خدمتکار خانم در منزل

خدمتکار خانم در منزل

1397/9/13 سارا سلیمان پور
خدمتکار خانم در منزل می تواند بسیاری از خدمات منزل را با دقت و ظرافت بالا انجام داده و اموری چون نظافت منزل، شستشوی لباس ها، پخت و پز، اتو نمودن لباس ها، مراقبت از کودکان و رسیدگی به آنها، آب دادن به گل ها و نظافت گلدان ها و مواردی از این دست را انجام دهد.

خدمتکار خانم در منزل

افراد شاغل و یا پرمشغله مممولاً به دلیل حجم زیاد کارهایشان، به امور منزل نمی رسند. آشپزی و نظافت بخش مهمی از کارهای منزل است که در صورت کمبود وقت و انرژی می توان به خدمتکار منزل سپرد. خدمتکار خانم در منزل می تواند بسیاری از خدمات منزل را با دقت و ظرافت بالا انجام داده و اموری چون نظافت منزل، شستشوی لباس ها، پخت و پز، اتو نمودن لباس ها، مراقبت از کودکان و رسیدگی به آنها، آب دادن به گل ها و نظافت گلدان ها و مواردی از این دست را انجام دهد. خدمتکار خانم در منزل مشتری می تواند اموری را که در منزل شخصی خود انجام می دهد، به نحو احسن انجام داده و در جهت جلب رضایت مشتریان شرکت خدماتی نظافتی گام بردارد. تعرفه نظافت منزل برای کارگر نظافت منزل خانم در قیاس با تعرفه نظافت منزل برای کارگر نظافت منزل آقا بیشتر می باشد. همچنین، در مواقعی که مشتری درخواست خدمات منزلی می نماید که جزو خدمات سنگین محسوب می شوند، نیروی خدماتی خانم در ازای ارائه چنین خدماتی، دستمزد بیشتری دریافت خواهد نمود. شرکت های خدماتی نظافتی با اعزام کارگر نظافت منزل خانم، سرویس هایی به مشتریان خود عرضه می کنند که در ادامه شرح داده خواهد شد.

خدمات خدمتکار خانم در منزل

امور نظافت منزل

نظافت منزل از کارهای پرزحمتی است که وقت زیادی می طلبد. اگر فرصت رسیدگی به امور نظافت منزل را ندارید و یا برای انجام کارهای نظافت خانۀ عزیزسالمند خود به فکر استخدام نیروی خدمتکار خانم هستید، تصمیم هوشمندانه ای گرفته اید. با صرف هزینه ای به صرفه، فرصت و انرژی خود را در اختیار کار مهم تری می گذارید. از جمله وظایف اولیه خدمتکار خانم در منزل مشتریان، می تواند به انجام امور نظافت منزل اشاره نمود. نظافت منزل شامل گردگیری از سطوح و اسباب و اثاثیه منزل، شستن ظرف ها و لباس ها، اتو کشیدن لباس ها، نظافت آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، جارو کشیدن، مرتب کردن کمدها و... می باشد. خدمتکار خانم در منزل مشتری می بایست قادر به کار کردن با انواع شوینده ها بوده و بتواند به لکه گیری از سطوح لکه دار منزل مانند دیوار آشپزخانه بپردازد. با استخدام یک خدمتکار خانم در منزل دیگر نگران این جزئیات نیستند و همیشه در خانه ای تمیز که همه چیزش آماده است، قدم می گذارید. 

برقراری ارتباط عاطفی با کودکان

خدمتکار خانم در منزل در عین انجام خدمات منزل، می تواند به برقراری ارتباط عاطفی موثر با کودکان مشتری نیز بپردازد. عمدتا خانم ها قادر به برقراری ارتباط قوی تری با کودکان می باشند. به همین دلیل است که اغلب معلم های مقطع ابتدایی از میان خانم ها انتخاب می گردند. به این ترتیب، خدمتکار خانم در منزل می تواند در برقرای ارتباط با کودکان و سرگرم نمودن آن ها موثر واقع شود. همچنین، بسیاری از خانواده ها اقدام به استخدام نیروی مراقب کودک برای فرزند خود می نمایند که این نیرو قادر به انجام خدمات منزل نیز باشد. با این اقدام هوشمندانه، در واقع با یک تیر دو نشان می زنید؛ هم کار مراقبت از کودک را به فردی مطمئن می سپارید هم اینکه کارهای منزلتان روی هم انباشته نمی شود و خدمتکار حرفه ای و مجرب قادر است همه این کارها را همزمان انجام دهد. 

سرخ کردن سبزی، بادمجان، پیاز به منظور فریز کردن

برای صرفه جویی در وقت گاهی ترجیح می دهیم مواد لازم برای آشپزی را از قبل آماده و فریز کنیم تا در زمان آشپزی وقت کمتری صرف کنیم و کارهایمان زودتر پیش برود. این کار را می توان به خدمتکار خانم واگذار کرد. چون او در این زمینه باتجربه است و فراتر از انتظارتان این کار را با دقت و ظرافت انجام می دهد. خدمتکار خانم در منزل می تواند طبق خواسته مشتری خود، اقدام به سرخ کردن سبزی خورشتی، خرد و سرخ نمودن بادمجان، خرد و سرخ نمودن پیاز به منظور استفاده در غذاهای مختلف بنماید. مشتری پس از آماده شدن موارد مزبور، اقدام به نگهداری آنها در فریزر منزل خود نموده و به تدریج از این اقلام استفاده می نماید. 

