خدمات نظافت؛ هزینه یا استراتژی نگهداری؟!

خدمات نظافت؛ هزینه یا استراتژی نگهداری؟!

1400/2/26 رقیه علینقی زاده
استفاده منظم از خدمات نظافت در افزایش عمر مفید ساختمان ها و نگهداری بهتر از اموال و سرمایه های فیزیکی نقش تأثیرگذاری دارد. خدمات نظافت موج نو با استفاده از نیروهای متخصص و حرفه ای ارائه می شود. همچنین با ارائه خدمات پشتیبانی، دریافت خدمات باکیفیت تضمین می شود.

خدمات نظافت؛ هزینه یا استراتژی نگهداری؟!

در سال های اخیر، استفاده از خدمات نظافت به میزان چشم گیری گسترش یافته است. نظافت محیط های تجاری و محل کار در درجه اول بهداشت و ایمنی محیط های شغلی را تأمین می کند و در ادامه، بهره وری کارکنان بهبود می یابد. همچنین ظاهر تمیز و مرتب محیط های تجاری و شغلی تأثیر مثبتی در اولین برخورد روی شرکای تجاری، مشتریان یا مراجعان شرکت می گذارد. علاوه بر همه این ها، یکی از مزایای اصلی استفاده منظم از خدمات نظافت این است که نقش مهم و تاثیرگذاری روی نگهداری ساختمان ها و اموال خواهد داشت. این تأثیر در بلندمدت موجب بازگشت چندبرابری تمام هزینه هایی می شود که برای نظافت منزل یا نظافت محل کار پرداخت کرده اید. در واقع می توان استفاده از خدمات نظافت را یک استراتژی نگهداری در نظر گرفت. 


خدمات نظافت چه تأثیری روی نگهداری ساختمان دارد؟

ممکن است برای صرفه جویی اقتصادی تصمیم بگیرید از دریافت منظم و دوره ای خدمات نظافت چشم پوشی کنید. اما همین اقدام هزینه های گزافی را در سال های آینده به بار می آورد. به عنوان نمونه، آلودگی و رسوبات در شهرهای بزرگ به مرور زمان استهلاک ساختمان ها را تسریع می کند نمای ساختمان اگر طبق برنامه مشخصی نظافت نشود و از خدمات نماشویی به صورت دوره ای استفاده نشود، مجبور می شوید چند برابر هزینه خدمات نظافت را صرف ترمیم نمای ساختمان کنید. از زیبایی و درخشندگی نمای ساختمان بعد از شست و شوی آن که بگذریم، تمیز کردن نما و پنجره های ساختمان عمر مفید و قابلیت نگهداری از آن ها را افزایش می دهد و از آسیب دیدن آن به دلیل آلودگی ها و رسوبات محیطی جلوگیری می کند. 

تمیز بودن راه پله ها لابی ها و نظافت مشاعات ساختمان همیشه تاثیرگذار به نظر خواهند رسید. چراکه محیط کاری تمیز و بدون آلودگی هویت شرکت شما را بهتر از همیشه به نمایش خواهد گذاشت. این داستان برای اموال و دارایی های فیزیکی شرکت های تجاری و محیط های اداری هم تکرار می شود. اموال و اثاثیه موجود در شرکت ها همیشه در معرض آلودگی و کثیف شدن قرار دارند. کثیف بودن آن نه تنها روی دیدگاه مشتریان و شرکا بازتاب ناخوشایندی دارد، بلکه در درازمدت وسایل شما را کهنه و بلا استفاده می کند و مجبور می شوید مجدداً برای تهیه وسایل جدید هزینه بیشتری کنید. 

چگونه می توان خدمات نظافت مطمئنی دریافت کرد؟

آنچه که خدمات نظافت را به عنوان استراتژی نگهداری معرفی می کند، در حقیقت خدمات مطمئن و باکیفیت است. مشتریان باید از دریافت خدمات خیالشان آسوده باشد و از مرجعی مطمئن و معتبر آن را دریافت کنند. امروزه روش های دریافت خدمات دگرگون شده و مشتریان ترجیح می دهند به صورت هوشمندانه ای خدمات را دریافت کنند تا قابلیت پشتیبانی نیز داشته باشد و شرکتی مطمئن نیروهای حرفه ای برای ارائه خدمات را تامین کند. شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت آماده ارائه خدمات حرفه ای نظافت منزل و نظافت محل کار هستند. نظافت ساختمان در کوتاه ترین زمان ممکن اما با بالاترین درجه کیفیت را از شرکت موج نو دریافت کنید تا نیروهای نظافتی ماهر و کاربلد برای نظافت محل موردنظر شما اعزام شوند.

 انواع خدمات نظافت شرکت موج نو

شرکت موج نو یکی از شرکت های پیشتاز در ارائه خدمات نظافت به مشترکان شخصی و مشتریان تجاری است. نیروهای موج نو علاوه بر شهروندان تهرانی در تمام محدوده ها، به تمام شرکت های بزرگ و کوچک، سازمان ها و کارخانه ها خدمات نظافت ارائه می دهند. نظافت صنعتی با استفاده از تجهیزات و دستگاه ها، نظافت برج، نظافت  کنترات مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی را آسان و به روز می کند. شرکت موج نو در تلاش است خدماتی سریع، باکیفیت و نوین به تمام مشتریان خود ارائه دهد. خدمات نظافت زیر را می توانید از موج نو دریافت کنید:

- نظافت منزل (عادی و VIP)
- نظافت محل کار (عادی و VIP)
- نظافت مشاعات ساعتی (عادی و VIP)
- نظافت مشاعات کنترات

علاوه بر این خدمات، نیروهای متخصص موج نو سرویس های نماشویی، کفسابی، موکت شویی و مبل شویی نیز ارائه می دهند. برای اینکه محیط کار و فضاهای عمومی (دفاتر، بیمارستان ها، دانشگاه ها، هتل ها یا مراکز تولیدی و...) تمیز و بهداشتی بماند و در نگهداری وسایل و بنای ساختمان قصور نکرده باشید، بهتر است از طریق یک شرکت خدماتی حرفه ای و معتبر خدمات موردنظر خود را دریافت کنید.  
سخن پایانی
با توجه به پیامدهای مثبت استفاده از خدمات حرفه ای نظافت، در واقع هزینه نمی کنید بلکه از سرمایه ها و دارایی های خود، به مدت بیشتری نگهداری و استفاده می کنید. برای دریافت خدمات نظافت موج نو، می توانید با شماره 02174402 تماس بگیرید و پس دریافت مشاوره رایگان از تیم مرکز پیام، سفارش خود را مطمئن، سریع و آسان ثبت کنید.