زودتر شروع کنید؛ کارکنان شرکت را برای این کار آماده کنید و مشخص کنید هر کس چه کاری باید انجام دهد. بعد از اثاث کشی به محل کار جدیدتان هم کار زیادی دارید باید به چیدمان فضای اداری جدیدتان هم فکر کنید و در کمترین فرصت از جریان اثاث کشی خارج شده و به روال عادی کارتان برگردید. همه این موارد به برنامه ریزی از قبل مشخص شده نیاز دارد. با برنامه ریزی زودهنگام حتی می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید و به صرفه و آسان اثاث کشی کنید. به  هر حال باید از قبل بدانید چه بودجه ای را باید برای اثاث کشی به فضای کار جدیدتان اختصاص دهید. 

شخصی را به عنوان مسئول اثاث کشی تعیین کنید

حتی اگر قرار است از خدمات اثاث کشی شرکت های معتبر استفاده کنید، بهتر است شخصی را به عنوان مسئول هماهنگی امور تعیین کنید. حتی اگر قرار است کار را تقسیم کنید، باز هم داشتن یک مدیر و مسئول برای اثاث کشی ضروری است. با پیگیری امور جا به جایی به محل کار جدید می توانید از پیشرفت امور مطمئن باشید. معمولاً بهترین فرد برای این کار یک دستیار اداری است، البته می توانید شخصی را انتخاب کنید که سابقه خوبی در اثاث کشی به محل کار جدید دارد. البته اگر از خدمات نیروهای حرفه ای اثاث کشی استفاده می کنید، خیالتان در تمام مراحل اثاث کشی به محل کار جدید آسوده خواهد بود. 

تحقیق کنید تا بهترین خدمات اثاث کشی را انتخاب کنید

قبل از سفارش و رزرو خدمات اثاث کشی محل کار، پیشنهاد می کنیم حداقل قبل از رزرو سفارشتان، به خوبی تحقیق کنید و با مقایسه قیمت ها و کیفیت خدمات شرکت های حرفه ای، در نهایت خدمات اثاث کشی سریع و باکیفیت دریافت کنید. از آنجا که اثاث کشی در محل کار باید در فرصت کوتاهی تمام شود، باید نیروهایی را برای این کار استخدام کنید که سرعت عمل بالایی در بسته بندی اثاثیه شرکت ها و ادارات دارند. اگر بودجه کافی دارید، از خدمات کامل و تمام حرفه ای استفاده کنید. شرکت خدماتی که خدمات اثاث کشی به محل کار جدید را به صورت کامل ارائه می دهد، بهترن انتخاب خواهد بود. نیروهای بسته بندی با دقت و سرعت عمل بالا اثاثیه شرکت را با ابزارهای مخصوص بسته بندی و بارگیری می کنند. علاوه بر اعزام نیروی بسته بند، وسایل نقلیه حمل بار هم ارسال می کنند تا با توجه به نیاز خود از خدمات اثاث کشی با نیسان یا خاور بهره مند شوید. سوابق شرکت موردنظرتان را بررسی کنید تا بدون خسارت و بی دردسر به فضای کار جدید اثاث کشی کنید. در نظر داشته باشید که هر شرکتی که انتخاب می کنید باید دارای مجوز رسمی و بیمه باشد. 

بخش های فنی و آیتی شرکت را فراموش نکنید

یکی از بزرگترین مشکلات موجود در زمان جا به جایی و اثاث کشی به محل کار جدید، جمع کردن همه سیستم های فنی است. شرکت ها و کسب و کارهایی که خدمات فنی و آیتی ارائه می دهند قطعاً نمی خواهند در اثاث کشی به محیط جدید، فعالیت ها و خدماتشان مختل شود. قبل از انتقال سیستم های فنی شرکت، از قبل طرحی از تجهیزات فنی محل کارتان تهیه کنید. جا به جایی سرورها، رایانه ها، تلفن ها، تمامی داده ها و سیتسم های مبتنی بر اینترنت کار بزرگی است که با استفاده از خدمات حرفه ای اثاث کشی آسان خواهد شد.

قبل از اثاث کشی، محل کار جدید را نظافت کنید

حتماً می خواهید محل کار جدیدتان تمیز و بهداشتی باشد. قبل از اثاث کشی به محل کار جدید، آن را نظافت و ضدعفونی کنید. استفاده از خدمات نظافت محل کار و نیروهای نظافتی بامهارت و سرعت عمل بالا قبل از ورود به محل کار جدید پیشنهاد می شود. اگر بخواهید برای اطمینان خاطر، محل کار را از هر نوع آلودگی پاک کنید، می توانید محیط کار را سمپاشی کنید. حفظ  نظافت، بهداشت و ایمنی محل کار در نهایت منجر به عملکرد بهتر کارکنان و بازگشت هزینه هایی می شود که برای دریافت خدمات نظافت پرداخت می کنید. 

خدمات اثاث کشی شرکت موج نو چه برتری ای دارد؟

شرکت موج نو به شرکت ها و ادارات خدمات اثاث کشی حرفه ای و ویژه محل کار ارائه می دهد. برای محقق شدن این خدمات، از نیروهای متخصص و ماهر استفاده می کند. برای بالا بردن سطح کیفی خدمات اثاث کشی، به اصل آموزش، به عنوان یکی از ارکان اصلی ارائه خدمات حرفه ای توجه می شود و کارشناسان منابع انسانی موج نو طی چند دوره به نیروهای خود آموزش می دهند و آن ها را در جریان اصول و استانداردهای روز اثاث کشی در محل کار قرار می دهد. علاوه بر مهارت های حرفه ای، موج نو به برخورد حرفه ای رفتاری نیز توجه می کند تا مشتریان خدمات اثاث کشی، چالشی در استفاده از خدمات نیروها و تعامل با آن ها نداشته باشند. 
بیمه کردن نیروهای اثاث کش و بسته بند موج نو این امکان را به شرکت ها می دهد تا بدون دغدغه از این خدمات استفاده کنند. بنابراین تمامی نیروها موج نو تحت بیمه حوادث و سلامت قرار می گیرند. موج نو صرفاً نیاز مشتریان را به نیروهای متخصص ارجاع نمی دهد. در واقع تنها نقش واسطه ای ندارد بلکه از تمامی خدمات به صورت 7/24 پشتیبانی می کند و با بررسی عملکرد نیروها و امتیازدهی به آن ها بر اساس میزان رضایت مشتریان، در مسیر ارائه خدمات منحصر به فرد گام بر می دارد.  

برای دریافت خدمات اثاث کشی و بسته بندی موج نو می توانید با 02174402 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و یا با مراجعه به اپلیکیشن و یا وبسایت سِرویک درخواست خود را سریع و آسان سفارش دهید.