آشپزی و آماده کردن وعده های غذایی

آشپزی همان کاری است که احتمالاً به صورت روزانه انجام می دهید. آماده کردن وعده های مختلف غذایی کاری زمان بر است. برای آنکه غذاها تکراری نشود و خودتان یا فرزندان شما از آن زده نشوند، نیاز است وقتی را برای آماده کردن وعده های متنوع غذایی اختصاص داد. اگر به هر دلیلی نمی خواهید یا نمی توانید این کار را خودتان انجام دهید، خدمتکار خانم در منزل، با توجه به تسلط و تجربه ای که در آشپزی دارد، این خدمت را در کنار سایر امور منزل ارائه می دهد. آشپزی و پخت و پز خانم ها زبانزد است. هرچند بسیاری از نیروی آقایان هم در آشپزی دستی بر آتش آشپزی دارند. ولی سلیقه و ظریف کاری خانم ها مثال زدنی است. آشپزی برای کوکان و سالمندان کمی متفاوت است و باید غذاهایی کاملاً جذاب و سالم برای کودکان و همچنین وعده های غذایی بدون کالری و چربی برای سالمندان تهیه کرد. توجه به همه این موارد، امور آشپزی منزل را به یک خدمتکار خانم بسپارید و با خیال آسوده به فعالیت های مهم زندگی خود بپردازید. 

چیدن میز غذا و پذیرایی از مهمانان

چیدن میز صبحانه، ناهار یا شام و پذیرایی از افراد خانه یا مهمانان هم از دیگر کارهایی است که توسط نیروی خدمتکار خانم قابل انجام است. اگر می خواهید یک مهمانی در منزل خود تدارک دهید و دست تنهایید، می توانید از سرویس خدمتکار برای پذیرایی استفاده کنید. خدمتکار خانم در منزل را به صورت روزانه، شبانه روزی یا ساعتی و در هر روز از هفته می توانید در اختیار بگیرید. برای آنکه مهمانی شما بدون دغدغه سپری شود، با استخدام نیروی خدمتکار خانم، کار آشپزی، میوه آرایی و سفره آرایی را به یک شخص با سلیقه بسپارید و در کنار مهمانان لحظات شادی را سپری کنید. چیدن میز غذا با دقت و ظرافت، جمع کردن ظرف ها بعد از سرو غذا و شستن و خشک کردن آن ها را هم به نیروی خدمتکار منزل بسپارید. 

برای سفارش انواع خدمات منزل مانند نظافت و پرستاری و مراقبت از سالمند با شماره 02174402 یا 02178402000 تماس بگیرید و با مشورت متخصصان موج نو، با اطمینان خاطر خدمات منزل را سفارش دهید. 
 

چگونه می توان خدمتکار خانم در منزل استخدام کرد؟

اگر برای استخدام خدمتکار خانم در منزل دغدغه دارید، باید به شما بگوییم کاملاً حق دارید. به هر حال می خواهید فردی را به حریم خصوصی و منزل خود برای انجام امور منزل دعوت کنید. انتظار دارید نیروی خدماتی مورد نظر شما از هر جهت تأییدشده و قابل اعتماد باشد. اگر مایلید روش های سنتی برای سفارش خدمات منزل را فراموش کنید تا درگیر دردسرهای آن نشوید، ما به شما خدمات موج نو را پیشنهاد می کنیم. اگر از شرکت های معتبر ارائه خدمات اقدام کنید، هیچ مشکلی در زمان استفاده از خدمات امور منزل و حتی پس از آن نخواهید داشت. چون شرکت ها مسئولیت پذیری بالایی در برابر مشتریان خود دارند و برای جلب رضایت آن ها بهترین خدمات و سرویس های پشتیبانی را ارائه می دهند. 

خدمتکار خانم در منزل باید از لحاظ اخلاقی و حرفه ای از فیلترهای گوناگونی عبور کند. کارشناسان شرکت موج نو با بررسی سوابق نیروها، آموزش اصول برخورد با مشتری، نحوه رفتار و ارائه خدمات در منزل مشتریان، بستری را فراهم می کنند تا بهترین نیروی خدماتی به منزل مشتری اعزام شود. برای جلب رضایت و اعتماد مشتری، قطعاً باید در انتخاب نیروی خدمتکار منزل حساسیت بیشتری به خرج داد. این کار در مجموعه موج نو به صورت مداوم با آموزش نیروهای خدماتی و ارزیابی عملکرد آن ها انجام می شود. 

برای سفارش آنلاین نظافت منزل و سایر خدمات ویژه منازل، از اپلیکشن سِرویک استفاده کنید تا سریع، آسان و مطمئن ثبت سفارش کنید. موج نو برای بهبود ارائه خدمات اپلیکیشن سِرویک را ارائه کرد تا مشتریان سریع تر خدمات درخواستی را در منزل دریافت کنند. 

برای استخدام خدمتکار خانم در منزل، می توانید با شماره های 02174402 و 02178402000 تماس بگیرید، بعد از دریافت مشاروه رایگان از کارشناسان موج نو، مطمئن ترین انتخاب را خواهید داشت.