لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی تهران

1397/12/22 سارا سلیمان پور
لوله بازکنی تهران سرویس پرطرفداری میان شهروندان تهرانی می باشد. اما تهرانی های عزیز می بایست از شرکت های خوش نام و باسابقه درخواست خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه نمایند.

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی تهران سرویس پرطرفداری میان شهروندان تهرانی می باشد. اما تهرانی های عزیز می بایست از شرکت های خوش نام و باسابقه درخواست خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه نمایند. علت این امر این است که اگر به تبلیغات موجود بر روی دیوارهای کوچه و خیابان اعتماد کرده و از شرکت های ناآشنا درخواست نیرو نمایید، علاوه بر انجام نشدن کارتان، گرفتگی لوله های منزلتان نیز بیشتر شده و ممکن است خرابی های دیگری نیز به سایر قسمت های منزل شما وارد آید. در این صورت علاوه بر عدم رفع گرفتگی لوله ها، هزینه اضافی نیز به شما تحمیل خواهد شد. به همین دلیل، آشنایی با  موسسات خدماتی فعال در حوزه لوله بازکنی، چاه بازکنی و تخلیه چاه، امری ضروری بوده و می تواند منجر به بهبود شرایط زندگیتان شود. در گذشته به دلیل عدم رواج آپارتمان نشینی و زندگی در آپارتمان ها، لوله بازکنی تهران محدود به منازل ویلایی بوده و با توجه به مستقل بودن منازل ویلایی از یکدیگر، تشخیص علت گرفتگی لوله ها و برطرف نمودن آن، امر دشواری نبود. اما امروزه تعدد منازل آپارتمانی و ارتباط لوله های فاضلاب منازل با یکدیگر، منجر به پیچیده شدن فرایند ارائه خدمات لوله بازکنی به شهروندان تهرانی در نقاط مختلف شهر شده است. ممکن است شما تمامی اصول استفاده از سرویس بهداشتی و آشپزخانه را رعایت نموده باشید اما به دلیل عدم رعایت یک یا تعدادی از همسایگانتان، دچار گرفتگی لوله در منزل شده باشید. در این صورت، پی بردن به علت گرفتگی لوله ها امر آسانی نبوده و تنها متخصصین باتجربه می توانند از عهده این امر برآیند. شرکت خدماتی موج نو با استخدام متخصصین باتجربه و خبره در امر لوله بازکنی، قادر به برطرف نمودن تمامی مشکلات شما در زمینه انسداد لوله می باشد. به منظور درخواست سرویس لوله بازکنی تهران می توانید اپلیکیشن درخواست خدمات سرویک (لینک دانلود اپلیکیشن سرویک از کافه بازار) را از طریق سایت این مجموعه به نشانی www.mojeno-co.com دانلود نموده و یا از طریق فروشگاه های مجازی نرم افزارهای اندرویدی موبایل، این نرم افزار را دریافت نمایید. سپس، با نصب اپلیکیشن سرویک و مراجعه به صفحه خدمات این مجموعه، خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را انتخاب نموده و روز و ساعت حضور نیرو در منزلتان را نیز مشخص نمایید. اما لوله ها به دلایل مختلفی ممکن است دچار گرفتگی شوند که در ادامه به بررسی برخی از این دلایل خواهیم پرداخت.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


از کجا متوجه شویم که به سرویس لوله بازکنی تهران نیاز داریم؟

اگر بوی بدی از آشپزخانه و یا حمام و دستشویی به مشام برسد

اما چگونه متوجه شویم که لوله های آشپزخانه و یا دستشویی و حمام منزلمان گرفته است؟ گرفتگی لوله می تواند علایم مختلفی داشته باشد که با کمی دقت می توان متوجه آن شد. اگر بوی بدی به طور غیر عادی و پیوسته از محدوده اطراف سینک ظرفشویی آشپزخانه منزل به مشامتان برسد و یا از حمام و دستشویی منزلتان به طور پیوسته بوی فاضلاب به مشام برسد، می بایست به سالم بودن لوله های منزلتان شک کنید. در این صورت می بایست در اسرع وقت نسبت به درخواست خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و سرویس لوله بازکنی تهران اقدام نمایید تا از بروز مشکلات جدی تر پیشگیری نمایید. شرکت خدماتی موج نو با مشاهده درخواست شما، در اسرع وقت نیروهای متخصص خود را به منزلتان اعزام می نمایند. متخصصین این شرکت با شناسایی علل تولید بوی نامطبوع و بررسی لوله ها، می توانند مشکل به وجود آمده را به نحو احسن حل نموده و همچنین، شما را از شر بوی نامطبوع نیز خلاص کنند.

