خدمات نظافت پارکینگ ساختمان ها

خدمات نظافت پارکینگ ساختمان ها

1400/3/2 رقیه علینقی زاده
یکی از قسمت های عمومی ساختمان که نباید از نظافت منظم آن غافل شد، نظافت پارکینگ ساختمان است. نظافت دوره ای پارکینگ های طبقاتی شرکت ها و مجتمع ها نقش مهمی در حفط ایمنی، بهداشت و زیبایی محیط آن دارد و تأثیر خوشایندی روی مشتریان بلقوه شرکت ها و مراجعه کنندگان دارد.

خدمات نظافت پارکینگ ساختمان ها

پارکینگ یکی از بخش های هر ساختمانی است که نباید از نظافت آن چشم پوشی کرد. روغن ماشین، دود وسایل نقلیه و سایر آلاینده ها کف پارکینگ را به شدت کثیف کرده و در درازمدت به آن آسیب می زند و ظاهر ناخوشایندی به پارکینگ ساختمان شرکت ها و ادارات می دهد. نظافت پارکینگ ساختمان هایی مانند مجتمع های بزرگ و برج ها باید با استفاده از ابزارهای نظافت صنعتی و با به کار گیری نیروهای حرفه ای و مجرب انجام شود تا در زمانی کوتاه، نتیجه ای مطلوب و رضایت بخش حاصل شود. 

چرا نظافت پارکینگ ساختمان اهمیت دارد؟

نظافت پارکینگ ساختمان شرکت ها و ادارات همانند نظافت پارکینگ منازل اهمیت زیادی دارد. مشتریان بلقوه شرکت ها ابتدا ظاهر ساختمان را می بینند و اولین بار در پارکینگ ساختممان شرکت یا مجتمع قدم می گذارند. تمیز بودن مکان های عمومی مانند پارکینگ سهم زیادی در ارائه هویت ممتاز از یک شرکت یا محل کار دارد. همیشه آنچه که در نگاه اول به چشم می آید، نقش تاثیرگذاری دارد. پارکینگ های فضای باز در مقایسه با پارکینگ های سربسته، بیشتر در معرض آلودگی های محیطی قرار دارند. اگر به موقع تمیز نشوند، کف پارکینگ به سرعت خراب و مستهلک می کنند. با صرف هزینه معقول برای دریافت خدمات نظافت محل کار می توان به میزان چشم گیری در نگهداری سرمایه ها برنامه ریزی کرد. 

مزایای نظافت منظم پارکینگ ساختمان ها چیست؟

شن و ماسه و گرد و غبار به عنوان عامل ساینده در زیر چرخ های خودرو عمل می کنند. وقتی سطوح آسفالت فرسوده می شوند، آب به راحتی در آن نفوذ خواهد کرد، در نتیجه آسفالت شروع به تجزیه شدن می کند و بتن نیز فرسوده می شود. گرد و غبار حاصل از بتن آلودگی زیادی را در فضای پارکینگ به ویژه پارکینگ های بزرگ طبقاتی ایجاد می کنند. برای به حداقل رساندن اثرات احتمالی محیطی نظافت پارکینگ های طبقاتی را باید در نظر داشت. نظافت منظم پارکینگ موجب ایمنی بیشتر برای افراد می شود؛ زیرا شن و ماسه های جمع شده می توانند خطر لغزش و زمین خوردن را بیشتر کند. 

برای دریافت خدمات نظافت پارکینگ ساختمان می توانید با شماره 02174402 تماس بگیرید و با ثبت سفارش خود، در زمان و مکان موردنظرتان، خدمتی حرفه ای تحویل بگیرید.

نظافت پارکینگ های طبقاتی مجتمع ها با روش های نظافت صنعتی

نظافت پارکینگ های طبقاتی مقیاس بزرگ تری از نظافت مشاعات ساختمان هایی با متراژ کم است. برای تمیز کردن پارکینگ های طبقاتی از تکنیک های روز نظافت و تجهیزات ویژه مانند جاروبرقی صنعتی، شلنگ های فشار قوی، پولیشر، بخارشوی صنعتی و... استفاده می شود. به کارگیری فناروی های جدید در نظافت محیط های وسیع با متراژ بالا موجب بالا بردن کیفیت و سرعت ارائه خدمات خواهد شد. پارکینک ساختمان ها و مجتمع های تجاری باید در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین سطح کیفیت انجام شود. برای نظافت صنعتی محیط های عمومی وسیع علاوه بر تجهیزات به نیروهای حرفه ای خدمات نظافت نیز نیاز است. 

