توصیه هایی در مورد ویروس کرونا به مشتریان عزیز موج نو

توصیه هایی در مورد ویروس کرونا به مشتریان عزیز موج نو

1398/12/4 مهران شعاعیون
همانطور که مطلع هستید ویروس کرونا که به تازگی در کشور چین شیوع پیداکرده است، وارد کشور ایران نیز شده و همین موضوع موجب گشته تا بسیاری از همراهان عزیز موج نو نسبت به رعایت نکات ایمنی در مورد پیشگیری از این ویروس سوالاتی داشته باشند در که در این قسمت نسبت به پاسخ دهی به آنها اقدام خواهیم کرد.

همانطور که مطلع هستید ویروس کرونا که به تازگی در کشور چین شیوع پیداکرده است، وارد کشور ایران نیز شده و همین موضوع موجب گشته تا بسیاری از همراهان عزیز موج نو نسبت به رعایت نکات ایمنی در مورد پیشگیری از این ویروس سوالاتی داشته باشند در که در این قسمت نسبت به پاسخ دهی به آنها اقدام خواهیم کرد.


علائم و نشانه های ویروس کرونا چیست؟


در تصویر زیر شما عزیزان میتوانید ببینید که دقیقا علائم و نشانه های ویروس کرونا چیست و اگر خودتان یا دیگر افراد این علائم را داشتید به پزشک مراجعه نمائید.

مقابله با ویروس کرونا

 

 

شرکت خدماتی موج نو در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تمعهیدات جدید برای نیرو های شرکت در نظر گرفته است و همچنین نکات مختلفی به آنها گفته می شود.


5 مسئولیت نیرو های نظافتی موج نو نسب ویروس کرونا:


نیرو های نظافتی موج نو موظف هستند تا تمامی نکات ایمنی در مورد بیماری کرونا را رعایت کنند و در صورت بروز هرگونه نشانه و یا علائم بیماری در این عزیزان ، بلافاصله نسبت به توقف اعزام نیرو اقدام خواهد شد. درضمن تمامی نیرو ها در نظر داشته باشند که قبل از شروع عمل نظافت ، دستان خودشان را به طور کامل ضد عفونی نمایند.

1- تمامی نیرو های شرکت خدماتی موج نو موظف هستند تا در هنگام انجام امور مشتریان از ماسک و دستکش استفاده کنند.

2- نیرو های نظافتی موج نو می بایست دستان خودشان را به طور مرتب با مواد ضد عفونی کننده ، ضد عفونی کنند.

3- از ارتباط مستقیم و دست دادن با مشتریان پرهیز کنند.

4- در هنگام نظافت از مواد ضد عفونی کننده ، برای ضد عفونی کردن کل خانه استفاده کنند و همچنین تمامی وسایل که با آنها کار کرده اند از جمله دستمال ، مایع ، وایتکس و .. دوباره ضدعفونی کنند.

5-  به هنگام وقوع هر یک از نشانه های ویروس کرونا نسبت به معرفی خود و همچنین اعلام به شرکت اقدام نمایند.
 

5 مسئولیت مشتریان عزیز نسبت به ویروس کرونا


مشتریان عزیز ضمن رعایت تمامی نکات ایمنی و بهداشتی در مورد ویروس کرونا درصورت بروز هر گونه نشانه و یا علائم ویروس کرونا نسبت به کنسلی سفارش خود اقدام نمایند. حتما قبل از آغاز عمل نظافت توسط نیرو، از آنها بخواهید که دستانشان را ضد عفونی کنند.

1- حتما در هنگام رسیدگی به امور شما عزیزان توسط نیرو های شرکت خدماتی موج نو از ماسک استفاده کنید.

2- تا جای ممکن از ارتباط مستقیم و دست دادن با نیرو ها پرهیز کنید.

3- مطمئن شوید که تمامی قسمت های خانه توسط نیروی نظافتی شما ضد عفونی شده باشد.

4- از ژل های ضد عفونی کننده و مایع دستشویی برای ضد عفونی کردن دستان خود استفاده کنید.

5- از نیروی خود بخواهید تا تمامی قسمت های خانه را پس از نظافت ضدعفونی کند و همچنین تمامی وسایلی که نیرو با آن کارکرده از جمله دستمال ، وایتکس و .. را دوباره ضد عفونی کند.

 

مسئولیت های شرکت در قبال کرونا :

شرکت خدماتی موج نو برای پیشگیری و مقابله با انتشار ویروس کرونا و همچنین آسودگی خاطر مشتریان و نیرو های عزیز ، تمعهیدات مختلفی را در نظر گرفته است.

 

1-  انجام تست های مختلف برای احراز سلامت نیرو با تب سنج و ... به صورت روزانه

2- آموزش و توجیه نیرو های اعزامی برای ارائه و انجام خدمات به مشتریان

3- تامین ماسک ، دستکش و تمعهیدات لازم و ضروری برای مقابله با انتقال بیماری کرونا
 

مقابله با ویروس کرونا

 


راه های انتقال ویروس کرونا


عطسه و سرفه از مهمترین وشایع ترین روش های انتقال ویروس کرونا می باشد. همچنین ویروس کرونا از طریق ارتباط مایع و مخاط بیمار انتقال می یابد. از آنجا که ویروس کرونا از نظر وزنی سنگین است بر روی اجسام می نشنید و لازم است که مهمترین راه انتقال یعنی دهان را دائما ضدعفونی کرده و دستان خودتان را به صورت مرتب بشوئید.

تمامی نیرو های شرکت خدماتی موج نو از نظر تست ویروس کرونا کنترل می شوند و شما عزیزان میتوانید همچنان نسبت به ثبت سفارش و رزرو نظافت منزل و امور منزل خود اقدام نمائید.

پشتیبانی شرکت : 02174402