رزرو آنلاین نظافتچی

رزرو آنلاین نظافتچی

1397/11/24 سارا سلیمان پور
رزرو آنلاین نظافتچی از جمله سرویس هایی است که از طریق اپلیکیشن خدماتی منزل به مشتریان شرکت های نظافتی عرضه می گردد. با دانلود و نصب اپلیکیشن خدماتی منزل، می توانید سرویس نظافتی مورد نظر خود را انتخاب نموده و

رزرو آنلاین نظافتچی

رزرو آنلاین نظافتچی از جمله سرویس هایی است که از طریق اپلیکیشن خدماتی منزل به مشتریان شرکت های نظافتی عرضه می گردد. با دانلود و نصب اپلیکیشن خدماتی منزل، می توانید سرویس نظافتی مورد نظر خود را انتخاب نموده و به صورت اینترنتی، هزینه آن را نیز پرداخت نمود. رزرو آنلاین نظافتچی نسبت به رزرو تلفنی نیرو برای مشتریان مزایای زیادی دارد که در این مقاله قصد داریم به مهم ترین این مزایا اشاره نماییم. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


رزرو آنلاین نظافتچی چه مزایایی برای مشتریان به همراه دارد؟ 

همسویی با روند رو به رشد جامعه

همان طور که مطلع می باشید، عصر حاضر عصر تکنولوژی بوده و امروزه استفاده از فناوری در تمامی ابعاد زندگی مردم جامعه متبلور شده است. انجام خریدهای روزانه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امروزه تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی به منظور ارائه سرویس ها و محصولات مختلف به مشتریان تاسیس شده است. بنابراین، شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت منزل نیز می بایست همسو با سایر اصناف، رو به جلو حرکت کرده و از ابزارهای مدرنی چون وبسایت و اپلیکیشن موبایل به منظور فراهم آوردن امکان رزرو آنلاین نظافتچی برای مشتریان خود بهره ببرند. بنابراین، مشتریانی که دائما در حال استفاده از گوشی های هوشمند خود می باشند، به راحتی قادر به استفاده از اپلیکیشن مزبور خواهند بود. 

اطمینان از حضور نیروی مزبور در زمان مقرر

هنگامی که شما اقدام به رزرو آنلاین نظافتچی از طریق اپلیکیشن سرویک( لینک دانلود اپلیکیشن سرویک) و یا سایر اپلیکیشن های خدماتی می نمایید، تاریخ و ساعت حضور نیروی مورد نظر به اطلاع شما خواهد رسید. یک روز پیش از حضور نیرو در منزل شما نیز پیامی جهت یادآوری برایتان ارسال می گردد. بدین ترتیب، شما می توانید برای تمامی امور منزل خود برنامه ریزی نموده و به همه کارهای خود برسید. 

رزرو آنلاین

بهره مندی از پیشنهادات کارشناسان شرکت

به هنگام رزرو آنلاین نظافتچی می توانید هم نیروی مورد علاقه خود را رزرو نمایید و هم انتخاب و اعزام نیرو را به سیستم واگذار نمایید. همچنین، این امکان برای شما فراهم می گردد که از مشاوره کارشناسان شرکت بهره مند شده و در خصوص انتخاب نیروی مورد نظر خود تحقیق نمایید. 

امکان بهره مندی از هدایای شرکت خدماتی نظافتی

اگر از خدمات رزرو آنلاین نظافتچی اپلیکیشن سرویک استفاده کنید، در صورتی که برای اولین بار اقدام به سفارش نموده باشید، از طرف سیستم هدیه ای به مقدار 20000 تومان به شما اعطا خواهد شد. حال اگر پس از رزرو آنلاین نظافتچی و ورود وی به منزلتان، از عملکرد وی رضایت داشته باشید، می توانید نیروی مزبور را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. نحوه اشتراک گذاری بدین صورت است که می بایست کد پرسنلی نیروی مورد علاقه خود را از طریق اپلیکیشن سرویک برای دوستانتان ارسال نمایید. در این صورت، اگر دوستانتان برای اولین بار از طریق اپلیکیشن خدماتی سرویک به ثبت سفارش بپردازند، هدیه ای به شما تعلق خواهد گرفت. 

مشخص بودن مبلغ پرداختی

از دیگر مزایای رزرو آنلاین نظافتچی، این است که می توانید قیمت هر یک از سرویس ها را مشاهده کرده و در انتها نیز هزینه کلی سرویس ارائه شده به صورت پیش فاکتور از طریق اپلیکیشن مزبور برایتان ارسال خواهد شد. در این صورت در خصوص دستمزد و هزینه های نظافتچی منزل، هیچ شک و شبهه ای برای شما ایجاد نخواهد شد.

امکان بهره مندی از خدمات پشتیبانی در صورت بروز مشکل

اگر به هنگام رزرو آنلاین نظافتچی با مشکلی مواجه شدید، می توانید از خدمات پشتیبانی مجموعه سرویک بهره مند شوید. در این صورت پشتیبانی شما را در خصوص چگونگی انتخاب نیروی مناسب و یا در خصوص چگونگی ثبت سفارش راهنمایی کرده و مشکل شما را برطرف خواهد نمود. لازم به ذکر است که خدمات پشتیبانی مجموعه سرویک به صورت شبانه روزی ارائه می گردد.