اپلیکیشن خدماتی منزل

اپلیکیشن خدماتی منزل

1397/11/23 سارا سلیمان پور
اپلیکیشن خدماتی منزل مناسب ترین گزینه برای شرکت های خدماتی به منظور ارائه خدمات نظافت آنلاین به مشتریانشان می باشد. اما همان طور که در مقاله طراحی اپلیکیشن موبایل خدماتی اشاره نمودیم، به هنگام طراحی اپلیکیشن

اپلیکیشن خدماتی منزل

اپلیکیشن خدماتی منزل مناسب ترین گزینه برای شرکت های خدماتی به منظور ارائه خدمات نظافت آنلاین به مشتریانشان می باشد. اما همان طور که در مقاله " طراحی اپلیکیشن موبایل خدماتی " اشاره نمودیم، به هنگام طراحی اپلیکیشن خدماتی منزل می بایست نکات متعددی مد نظر طراحان قرار گیرد. تمامی این نکات بدین منظور می بایست پیاده سازی شوند که اپلیکیشن خدماتی حداکثر کارایی را در خصوص انواع خدمات منزل برای مخاطبین داشته باشد. مهم ترین ویژگی هایی که اپلیکیشن خدماتی منزل به منظور جذب مخاطبین هر چه بیشتر می بایست برخوردار باشد، به قرار زیر می باشد :


ثبت سفارش از طریق وبسایت


چگونگی طراحی اپلیکیشن خدماتی منزل 

مراحل نصب آسان

اپلیکیشن خدماتی منزل می بایست به نحوی طراحی شود که طیف وسیعی از افراد جامعه قادر به نصب آن بوده و نیاز به دانش و مهارت تخصصی نداشته باشد. مراحل نصب نیز می بایست کوتاه باشد تا کاربر خسته نشده و از استفاده از اپ مزبور، پشیمان نگردد. همچنین، دست اندرکاران موسسات خدماتی می بایست اپلیکیشن موبایل مجموعه خود را از مجاری مختلفی در اختیار کاربران اینترنت و مشتریان خود قرار دهند تا دسترسی به آن دشوار نباشد. از جمله این مجاری می توان به فروشگاه های مجازی عرضه کننده اپلیکیشن های موبایلی چون کافه بازار، مایکت، ایران اپس و گوگل پلی اشاره نمود.  

معرفی اجمالی موسسه خدماتی 

توصیه می شود که به هنگام طراحی اپلیکیشن خدماتی منزل برای مجموعه خدماتی خود در خصوص خدمات نظافت منزل و سایر امور منزل، متنی کوتاه حاوی سابقه شرکت خود تهیه نموده و از طریق بخش " درباره ما " به رویت مخاطبین خود برسانید. این امر بر شناساندن هر چه بهتر مجموعه شما به مخاطبین، تاثیر چشمگیری خواهد داشت. همچنین، ارائه اطلاعاتی مانند شماره ثبت شرکت و ... نیز می تواند مشتریان را در خصوص واگذاری خدمات منزل خود به شرکت شما، دلگرم نماید. زیرا مشتری به راحتی خواهد توانست اطلاعات شرکت شما را استعلام نموده و بدین ترتیب، با خیالی آسوده نیروهای خدماتی را به منزل خود راه خواهد داد. 

اپلیکیشن خدماتی سرویک

ارائه تمامی خدمات به صورت تمام و کمال

اپلیکیشن خدماتی منزل می بایست قادر به ارائه تمامی سرویس های خدماتی به صورت تمام و کمال به مشتریان باشد. در غیر این صورت، اپلیکیشن مزبور، کارایی خود را از دست داده و در نظر مشتریان فاقد اعتبار خواهد شد. تمامی منوها و سرویس های موجود در اپلیکیشن خدماتی منزل می بایست دائما توسط پشتیبان اپ مزبور کنترل و چک شود. در صورتی که یکی از صفحات از کار بیفتد و یا در عملکرد آن خللی وارد گردد، مشتری خسته شده و ممکن است به لغو سفارش خود بپردازد. این امر لطمه بزرگی به شرکت خدماتی وارد خواهد نمود. 

پشتیبانی قوی و مستمر

پس از اینکه به عنوان مدیر یک موسسه ارائه دهنده خدمات منزل اپلیکیشن خدماتی منزل خود را به بازار عرضه کرده و در اختیار مخاطبین خود قرار دادید، وارد مرحله اصلی و حساس جلب مشتری خواهید شد. در این مرحله می بایست پشتیبانی خدمات مجموعه خود را تقویت نموده و بر روی مسائلی چون سرعت اپلیکیشن و همچنین، پشتیبانی شبانه روزی تمرکز نمایید. این موارد همگی بر میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده، تاثیرگذار خواهند بود.

در نظر گرفتن آفرهای ویژه

در تمامی خریدهای اینترنتی و یا حضوری برخورداری از هدیه و یا تخفیف، برای خریداران دلچسب می باشد. اپلیکیشن خدماتی منزل نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. به همین دلیل، به صاحبان مشاغل به ویژه موسسات خدماتی پیشنهاد می نماییم که آفرهای ویژه ای برای مشتریان خود در نظر بگیرند. به عنوان مثال، زمانی که کاربر اپلیکیشن خدمات منزل شما را نصب کرده و سپس برای اولین بار اقدام به ثبت سفارش از طریق آن نمود، می توانید هدیه ای برای وی در نظر بگیرید. این امر تاثیربسزایی در جذب مخاطب برای مجموعه خدماتی شما خواهد داشت.