خدمتکار منزل

خدمتکار منزل

1397/8/27 سارا سلیمان پور
اعزام خدمتکار منزل به منظور انجام خدمات منزل ، از جمله خدمات نظافت شرکت های خدماتی نظافتی است که مشتريان بسياری در ميان مردم جامعه دارد. خدمتکار منزل دارای دانش و تجربه کافی در خصوص نظافت منزل مبله ، نظافت منزل تخليه و انجام ساير خدمات منزل می باشد.

خدمتکار منزل

این روزها کارهای منزل زیاد است و وقت هم کم. اهالی خانه مشغله های شغلی و فکری زیادی دارند و فرصت رسیدگی به امور نظافت و آشپزی از آن ها گرفته شده است. نیاز به خدمتکار منزل که به کارش مسلط باشد و سرعت عمل بالایی داشته باشد، احساس می شود. اعزام خدمتکار منزل به منظور انجام خدمات منزل، از جمله خدمات نظافت شرکت های خدماتی نظافتی است که مشتريان بسياری در ميان مردم جامعه دارد. خدمتکار منزل دارای دانش و تجربه کافی در خصوص نظافت منزل مبله، نظافت منزل تخليه و انجام ساير خدمات منزل است. خدمات منزل شامل طيف گسترده ای از امور منزل می شود که خدمتکار منزل قادر به انجام تمامی اين امور به نحو احسن می باشد. خدمات منزل قابل انجام توسط خدمتکار منزل اعزامی از سوی شرکت خدماتی نظافتی در ادامه اين مقاله بررسی می شود.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


خدمات منزل قابل انجام توسط خدمتکار منزل  

تهيه غذا برای اعضای خانواده

از جمله مسئوليت های خدمتکار منزل، فراهم نمودن غذا برای خانواده مشتری است. خدمتکار اعزامی از سوی شرکت های خدماتی نظافتی می بايست دارای مهارت و تبحر در امر آشپزی بوده و بتواند غذای مناسبی برای هر يک از وعده های غذايی مشتری و خانواده وی تهيه نمايد. بديهی است که نوع غذای مزبور، می بايست با هماهنگی مشتری تعيين شود.  تهیه غذای سالم و مغذی برای کودک یا سالمند خانواده هم از جمله کارهایی است که خدمتکار منزل به صورت حرفه ای انجام می دهد. 

آماده نمودن ميز شام

خدمتکار منزل به ویژه کارگر منزل خانم، می بايست پس از آماده نمودن غذا، به چيدن ميز شام و سرو نمودن آن به مشتری و خانواده وی بپردازد. کشيدن غذا در ظروف مناسب، آماده کردن سالاد، دسر و ساير موارد برای ميز شام و نيز چگونگی طراحی و چيدمان ميز شام، از ديگر وظايف خدمتکار اعزامی می باشد. تزیین غذا و میز شام به ویژه زمانی که مراسم یا مهمانی ویژه ای پیش رو دارید، کاریست که از پس خدمتکار منزل بر می آید. 

انجام خريدهای منزل

از ديگر مسئوليت های خدمتکار منزل، تهيه ليست خريد بر اساس دستور مشتری می باشد. بسياری از افراد، به دليل کهولت سن قادر به خروج از منزل و رفتن به خريد نمی باشند. اين افراد، زمانی که اقدام به استخدام خدمتکار برای انجام خدمات منزل خود می نمايند، تهيه مايحتاج خود را نيز به وی واگذار خواهند نمود. همچنين، افراد زيادی نيز به دليل مشغله فراوان، قادر به انجام خريد روزانه خود نمی باشند. اين افراد نيز خريد مايحتاج خود را به خدمتکار منزل واگذار می نمايند. با استفاده از خدمات خدمتکار منزل به صورت روزانه، شبانه روزی یا پاره وقت می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و توان و انرژی خود را برای انجام کارهای شخصی صرف کنید. 

رسيدگی به فرزندان

مشغله های والدین فرصت نگهداری تمام وقت از فرزندان را از آن ها سلب کرده است. بسياری از خانواده ها، ترجیح می دهند مراقبت و رسيدگی به فرزندان خود را نيز به خدمتکار منزل خود واگذار کنند. اين توجه و رسيدگی می تواند به صورت پيشگيری از آسيب رسيدن به فرزند مشتری و مراقبت و نگهداری از کودک مزبور در برابر خطرات احتمالی باشد. همچنين، خدمتکار منزل می بايست ساعاتی از شبانه روز که با فرزندان در منزل تنها می باشد، غذا و تنقلات مورد علاقه کودکان را در اختيار آنها قرار دهد و در صورت امکان، به سرگرم کردن کودکان بپردازد.

رسيدگی به حيوانات خانگی

بسياری از مردم علاقه به نگهداری حيوانات خانگی دارند. اما ممکن است به دليل عدم حضور شبانه روزی در منزل، اين افراد نتوانند به طور کامل به حيوان خانگی خود رسيدگی نمايند. بدين ترتيب، اين افراد می توانند به منظور رسيدگی به حيوان خانگی خود، اقدام به استخدام خدمتکار منزل کنند. در چنين مواقعی، پيش از اعزام نيرو، مشتری می بايست وجود حيوان خانگی در منزل را با شرکت خدماتی مطرح کند. بدين ترتيب، شرکت خدماتی نظافتی قادر به اعزام نيروی خدماتی مناسب به منزل مشتری خواهد بود. 

نگهداری از سالمند خانواده

نگهداری از سالمند خانواده به زمان، انرژی و مهارت نیاز دارد. خدمتکار منزل می تواند این وظیفه مهم و حساس را انجام دهد و با توجه به تجربه ای که دارد خدمت مطمئن پرستاری و نگهداری از سالمند را به خانواده ها ارائه دهد. کمک به سالمند در انجام امور شخصی مانند استحمام، لباس پوشیدن و... یکی دیگر از کارهایی است که خدمتکار منزل انجام می دهد. تهیه غذای سالم برای سالمند و دادن داروها در زمان مشخص هم در برنامه کاری خدمتکار منزل گنجانده می شود تا با خیال آسوده سالمند خانواده را به فردی با تجربه در انجام امور منزل بسپارید. 

چگونه خدمات خدمتکار منزل را دریافت کنیم؟

برای استخدام خدمتکار منزل باید از درگاه های ایمن و مطمئن و از طریق شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات منزل اقدام کرد تا با خیال آسوده انجام امور منزل را به فردی ماهر و قابل اعتماد بسپاریم. شرکت موج نو ارائه دهنده خدمات منزل و محل کار این افتخار را دارد تا با سرویس های مطمئن نیروهای خدمتکار منزل در خدمات مشتریان و شهروندان تهرانی باشد. موج نو علاوه بر خدمتکار منزل، برای نظافت منزل نیروی نظافتچی ماهر نیز اعزام می کند تا مشتریان خدمات اختصاصی دریافت کنند. هر خدمتی که در گوشه کنار منزل خود به آن نیاز داشتید، نیروهای موج نو فوری و حرفه ای آن را برآورده می کنند. 

برای دریافت خدمات موج نو و ثبت سفارش خدمتکار منزل می توانید با شماره 02174402 تماس بگیرید و دریافت مشاوره رایگان از سفارش خود را ثبت کنید.