نظافت انواع پارکینگ های ساختمان با موج نو

اگر برای نظافت پارکینگ ساختمان به دنبال حرفه ای ترین نیروهای نظافتی هستید، شرکت موج نو می تواند انتخاب شما باشد. موج نو هیچ محدودیتی در ارائه خدمات نظافت قائل نمی شود. پارکینگ های ساختمان در هر اندازه ای که باشند با برنامه مشخص و نیروهای مجرب، مأموریت نظافت انجام می شود. با توجه به نیاز مشتریان و در نظر گرفتن شرایط، تلاش می شود خدمات مطلوبی و قابل قبولی ارائه شود. پارکینگ هایی که کف بتنی، رنگ شده، صیقلی، سنگ فرش و... دارند، توسط نیروهای نظافتی باتجربه نظافت می شود. با توجه به شرایط ویژه محیط های کار و مجتمع های تجاری یا اداری، نیروهای خدماتی شرکت موج نو در ساعات خاص که پارکینگ های طبقاتی خالی از خودرو است، هم خدمت رسانی می کنند تا روند فعالیت های موجود در مجتمع ها، برج ها و ساختمان ها مختل نشود. 

چرا باید از خدمات نظافت مشاعات و پارکینگ موج نو استفاده کرد؟

نیروهای موج نو تمام انواع پارکینگ ساختمات از جمله پارکینگ های یک طبقه تا چند طبقه را نظافت می کنند و برای تمیز کاری انواع سطوح آمادگی کامل دارند. با استفاده از تجهیزات تمیزکاری صنعتی پرقدرت، می توانیم به سرعت و بهینه هر نوع آلودگی را از تمام قسمت های پارکینگ تمیز کنیم. نیروهای نظافت موج نو کاملاً آموزش دیده هستند و مهارت زیادی در ارائه خدمات سریع و باکیفیت دارند. آن ها به انواع روش های نظافت و کار با تجهیزات نظافت صنعتی مسلط هستند. 

انواع خدمات نظافت منزل و نظافت محل کار موج نو در 7 روز هفته به مشتریان ارائه می شود. خدمات نظافت موج نو به صورت یکباره یا دوره ای است. معمولاً مشتریان برای راحتی در استفاده از خدمات باکیفیت و نیروهای متبحر ترجیح می دهند خدمات دوره ای را طبق زمان بندی موردنظرشان ثبت سفارش کنند. برنامه ریزی منظم خدمات نظافت نشان می دهد که شما ذهنیت فعالانه ای نسبت به نظافت محیط کارتان دارید و در درازمدت از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر خواهد بود؛ زیرا خدمات نظافت هزینه نیست بلکه یک استراتژی نگهداری از سرمایه های فیزیکی است. 

چه برای پارکینگ خود به یک دوره خدمات نظافت پارکینگ ساختمان نیاز داشته باشید و چه به دنبال نظافت منظم و دوره ای باشید، موج نو می تواند خدمتی متناسب با نیاز شما ارائه دهد. موج نو بیش از 14 سال است به مکان های عمومی و خصوصی، خدمات نظافت ارائه می دهد. در حال حاضر، انواع پارکینگ ها از جمله پارکینگ شرکت ها، هتل ها، بیمارستان ها، مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری و... با خدمات ویژه نظافت موج نو تمیز و نظافت می شوند. پارکینگ شما در هر اندازه ای که باشد، خدمتی درخور و باکیفیت، به صرفه و رضایت بخش ارائه می دهیم.

برای نظافت پارکینگ ساختمان می توانید به تیم متخصصان نظافت موج نو اعتماد کنید. با شماره 02174402  یا شماره 02178402000 تماس بگیرید و با دریافت راهنمایی از تیم مرکز تماس، سفارش خود را رزرو کنید.