کارهای باغبانی

کارهای باغبانی

1397/8/29 سارا سلیمان پور
کارهای باغبانی و خدمات باغبانی و طراحی و اجرای فضای سبز از جمله سرویس های خدماتی شرکت های باغبانی می باشد که دارای مشتریان بسیاری در میان مردم می باشند. کارهای باغبانی در ابعاد گوناگونی قابل انجام می باشد. برخی افراد، به منظور دریافت خدمات برای باغچه خود در شرکت خدماتی باغبانی به ثبت درخواست می پردازند.

کارهای باغبانی

کارهای باغبانی و خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز از جمله سرویس های خدماتی شرکت های باغبانی می باشد که دارای مشتریان بسیاری در میان مردم می باشند. کارهای باغبانی در ابعاد گوناگونی قابل انجام می باشد. برخی افراد، به منظور دریافت خدمات برای باغچه خود در شرکت خدماتی باغبانی به ثبت درخواست می پردازند. اما برخی دیگر از مشتریان دارای مزارعی وسیع بوده و خواهان خدمات گسترده ای از شرکت خدمات باغبانی به منظور کاشت و مراقبت از محصولات مزرعه خود می باشند. در این مقاله قصد داریم به بیان و معرفی تعدادی از کارهای باغبانی بپردازیم.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


برخی کارهای باغبانی مورد نیاز مشتریان

فروش تجهیزات و ابزارآلات کشاورزی

فروش و توزیع انواع تجهیزات، ابزار و ماشین آلات کشاورزی، از جمله خدمات شرکت باغبانی می باشد. بسیاری از مشتریان، به منظور  تهیه ابزارآلات کشاورزی از ساده ترین آن ها تا ماشین آلات تخصصی کشاورزی، نیاز به مشاوره و تخصص پرسنل شرکت خدماتی باغبانی می باشند. همچنین، پرسنل اعزامی از سوی این شرکت، می توانند آموزش های لازم در خصوص چگونگی استفاده از این تجهیزات را در اختیار مشتریان شرکت قرار دهند. مشتری این دسته از خدمات معمولاً صاحبان باغ ها و مزارع هستند که برای کاشت محصولات و یا بهره برداری از آن ها به تجهیزات ویژه ای نیاز دارند. 

فروش انواع سم و همچنین انجام سمپاشی

از دیگر کارهای باغبانی که مشتریان به منظور نگهداری از باغات و مزارع خود به آن نیازمند می باشند، دسترسی به سم مناسب برای گیاهان و درختان مزارعشان می باشد. شرکت خدماتی باغبانی قادر به فروش سم مناسب هر گونه گیاهی و سپس اعزام نیروی متخصص و خبره به منظور سمپاشی نمودن باغ ها و مزارع مشتریان می باشد.

فروش کود و همچنین کوددهی به مزارع و باغات

کودهای حیوانی و شیمیایی، تاثیر بسزایی در روند رشد گیاهان داشته و تهیه کود مناسب، از جمله دغدغه های باغداران و مزرعه داران می باشد. شرکت های خدماتی فعال در حوزه باغبانی، قادر به فروش کودهای مغذی به مشتریان خود می باشند. همچنین، شرکت می تواند نیروهای ماهری به منظور کوددهی به گیاهان و درختان در اختیار مشتریان خود قرار دهد. به هنگام فروش کود، نوع خاک و نوع کاشت نهال نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. علاوه بر مغذی بودن کود، زمان جذب کود توسط گیاهان نیز می بایست مورد توجه افرادی که دارای شغل باغبانی می باشند، قرار گیرد.  

کاشت انواع نهال در باغات و مزارع

از دیگر کارهای باغبانی مطرح در حوزه خدمات باغبانی، انتخاب ، تهیه و کاشت انواع نهال می باشد. نیروهای متخصص اعزامی از سوی شرکت خدماتی باغبانی می توانند در حوزه تناسب نهال با خاک مورد نظر، چگونگی کاشت نهال و مراحل آن و رسیدگی به نهال در فرایند رشد، مشاوره های کارامدی به مشتریان شرکت ارائه نمایند. 

آبیاری درختان و گیاهان

یکی دیگر از خدماتی که شرکت های ارائه دهنده خدمات باغبانی ارائه می دهند، آبیاری با روش های مختلف است. انواع آبیاری های نوین که از هدررفت آب جلوگیری می کند. آبیاری درختان و گیاهان با پیشرفت های نوینی همراه بوده است که سطح خدمات باغبانی را بالا برده و به ارائه خدمات سازگار با محیط زیست نیز منجر شده است. روش های آبیاری زیادی مانند آبیاری تحت فشار، آبیاری قطره ای، آبیاری زیرزمینی و... وجود دارد که با توجه به نوع خاک، گونه های گیاهی و نوع آب و هوای منطقه می توان با نظر نیروی متخصص باغبانی، بهترین روش و سیستم آبرسانی را انتخاب و اجرا کرد. 

طراحی و اجرای فضای سبز شهری

محیط شهری با طراحی فضای سبز زیباتر از قبل می شود. خدمات طراحی فضای سبز در محیط زندگی مانند مجتمع های مسکونی در نهایت کیفیت زندگی شهری را ارتقا می دهند. طراحی و اجرای فضای سبز یکی دیگر از خدمات و کارهای باغبانی است که به صورت اصولی و مطابق استانداردها ارائه می شود. اینکه در هر منطقه با توجه به میزان آب و نوع هوا، چه گونه گیاهی یا درختی کاشته شود تا مدت زمان بیشتری دوام داشته باشد، به دانش و تجربه نیروی باغبانی بستگی دارد. برای استفاده از خدمات نیروهای ماهر باغبانی می توان از طریق شرکت های معتبر اقدام کرد. 

شرکت موج نو نیروی متخصص باغبانی را برای کارهای ریز و درشت باغبانی تأمین می کند. برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خدمات، می توانید با شماره 02174402 تماس بگیرید؛ تیم واحد پسشتیبانی موج نو آماده پاسخگویی به شماست.