تامین نیروی انسانی

تامین نیروی انسانی

1397/8/30 سارا سلیمان پور
تامین نیروی انسانی یکی از مسئولیت های خطیر در هر سازمان یا شرکتی است که باید مطابق با استانداردها انجام شود. چراکه نیروی انسانی سرمایه اصلی هر کسب و کاری است و در رشد و اعتلای آن ها نقش مهمی ایفا می کند. شرکت موج نو یکی از شرکت های پیشرو در تأمین نیروی انسانی کارامد و آموزش دیده برای ارائه خدمت به هر نوع کسب و کاری است.

تامین نیروی انسانی

نیروی انسانی رکن اصلی هر کسب و کاری را تشکیل می دهد؛ در واقع سرمایه ای است که تمام فعالیت های شرکت بر اساس آن پیش می رود. تأمین نیروی انسانی از مهمترین دغدغه های نهادهای دولتی و خصوصی است. درگذشته این وظیفه مهم به صورت سنتی و با روش های قدیمی انجام می شد اما امروزه با شکل گیری شرکت های معتبر در حوزه ارائه خدماتی نظیر تأمین نیروی انسانی، روند به کارگیری نیروها در بخش های مختلف یک سازمان با شرکت متحول شده است. تامین نیروی شرکت خدماتی موج نو با ارائه خدمات تامین نیروی انسانی و آموزش و تربیت نیروهای متخصص، فرایند جذب نیروی انسانی در ارگان ها، سازمان ها و بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی را تسهیل کرده است. تامین نیروی انسانی موردنیاز نهادها، سازمان ها، ادارات و ارگان ها توسط شرکت خدماتی موج نو بر اساس روالی صورت می گیرد که در ادامه توضیح داده خواهد شد. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


فرایند تامین نیروی انسانی در شرکت خدماتی موج نو

اعلام نیاز از طریق فراخوان

شرکت خدماتی موج نو به منظور تامین نیروی ارگان ها و سازمان ها، در ابتدا می بایست با این نهادها مذاکره کرده و نظر آن ها را در خصوص ویژگی های علمی، فنی و اخلاقی پرسنل موردنیازشان جویا شود. پس از آگاهی از نیاز این مراکز، شرکت اقدام به اعلام نیاز از طریق فراخوان خواهد نمود. این شرکت اعلام نیاز خود را از طریق وبسایت های کاریابی و جراید کثیرالانتشار به متقاضیان اعلام نموده و شرایط نیروهای مورد نیاز را نیز در آگهی خود درج می نماید. سپس، علاقمندان می توانند رزومه کاری خود را به آدرس وبسایت درج شده در آگهی ارسال نموده و یا با شماره تماس اعلام شده در آگهی تماس بگیرند. 

برگزاری آزمون های علمی مرتبط با تخصص مورد نیاز

پس از بررسی رزومه از سوی متقاضیان، متخصصین مستقر در بخش تامین نیروی انسانی شرکت خدماتی موج نو به بررسی این رزومه ها پرداخته و از میان آنها، تعدادی را انتخاب کرده و دعوت به شرکت در آزمون می نمایند. سپس در هر رشته، آزمون علمی تخصصی برگزار شده و متقاضیان با شرکت در این آزمون ها، به لحاظ علمی مورد سنجش قرار می گیرند. 

انجام مصاحبه و گزینش طی چندین مرحله

گام بعدی در فرایند تامین نیروی انسانی در شرکت خدماتی موج نو، انجام مصاحبه با رتبه های علمی منتخب آزمون علمی می باشد. لازم به ذکر است که این مصاحبه طی چندین مرحله و بر اساس اولویت ارگان های مورد نظر صورت می پذیرد. 

برگزاری دوره های آموزشی تکمیلی

پس از پایان مراحل گزینش نیرو در فرایند تامین نیروی انسانی، شرکت خدماتی موج نو تعدادی نیرو انتخاب نموده و به ارگان و نهاد مربوطه معرفی می نمایند. در مرحله بعد، این نیروها می بایست در دوره های آموزشی تکمیلی که توسط شرکت خدماتی موج نو برگزار می گردد، شرکت نموده و سطح دانش و مهارت خود را به میزان قابل قبول شرکت برسانند. پس از طی مراحل مزبور، شرکت نیروهای منتخب را به ارگان، نهاد یا شرکت مورد نظر معرفی خواهد نمود. 

نیروهای انسانی موج نو چه ویژگی هایی دارند؟

موج نو نیروهای آموزش دیده و دارای توانایی های تاییدشده را برای انواع مشتریان خود می فرستد. همه نیروها از فیلترهای گوناگون کارشناسان منابع انسانی عبور می کنند تا با آمادگی کامل به مشتریان خدمت رسانی کنند. نیروهای انسانی موج نو تحت بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت قرار می گیرند تا مشتریان هیچ دغدغه ای از این بابت نداشته باشند و نیاز به طی کردن سلسله مراتب استخدام نیرو را احساس نکنند. 

عملکرد نیروهای موج نو به صورت مستمر کنترل و ارزیابی می شود. در صورتی که مشتری از عملکرد نیرو رضایت کافی نداشته باشد، سریعاً نیروی جایگزین برای مشتری فرستاده می شود. یکی از مزیت های تأمین نیرو از طریق شرکت موج نو این است که بدون آنکه بخواهید تمام مراحل استخدام نیرو را طی کنید، نیرویی ماهر و با تجربه که توسط شرکتی معتبر تایید شده دریافت می کنید. 

چگونه می توان خدمات تامین نیروی انسانی موج نو را سفارش داد؟

تمامی مشتریان شخصی و سازمانی می توانند به تعداد دلخواه نیروی انسانی آقا یا خانم از طریق شرکت موج نو برای مدت زمان دلخواه استخدام کنند و از خدمات پستیبانی نیز برخوردار شوند.

خدمات تأمین نیروی انسانی موج نو شامل تامین نیروی ثابت و تأمین نیروی روزمزدی است. این سرویس از جمله خدمات پروژه ای موج نو است که با دو روش زیر قابل سفارش است:

تماس تلفنی: می توانید با شماره 02174402 تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان موج نو، خدمات موردنیاز خود را سفارش دهید. 

ثبت سفارش آنلاین: موج نو با فراهم کردن بستری هوشمند و آنلاین به نام سِرویک این امکان را برای مشتریان ایجاد کرده تا از طریق سامانه آنلاین هر خدمتی را، از خدمات نظافت گرفته تا خدمات تأسیسات فنی و تأمین نیروی انسانی زبده، ثبت سفارش کنند. 

خدمات تأمین نیروی انسانی موج نو به صورت پروژه ای است؛ به این ترتیب که هزینه و قیمت خدمات موردنظر شما بعد از انجام مذاکرات لازم تعیین می شود. کارشناسان موج نو شرایطی فراهم می کنند تا مشتریان از خدماتی به صرفه و با قیمت های شفاف برخوردار شوند.