خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز

خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز

1397/9/4 سارا سلیمان پور
خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز در شرکت های خدماتی باغبانی شامل طیف وسیعی از خدمات در حوزه باغبانی، درخت کاری، گل کاری، سمپاشی، آبیاری و خدمات دیگر است. نیروی باغبان ماهر و باتجربه می توان خدمات منحصر به فرد و ریز و درشتی به مشتریان این دسته از خدمات ارائه کند. برای دریافت خدمات باغبانی مطمئن و باکیفیت می توان از طریق شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات باغبانی استفاده کرد.

خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز

خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز در شرکت های خدماتی باغبانی شامل طیف وسیعی از خدمات در حوزه باغبانی، درخت کاری و گل کاری می باشد.این خدمات، شامل طراحی و اجرای انواع سیستم آبیاری اتوماتیک، طراحی و ساخت استخر و سونا در مجتمع های مسکونی و ورزشی، کاشت و نگهداری چمن، سمپاشی و از بین بردن آفات و بسیاری موارد دیگر می گردد. برخی از خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز در ادامه معرفی می گردند.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


خدمات باغبانی و طراحی سبز شرکت های خدماتی باغبانی

معماری و طراحی فضای سبز

معماری و طراحی فضای سبز از مهم ترین بخش های خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز شرکت های خدماتی باغبانی می باشد. برخی سرویس ها در حوزه معماری و طراحی فضای سبز عبارتند از : مشاوره و طراحی فضای سبز، اجرا و پیاده سازی پروژه های تعریف شده در حیطه فضای سبز، نگهداری فضای سبز، طراحی و اجرای انواع باغ، ساخت باغچه .

محوطه سازی

مخوطه سازی از جمله خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز می باشد که شرکت های خدماتی باغبانی قادر به سرویس دهی در این حوزه به مشتریان خود می باشند. محوطه سازی شامل خدمات گسترده ای می باشد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از : طراحی و اجرای انواع سیستمهای آبیاری، چمن مصنوعی، زهکشی، طراحی و پیاده سازی انواع استخر، درخت کاری و گل کاری، کاشت چمن در فضای سبز، طراحی سیستم نورپردازی مناسب برای فضای سبز.

پیاده سازی خدمات فضای سبز

پیاده سازی فضای سبز از دیگر کارهای باغبانی شرکت های خدماتی باغبانی می باشد. سرویس های قابل عرضه شرکت های خدماتی باغبانی به مشتریان در این حیطه به شرح زیر می باشد: طراحی و ساخت آبشار مصنوعی، طراحی و ساخت برکه، ساخت انواع آبنما، سمپاشی باغچه ها و باغات، طراحی و ساخت آلاچیق، طراحی و ساخت آکواریوم های گیاهی و مواردی از این دست. 

آبیاری فضای سبز

یکی دیگر از خدمات باغبانی شرکت های ارائه دهنده خدمات، آبیاری فضای سبز با روش های نوین است. آبیاری فضای سبز دیگر مثل گذشته پرهزینه و با مصرف زیاد آب همراه نیست، بلکه با وجود متدهای نوین آبیاری فضای سبز، می توان محدوده بزرگی را بدون صرف هزینه های گزاف آبیاری و از آن نگهداری کرد. طراحی و اجرای اجرای انواع سیستم های آبرسانی مانند آبیاری قطره ای، تحت فشار، سفالی و... توسط نیروهای ارائه کننده خدمات باغبانی انجام می شود. 

سمپاشی و کوددهی

بهترین زمان برای سمپاشی و کوددهی گل ها، گیاهان و درختان تابع عوامل مختلفی است. نیروی متخصص باغبانی و سمپاشی با توجه به دانش و تجربه ای که دارد، به خوبی می داند در چه فصلی سمپاشی را انجام دهد تا هم به صرفه و اقصادی باشد و سم کمتری مصرف شود، هم اینکه درختان و گیاهان بیشترین بهره وری را با کودهی و سمپاشی اصولی داشته باشند. سم ها و کودهای کشاورزی انواع مختلفی دارند و برای هر منطقه و هر نوع حشره یا آفتی باید از سم و کود بخصوصی استفاده کرد. از بین بردن علف های هرز بدون آنکه به سایر گیاهان آسیبی وارد شود، همه و همه با به کارگیری خدمات باغبان ماهر میسر می شوند.

پیوند دهی

یکی از روش های تکثیر گیاهان و درختان پیوند زدن آن ها است. پیوند زدن درختان میوه در ماه های ویژه ای از سال رواج پیدا می کند تا درختان و گیاهان موقع ثمردهی بیشترین و باکیفیت ترین محصول را به بار بیاورند. نوع درخت یا گیاه در انتخاب بهترین زمان برای پیوند زدن درختانن و گیاهان نقش مهمی دارد. برای انجام کار اصولی و تخصصی می توان از خدمات باغبانی استفاده کرد. 

خدمات باغبانی

خدماتی که شرکت خدمات باغبانی به مشتریان خود ارائه می نماید، شامل طیف وسیعی از خدمات از کاشت انواع درختان، گل ها و گیاهان تا نگهداری از این موارد و برداشت محصولات و همچنین آموزش دادن به مشتریان در خصوص چگونگی کاشت و مراقبت از گل ها و گیاهان آپارتمانی می گردد. تمامی این موارد، در حوزه خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز قابل تعریف می باشند. متخصصین اعزامی از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات باغبانی به خوبی قادر به سرویس دهی به مشتریان شرکت و پشتیبانی از خدمات انجام شده در تمامی مراحل می باشند. 

شرکت موج نو انواع خدمات منزل و خدمات محل کار را توسط نیروهای متخصص با مهارت های تاییدشده ارائه می کند. برای دریافت خدمات موردنظر خود می توانید با شماره 02174402 تماس بگیرید و هر خدمتی را که خواستید، ثیت سفارش کنید.