کار خدماتی

کار خدماتی

1397/12/19 سارا سلیمان پور
کار خدماتی شامل تمامی خدمات نظافت منزل، خدمات بنایی، خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، حفر چاه، خدمات باغبانی، سمپاشی، هرس کردن، آبیاری، درخت کاری و گل کاری، رسیدگی به سالمندان و بسیاری خدمات دیگر می گردد.

کار خدماتی 

کار خدماتی شامل تمامی خدمات نظافت منزل، خدمات بنایی، خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، حفر چاه، خدمات باغبانی، سمپاشی، هرس کردن، آبیاری، درخت کاری و گل کاری، رسیدگی به سالمندان و بسیاری خدمات دیگر می گردد. شرکت های خدماتی تهران به منظور انجام هر کار خدماتی، می بایست نیروی متخصص در آن کار را گزینش، تربیت و سپس به منزل مشتری اعزام نماید. کار خدماتی در بسیاری از ابعاد زندگی مردم جامعه بروز پیدا کرده و شامل سرویس های خدماتی داخل منزل و سرویس های خدماتی خارج از منزل می گردد. کار خدماتی داخل منزل نیز خود شامل خدمات نظافت، درخت کاری و گل کاری، خدمات پرستاری از سالمند و کودک، پذیرایی از میهمانان ، لوله بازکنی و بسیاری خدمات دیگر می گردد.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


کار خدماتی چه سرویس هایی را در بر می گیرد؟

کار خدماتی موکت شویی و مبل شویی

همان طور که در بالا اشاره شد، از جمله ابعاد کار خدماتی، ارائه خدمات نظافتی می باشد. نظافت مبلمان و شستشوی موکت ها در منازل مسکونی، از جمله خدمات مورد نیاز اغلب مردم جامعه بوده و بسیاری از مردم، انجام چنین کارهایی را به شرکت های خدماتی نظافتی واگذار می نمایند. شرکت خدماتی موج نو با ارائه خدمات نظافت صنعتی به مشتریان خود، خدمات موکت شویی و مبل شویی آنها را تقبل کرده و قادر به جمع آوری مبلمان و موکت منازل مشتریان و شستشوی آن به روش کاملا مکانیزه و با استفاده از ماشین آلات شستشوی صنعتی می باشد. این کار خدماتی، سرویس پرمخاطبی است که در میان ساکنین شهر تهران دارای طرفداران زیادی می باشد. 

کار خدماتی نظافتی

کار خدماتی نظافتی از دیگر سرویس های مورد نیاز مردم بوده و شامل خدمات نظافت در تمامی ابعاد زندگی افراد از محل زندگی تا محل کار و مشاعات ساختمان های تجاری و مسکونی می گردد. کار خدماتی نظافتی هم از طریق اعزام نیروی خدماتی به مکان مورد نیاز مشتریان انجام می گردد و هم از طریق سرویس نظافت صنعتی، قابل ارائه به مخاطبین شرکت های نظافتی تهران می باشد.  

کار خدماتی جابجایی اثاثیه

از دیگر سرویس های مورد نیاز مشتری های موسسات خدماتی، کار خدماتی جابجایی اثاثیه منزل و محل کار می باشد. انجام چنین سرویسی، از حساسیت های ویژه ای برخوردار بوده و کارگرهایی که این سرویس را تقبل می نمایند، می بایست تمام دقت خود را به کار بسته و از آسیب رسیدن به وسایل و اثاثیه مشتری جلوگیری به عمل آورند.