گل کاری فضای سبز

گل کاری فضای سبز

1397/11/29 سارا سلیمان پور
گل کاری فضای سبز از دیگر خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز شرکت خدماتی موج نو می باشد. به منظور گل کاری فضای سبز، علاوه بر دانش باغبانی، نیروهای اعزامی می بایست دارای هنر و سلیقه نیز بوده و

گل کاری فضای سبز

گل کاری فضای سبز از دیگر خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز شرکت خدماتی موج نو می باشد. به منظور گل کاری فضای سبز، علاوه بر دانش باغبانی، نیروهای اعزامی می بایست دارای هنر و سلیقه نیز بوده و به منظور زیباسازی فضای سبز، ذوق و سلیقه خود را دستمایه خدمات گل کاری فضای سبز نمایند.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


نکاتی کاربردی در خصوص گل کاری فضای سبز

کاشت گیاهان با عمر طولانی

از جمله مواردی که باغبانان به هنگام گل کاری فضای سبز می توانند مد نظر خود قرار دهند، کاشت گیاهان با عمر طولانی در فضای سبز می باشد. کاشت این گیاهان دارای این مزیت می باشد که نیاز به مراقبت زیادی نداشته و علاوه بر زیبایی و ایجاد طراوت در فضا، به مدت طولانی نیز سرسبز باقی می مانند. برخی از این گیاهان عبارتند از : گیاه آلیسوم، گیاه بابونه، گیاه تاج الملوک، گیاه بو مادران و ... .

 کاشت گل های مناسب هر فصل

باغبان های اعزامی از سوی شرکت خدماتی موج نو در فرایند گل کاری فضای سبز و انجام کارهای باغبانی، به گل های مناسب هر فصل توجه نموده و هر گل را در فصلی می کارند که مناسب رویش گل مربوطه باشد. به عنوان مثال، گل نرگس در فصل زمستان رشد می نماید و باغبانان به هنگام کاشت این گل، می بایست فصل پیش رو را در نظر بگیرند.

گل کاری فضای سبز

آبیاری زمانبندی شده 

گل و گیاهان پس از کاشته شدن، نیاز به آبیاری دارند. این آبیاری می بایست در فواصل زمانی منظمی صورت پذیرد. از دیگر سرویس های مرتبط با گل کاری فضای سبز، آبیاری زمان بندی شده می باشد که نقش بسزایی در رشد گیاهان ایفا می نماید.

 توجه به ترکیب رنگی گل ها

گل کاری فضای سبز به منظور تلطیف فضا و زیباسازی فضاهای عمومی برای مردم و عابرین می باشد. از جمله مواردی که در زیباتر شدن گل ها موثر است، توجه به ترکیب رنگی گل ها می باشد. نیروهای متخصص اعزامی از سوی شرکت خدماتی موج نو دارای سلیقه و هنر لازم به منظور انتخاب و کاشت گل های متنوع و در عین حال متناسب به لحاظ رنگی با یکدیگر می باشد. 

پیاده سازی ایده های بکر در خصوص باغچه و گلدان

همان طور که اشاره نمودیم، به کارگیری ذوق و سلیقه باغبان در فرایند گل کاری فضای سبز، اهمیت بسیاری داشته و می تواند در زیباتر شدن فضای مورد نظر، بسیار موثر واقع شود. ایده هایی چون ساخت گلدان با نمای چوب، استفاده از کنده درخت، نردبان و مواردی از این دست به منظور طراحی و ایجاد فضای سبزی فانتزی.