شرکت طراحی فضای سبز و مهمترین سرویس های قابل ارائه

شرکت طراحی فضای سبز و مهمترین سرویس های قابل ارائه

1398/11/28 سارا سلیمان پور
معرفی شرکت طراحی فضای سبز و ارائه خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز ، از خدمات مهم و پرمخاطب شرکت خدماتی موج نو می باشد. شرکت طراحی فضای سبز قادر به خدمات رسانی در تمامی حوزه های مربوط به باغبانی، گل کاری فضای سبز، خدمات باغچه و مواردی از این دست به مشتریان خود می باشد.

شرکت طراحی فضای سبز و مهمترین سرویس های قابل ارائه

معرفی شرکت طراحی فضای سبز و ارائه خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز ، از خدمات مهم و پرمخاطب شرکت خدماتی موج نو می باشد. شرکت طراحی فضای سبز قادر به خدمات رسانی در تمامی حوزه های مربوط به باغبانی، گل کاری فضای سبز، خدمات باغچه و مواردی از این دست به مشتریان خود می باشد. مهم ترین خدمات شرکت طراحی فضای سبز را در این مقاله مطالعه بفرمایید.

مهمترین سرویس های شرکت طراحی فضای سبز

طراحی و اجرای فضای سبز

طراحی و اجرای فضای سبزفضای سبز از جمله سرویس های شرکت طراحی فضای سبز می باشد که توسط مشاوران خبره در این حوزه انجام می گردد. فضای سبز، فضایی عمومی است که در معرض دید بسیاری از مردم قرار گرفته و نشاط و طراوت زیادی برای آنها به ارمغان می آورد. 

محوطه سازی

شرکت طراحی فضای سبز قادر به اعزام نیروهای خبره و متخصص به منظور محوطه سازی مجتمع های مسکونی، هتل ها و سایر مکان ها می باشد. نیروهای اعزامی در فرایند محوطه سازی، علاوه بر معماری، به چگونگی درخت کاری و گل کاری نیز توجه می نمایند. در نظر گرفتن تعداد نیمکت متناسب با مساحت محوطه مورد نظر، طراحی پیاده راه به گونه ای که افراد بتوانند در حین پیاده روی در محوطه مورد نظر، از زیبایی فضای اطراف خود نیز لذت ببرند، از جمله وظایف نیروهای اعزامی به منظور محوطه سازی می باشد.

ساخت آبنما و برکه مصنوعی در باغ ها و سایر فضاها

از دیگر خدمات شرکت طراحی فضای سبز معرفی شده از سوی مجموعه موج نو می توان به ساخت آبنما و برکه مصنوعی در پارک ها، باغ های شخصی و ویلاهای مشتریان اشاره نمود.آبنماها و برکه های مصنوعی تاثیر بسزایی در زیبایی مضاعف پارک ها و سایر مکان ها خواهند گذاشت.  

ساخت آلاچیق

شرکت خدماتی موج نو قادر به انجام هماهنگی های لازم با شرکت طراحی فضای سبز به منظور اعزام نیروی متخصص در زمینه ساخت آلاچیق می باشد. آلاچیق ها مکان و شرایطی جذاب را برای مردم فراهم می آورند که بتوانند علاوه بر لذت بردن از فضای سبز اطراف، بتوانند در زیر سایبانی زیبا و بر روی نیمکت، صندلی و یا تختی نشسته و ضمن نوشیدن چای، از گفتگو با یکدیگر نیز لذت ببرند. 

ساخت روف گاردن

روف گاردن عبارت است از پیاده سازی باغی کوچک بر روی پشت بام منازل. شرکت طراحی فضای سبز دارای نیروهای متخصص در ساخت انواع روف گاردن بوده و می تواند نیروهای خود را از طریق شرکت خدماتی موج نو به نقاط مختلف تهران اعزام نماید.