کارگر خانم جهت نظافت منزل

کارگر خانم جهت نظافت منزل

1398/1/15 سارا سلیمان پور
کارگر خانم جهت نظافت منزل از جمله مشاغل مورد نیاز مردم به منظور دریافت خدمات نظافتی می باشد. شرکت خدماتی نظافتی با گزینش، استخدام و اعزام نیروهای نظافتی خانم، سرویس دهی به بسیاری از مشتریان خود را بر

کارگر خانم جهت نظافت منزل

کارگر خانم جهت نظافت منزل از جمله مشاغل مورد نیاز مردم به منظور دریافت خدمات نظافتی می باشد. شرکت خدماتی نظافتی با گزینش، استخدام و اعزام نیروهای نظافتی خانم، سرویس دهی به بسیاری از مشتریان خود را بر عهده گرفته و  خدمات نظافت منزل توسط خانم و نظافت منزل توسط خانم جوان را به مشتریان خود ارائه می نماید. نیروهای نظافتی اعزامی از سوی شرکت خدماتی موج نو طی فرایندی شامل چندین مرحله به استخدام این شرکت در آمده اند. همگی این نیروها آزمون های علمی و عملی این مجموعه را با موفقیت پشت سر گذاشته و همچنین موظف به شرکت در کلاس هی آموزشی تکمیلی این مجموعه نیز می باشند. برخی مسئولیت های کارگر خانم جهت نظافت منزل در این مقاله مطرح و بررسی می گردد.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


کارگر خانم جهت نظافت منزل و شرح برخی مسئولیت ها

رعایت نکات بهداشتی

کارگر خانم جهت نظافت منزل هنگام انجام خدمات، می بایست به رعایت نکات بهداشتی توجه نماید. به عنوان مثال، دستکشی که برای شستشوی ظروف استفاده می گردد، می بایست با دستکشی که برای شستشوی سرویس بهداشتی استفاده می گردد متفاوت باشد. علت این امر، آلوده بودن محیط توالت و امکان انتقال میکروب ها از این مکان به ظروف و همچنین فضای آشپزخانه می باشد. 

نظافت لوازم آنتیک منزل

کارگر خانم جهت نظافت منزل به هنگام تمیز نمودن لوازم منزل مشتریان، می بایست توجه ویژه ای به لوازم آنتیک معطوف داشته و با دقت و ظرافت زیادی این کار را انجام دهد. نیروی نظافتی اعزامی همچنین، می بایست به نحوی فرایند تمیز نمودن لوازم و اثاثیه منزل را طی کند که از آسیب رسیدن به این لوازم جلوگیری به عمل آید. همچنین، به هنگام جابجایی مبلمان و ... می بایست این جابجایی به نحوی صورت پذیرد که آسیبی به این وسایل وارد نگردد. 

توجه به چگونگی استفاده از شوینده ها

کارگر خانم جهت نظافت منزل می بایست با انواع شوینده های موجود در بازار آشنا بوده و با آگاهی از کاربرد و نحوه مصرف هر یک از این شوینده ها و سفیدکننده ها، به نظافت و لکه گیری سطوح، لباس ها، ملحفه ها و سایر موارد در منزل مشتریان بپردازد. کارگر خانم جهت نظافت خانه می بایست به عوارض استفاده از هر یک شوینده ها نیز توجه نموده و از موادی استفاده نماید که آسیبی به مشتری و به ویژه به فرزندان نرساند. استفاده از موادی چون اسید به منظور نظافت می بایست با دقت بسیار زیاد انجام شود تا هم نیروی نظافتی و هم اعضای خانواده مشتری در امان بمانند.