موسسه مراقبت و نگهداری

موسسه مراقبت و نگهداری

1397/10/5 سارا سلیمان پور
موسسه مراقبت و نگهداری از جمله مراکز خدمات مراقبت از سالمند و کودک می باشد که قادر به اعزام نیروی نگهداری از سالمند، نگهداری از کودک و نگهداری از بیمار با ارائه سرویس کامل به این افراد می باشد. موسسه مراقبت

موسسه مراقبت و نگهداری

موسسه مراقبت و نگهداری از جمله مراکز خدمات مراقبت از سالمند و کودک می باشد که قادر به اعزام نیروی نگهداری از سالمند، نگهداری از کودک و نگهداری از بیمار با ارائه سرویس کامل به این افراد می باشد. موسسه مراقبت و نگهداری اقدام به استخدام پرسنلی مجرب و کارآزموده نموده و در حین کار نیز برای پرسنل و نیروهای مراقبتی خود دوره های آموزشی تکمیلی برگزار می نماید. در ادامه به معرفی خدمات موسسه مراقبت و نگهداری خواهیم پرداخت.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


خدمات موسسه مراقبت و نگهداری

نگهداری از سالمند

از جمله سرویس های مهم و پرمخاطب موسسه مراقبت و نگهداری می توان به سرویس نگهداری از سالمند اشاره نمود. نگهداری از سالمند شامل موارد متعددی می گردد. برخی از این موارد عبارت است از : نگهداری از سالمند و پیشگیری از آسیب رسیدن به سالمند، تهیه غذای مناسب برای سالمند (غذایی متناسب با رژیم غذایی فرد سالمند)، تمیز نمودن رختخواب و محل زندگی سالمند، توجه به نظافت فردی سالمند، توجه به زمانبندی دارویی سالمند، گفتگو با فرد سالمند و کمک به تخلیه روحی او، بردن سالمند به بیرون از منزل به منظور پیاده روی و هواخوری.  

نگهداری از کودک

نگهداری از کودک از دیگر سرویس های مراقبتی موسسه مراقبت و نگهداری می باشد. نیروی مراقب کودک می بایست با روانشناسی کودک آشنا بوده و بتواند کودکان را درک نموده و رفتارهایی که کودکان به فراخور سنشان از خود بروز می دهند، درک نماید. برخی خدمات نیروی مراقب کودک اعزامی از سوی موسسه مراقبت و نگهداری بدین شرح می باشد : توجه به نکات ایمنی به منظور مصون نگه داشتن کودک، تامین نیازهای اولیه کودک مانند وعده های غذایی روزانه، تهیه میان وعده برای کودک (مانند میوه و یا تنقلات)، سرگرم نمودن کودک از طریق نقاشی کشیدن و یا انجام فعالیت های ذهنی با کودک، بازی کردن با کودک و انجام فعالیت های فیزیکی با او و سایر خدمات مراقبتی مربوط به کودکان. 

نگهداری از بیمار

از دیگر سرویس های موسسه مراقبت و نگهداری، می توان به اعزام نیروی مراقب به منظور مراقبت از بیماران اشاره نمود. این بیماران می توانند در محدوده های سنی متفاوتی بوده و همچنین، دارای مشکلات متعددی نیز باشند. این موسسات قادر به آموزش نیروهای مراقب حرفه ای برای رسیدگی به بیماران مختلف می باشد. برخی از این بیماران قابل پوشش توسط موسسه مراقبت و نگهداری بدین شرح می باشند: معلولیت جسمی و عدم توانمندی در انجام امور شخصی، بیمار قطع نخاع، بیمار مبتلا به آلزایمر و بیماران مبتلا به سایر بیماری ها. نیروی مراقب اعزامی از سوی موسسه مزبور می بایست قادر به تشخیص نیازهای هر یک از بیماران بوده و در جهت تامین آسایش آنها گام بردارد.