خدمات لوله بازکنی

خدمات لوله بازکنی

1397/9/5 سارا سلیمان پور
خدمات لوله بازکنی زیرمجموعه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه شرکت های خدماتی می باشد. شرکت خدماتی موج نو با افتخار اقدام به آموزش و اعزام نیروهای ماهر و متخصص به منظور انجام خدمات لوله بازکنی در منازل

خدمات لوله بازکنی

خدمات لوله بازکنی زیرمجموعه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه شرکت های خدماتی می باشد. شرکت خدماتی موج نو با افتخار اقدام به آموزش و اعزام نیروهای ماهر و متخصص به منظور انجام خدمات لوله بازکنی در منازل شما مشتریان عزیز نموده است. سرویس های شرکت خدماتی موج نو در حوزه لوله بازکنی، تخلیه چاه و حفر چاه موارد متعددی را در بر می گیرد. در ادامه با شرح برخی خدمات لوله بازکنی این شرکت با ما همراه باشید. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


انواع خدمات لوله بازکنی شرکت خدماتی موج نو

سرویس لوله بازکنی منازل و سایر مکان ها

این سرویس از خدمات لوله بازکنی، شامل باز کردن و برطرف نمودن گرفتگی لوله های دستشویی و حمام، لوله سینک آشپزخانه و نیز لوله روشویی در دستشویی منازل مشتریان می باشد. همچنین، بیرون آوردن اشیاء احتمالی گیر کرده داخل این لوله ها چون جواهرات، دستمال، تلفن همراه و سایر موارد از این لوله ها نیز از دیگر مسئولیت های نیروهای متخصص اعزامی از سوی شرکت خدماتی موج نو می باشد.

سرویس تخلیه چاه منازل، تعمیر چاه و حفر چاه

سرویس تخلیه چاه، از دیگر خدمات لوله بازکنی شرکت های خدماتی برای مشتریان می باشد. متخصصین اعزامی از سوی شرکت خدماتی موج نو، به تخلیه چاه منازل شما با استفاده از ابزارها و ماشین آلات مدرن و همچنین، با پیاده سازی روش های مکانیزه می پردازند. این سرویس همچنین، شامل معین نمودن محل دقیق چاه و سپس حفر نمودن آن نیز می باشد. از دیگر خدمات شرکت خدماتی موج نو می توان به تعمیر چاه های قدیمی که امکان ریزش آن ها وجود دارد نیز اشاره نمود. تعیین محل چاه می بایست با محاسبات دقیق انجام شده و حفر چاه نیز می بایست با به کارگیری ابزارهای مدرن صورت پذیرد. 

برطرف نمودن گرفتگی لوله های فاضلاب

متخصصین شرکت های خدماتی فعال در حوزه خدمات لوله بازکنی با استفاده از روش هایی چون فنر زنی و با به کارگیری تجهیزاتی چون پمپ باد همچنین تراکم هوا، قادر به برطرف نمودن گرفتگی لوله های منازل مشتریان شرکت می باشند. برطرف نمودن رطوبت و خیسی ناشی از گرفتگی و یا شکستگی لوله ها و همچنین برطرف نمودن بوی بد لوله های فاضلاب، از دیگر خدمات این متخصصین به مشتریان می باشد.

بررسی و تشخیص ترکیدگی لوله های منازل شما

اعزام نیروی باتجربه و خبره به منظور یافتن نشتی لوله ها و همچنین تشخیص ترکیدگی احتمالی لوله های منازل مشتریان، از دیگر خدمات لوله بازکنی شرکت خدماتی موج نو می باشد. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به هر یک از خدمات فوق، می توانید با تماس با مشاوران تلفنی شرکت درخواست اعزام نیرو نمایید. شرکت خدماتی موج نو در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به اعزام نیروی متخصص مورد نیاز شما خواهد نمود. 

ترمیم یا تعویض لوله کشی ساختمان

لوله کشی های ساختمان به مرور زمان قدیمی و مستهلک می شوند و نیاز به تعویض یا جایگزینی پیدا می کنند. عوامل زیادی نشان دهنده تعویض لوله ها هستند. وجود نم روی دیوار یا کف، فشار بسیار پایین آب، تغییر رنگ آب با بوی نامطبوع آب نشانه های آسیب دیدگی و استهلاک لوله های ساختمان است، یعنی وقت آن است که لوله ها را ترمیم یا تعویض کنید. متخصص لوله کشی به خوبی می داند که آیا زمان تعویض یا ترمیم لوله های ساختمان فرا رسیده یا خیر.

رفع نشتی لوله ها و فشار کم آب

ممکن است مشکل لوله های ساختمان نشتی و چکه کردن آن باشد که منجر به فشار کم آب شود. تنظیم فشار آب سرد و گرم هم یکی دیگر از خدمات متخصصان لوله کشی است. ممکن است نشتی آب با استفاده از چسب مخصوص لوله کشی یا نوار آب بندی رفع شود. رسوب و زنگ زدگی لوله ها هم می تواند فشار کم آب را به دنبال داشته باشد. هر نوع لوله ای مانند پی وی سی، مسی، فلزی، لوله های پلیمری یا تک لایه و... به ابزارها و روش های مخصوصی برای ترمیم و یا رفع نواقص نیاز دارد.

اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی حرفه ای دارید، می توانید به صورت شبانه روزی خدمت موردنظر خود را در اپلیکیشن سرویک سفارش دهید. همچنین از طریق تماس با شماره 02174402 مشکل خود را با کارشناسان واحد پشتیبانی در میان بگذارید تا قبل از دریافت خدمات، جواب تمام سوالات خود در ارتباط با هزینه های کار و نحوه ارائه سرویس دریافت کنید. شرکت موج نو برای ارائه خدمات فوری و باکیفیت، نیروی حرفه ای و مطمئن تامین می کند.