موسسه خدماتی

موسسه خدماتی

1398/1/12 سارا سلیمان پور
موسسه خدماتی موج نو از جمله موسساتی است که علاوه بر خدمات نظافتی، قادر به ارائه خدمات در حوزه هایی چون مراقبت از سالمند و کودک، خدمات تشریفات و پذیرایی، رزرو سرای سالمندان و بسیاری حوزه های دیگر می باشد.

موسسه خدماتی

موسسه خدماتی موج نو از جمله موسساتی است که علاوه بر خدمات نظافتی، قادر به ارائه خدمات در حوزه هایی چون مراقبت از سالمند و کودک، خدمات تشریفات و پذیرایی، رزرو سرای سالمندان و بسیاری حوزه های دیگر می باشد. تعدادی از مهم ترین سرویس های این موسسه خدماتی در این مقاله مورد بررسی و مطالعه قرار خواهد گرفت.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


موسسه خدماتی موج نو و عمده ترین سرویس های قابل ارائه

خدمات نظافت

خدمات نظافت منزل، نظافت محل کار، نظافت مکانهای عمومی، نظافت مشاعات، خدمات نظافت صنعتی و بسیاری سرویس های نظافتی دیگر، از جمله خدمات نظافت موسسه خدماتی موج نو بوده و این شرکت با اعزام نیروهای نظافتی ۀآموزش دیده و ماهر خود قادر به تامین نیازهای مشتریان می باشد.   

خدمات تشریفات و پذیرایی

از دیگر سرویس های موسسه خدماتی موج نو، ارائه خدمات تشریفات و پذیرایی به مشتریان می باشد. تأمین مکان برگزاری، هماهنگی با مزون لباس عروس، هماهنگی با عکاس و فیلمبردار، هماهنگی با گروه ارکستر، تامین ملزومات پذیرایی چون میوه، شیرینی، کیک و ظروف پذیرایی، همه و همه از جمله تسهیلاتی است که این مجموعه می تواند در اختیار مشتریان خود قرار دهد.  

خدمات مراقبت از سالمند و کودک

موسسه خدماتی موج نو با استخدام نیروهای مراقب سالمند و کودک و اعزام این نیروها بر اساس نیاز مشتریان به منازل آنها، قادر به خدمات رسانی به مشتریان خود در زمینه خدمات مراقبت از سالمند و کودک می باشد. لازم به ذکر است که نگهداری از سالمند و همچنین نگهداری از کودک بر اساس شرایط کودک انجام شده و در صورتی که سالمند و یا کودک بیماری خاصی داشته باشند، نیروی مراقب اعزامی می بایست در خصوص مشکل پیش رو آموزش دیده باشد. 

خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز

از دیگر سرویس های موسسه خدماتی موج نو، ارائه خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز به مشتریان خود می باشد. این سرویس شامل اعزام نیروهای متخصص در حوزه باغبانی و نگهداری فضای سبز، طراحی و ساخت آبنما، طراحی و ساخت آکواریوم، طراحی و ساخت استخر، طراحی و ساخت آلاچیق و بسیاری موارد دیگر می گردد. تهیه کود و کودهی به باغچه ها، تهیه سم مناسب و سمپاشی نمودن باغ ها نیز از دیگر سرویس های موسسه خدماتی موج نو برای مشتریان این مجموعه می باشد. 

خدمات جابجایی اثاثیه

موسسه خدماتی موج نو علاوه بر سرویس دهی در حوزه های مزبور، قادر به اعزام نیروهای متخصص در حوزه خدمات جابجایی اثاثیه به منازل مشتریان خود می باشد. نیروهای اعزامی دارای دانش و تجربه کافی در زمینه چگونگی جمع آوری و بسته بندی اثاثیه، چگونگی جایگذاری وسایل مزبور در کامیون و یا وانت و نیز، چگونگی باز نمودن وسایل در مقصد می باشند.