خدمات باغچه و انواع سرویس های قابل ارائه به مشتریان

خدمات باغچه و انواع سرویس های قابل ارائه به مشتریان

1397/9/10 سارا سلیمان پور
خدمات باغچه از جمله خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز شرکت خدماتی موج نو می باشد. این خدمات شامل تمامی سرویس های مربوط به تهیه ابزارهای ساخت باغچه ، جدول بندی باغچه ، کاشت گل و گیاه در باغچه، نگهداری از گیاهان و مواردی از این دست می باشد.

خدمات باغچه و انواع سرویس های قابل ارائه به مشتریان

خدمات باغچه از جمله خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز شرکت خدماتی موج نو می باشد. این خدمات شامل تمامی سرویس های مربوط به تهیه ابزارهای ساخت باغچه ، جدول بندی باغچه ، کاشت گل و گیاه در باغچه، نگهداری از گیاهان و مواردی از این دست می باشد. شرکت خدماتی موج نو قادر به اعزام باغبانان حرفه ای به مکان مورد نظر مشتریان به منظور ارائه خدمات باغبانی می باشد. انواع خدمات باغچه را در این مقاله ملاحظه بفرمایید.

انواع خدمات باغچه شامل چه مواردی می گردد؟

تعیین مکان مناسب احداث باغچه

از جمله خدمات باغچه می توان به تعیین محل مناسب و دقیق احداث باغچه اشاره نمود. نیروهای متخصص اعزامی از سوی شرکت خدماتی موج نو قادر به انتخاب مکانی مناسب برای باغچه در منازل و باغ های مشتریان خود می باشند. مناسب بودن محل باغچه متاثر از عوامل مختلفی چون میزان نورگیری و ... می باشد. 

تامین ابزارآلات تخصصی به منظور ساخت باغچه و کاشت گل و گیاه در آن 

نیروهای متخصص اعزامی از سوی شرکت خدماتی موج نو در راستای ارائه خدمات باغچه به مشتریان خود، به تامین تمامی تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز احداث باغچه و کاشتن انواع گل و گیاه و درخت در آن نیز می پردازند. این ابزارها، همگی جزء ابزارهای تخصصی باغبانی بوده و شامل بیل، کلنگ، بیلچه، دستکش ضخیم، دریل، انبردست، دم باریک و سایر موارد می گردد. 

تهیه خاک مناسب برای باغچه

از مهم ترین خدمات باغچه می توان به تهیه خاک مناسب برای باغچه اشاره نمود. خاک مناسب، خاکی است که ترکیبی از خاک رس و ماسه باشد. زیرا خاک رس آب را به مدت طولانی در خود نگهداری کرده و ظزفیت بالایی برای نگهداری آب دارد. بدین ترتیب، خروج آب های اضافی از این خاک، به سختی امکان پذیر می باشد. در خاک رس، آب به راحتی از خاک خارج شده و این خاک توانایی نگهداری آب را در خود ندارد. بنابراین، خاک مناسب، می بایست ترکیبی از این دو مورد باشد تا بتواند آب را به طور متعادل در خود نگه دارد. 

تهیه کود مناسب برای گیاهان

خدمات باغچه شرکت خدماتی موج نو شامل تهیه کود مناسب برای باغچه مشتریان نیز می گردد. افزودن کود مناسب به خاک، منجر به حاصلخیزی بیشتر خاک شده و می تواند نقش بسزایی در رشد بهتر گل و گیاه و درختان باغچه ایفا نماید. کودهای حیوانی و گیاهی، مناسب ترین کودها برای افزودن به خاک باغچه می باشند.