اگر تخلیه آب از سینک به کندی صورت پذیرد

هنگامی که در آشپزخانه مشغول شستن ظروف هستید، اگر متوجه شدید که آب سینک ظرفشویی به کندی تخلیه شده و در سینک جمع می شود، این امر نشان از بروز مشکلی در عملکرد لوله ها دارد. همچنین، زمانی که در حمام و به هنگام شستشو متوجه جمع شدن آب در کف حمام شدید، و یا به هنگام شستن دست و صورت خود در دستشویی متوجه کندی تخلیه آب روشویی شدید، می توانید حدس بزنید که در عملکرد لوله های منزلتان مشکلی بروز نموده است. در این صورت می بایست با ثبت درخواست خدمات لوله بازکنی تهران، در جهت رفع مشکل خود گام بردارید. تمامی اعضای خانواده به هنگام شستشو و استفاده از سینک آشپزخانه و روشویی دستشویی، خود را موظف به رعایت نکات ایمنی نمایند تا از ریختن زباله و مواد زائد در سینک جلوگیری نمایند. 

اگر آب لوله های آشپزخانه در زیر سینک چکیده باشد 

زمانی که آب از لوله های سینک ظرفشویی و یا لوله های روشویی در حمام و دستشویی منزلتان به زیر آن بچکد، همان زمانی است که به خدمات لوله بازکنی تهران نیاز پیدا کرده اید. چکیدن آب از لوله ها بدین معناست که مشکلی در مسیر عبور آب به وجود آمده و می بایست اقدامی در این زمینه انجام دهید. 

دلایل گرفتگی لوله های منازل

عدم قرار دادن آبکش در سینک ظرفشویی

اگر چه گرفتگی لوله ها در اغلب منازل امری است که دیر یا زود اتفاق می افتد، اما با رعایت نکاتی چند، می توانید از گرفتگی لوله های منزلتان پیشگیری نموده و استفاده از سرویس لوله بازکنی شبانه روزی و لوله بازکنی تهران را به تعویق بیندازید. از جمله این نکات، قرار دادن آبکشی کوچک در داخل سینک آشپزخانه می باشد. با قرار دادن این آبکش، می توانید هنگام شستن قوری، تفاله چای را درون این آبکش تخلیه نمایید. همچنین، موقع شستشوی ظروف نیز می توانید استخوان مرغ و باقیمانده غذا را در این آبکش تخلیه کرده و از ریختن آشغال و موارد اضافی در داخل راه آب، جلوگیری کنید.    

عدم قرار دادن سطل زباله در توالت و حمام

همان طور که در بالا اشاره نمودیم، لوله بازکنی تهران می تواند به منظور رفع انسداد لوله های حمام و دستشویی صورت پذیرد. از عوامل موثر بر پیشگیری از گرفتگی لوله ها در حمام و توالت، قرار دادن سطل زباله در دستشویی و حمام منازل می باشد. اگر در داخل حمام و یا دستشویی منزلتان سطل زباله قرار ندهید، ممکن است میهمانی که به منزل شما وارد می شود، دستمال خود را به داخل توالت و یا راه آب حمام بیندازد. در این صورت، تعدد این دستمال ها در درازمدت منجر به گرفتگی لوله ها شده و نیاز به استفاده از خدمات لوله بازکنی تهران پیدا خواهید نمود. هنگامی که خانم ها حمام می کنند، تعدادی مو از سرشان جدا شده و در کف حمام می افتد. به دلیل اینکه بسیاری از خانم ها موهای بلندی دارند، این موها می تواند پس از عبور از راه آب، منجر به گرفتگی لوله ها گردد. بنابراین، اولا توصیه می کنیم که حتما از کفشور بر روی راه آب حمام منزل خود استفاده کنید تا موها وارد راه آب نگردند. ثانیا حتما موارد گیر کرده در کفشور را در فواصل زمانی کوتاه تمیز کنید تا وارد راه آب نگردد.