قیمت نیروی مراقب سالمند در منزل

قیمت نیروی مراقب سالمند در منزل

1397/8/24 سارا سلیمان پور
قيمت نيروی مراقب سالمند در منزل و هزينه نگهداری سالمند در منزل تابع عواملی است که مشتريان به هنگام ثبت سفارش در شرکت های خدماتی می بايست اين عوامل را مورد توجه خود قرار دهند.

قيمت نيروی مراقب سالمند در منزل

امروزه، خدمات پرستاری و نگهداری از سالمند بیشتر از گذشته طرفدار دارد. با توجه به افزایش کیفیت زندگی و از طرفی کمبود وقت، سالمندان به خدمات مراقب سالمند به صورت تمام وقت یا پاره وقت نیاز دارند. قيمت نيروی مراقب سالمند در منزل و هزينه نگهداری سالمند در منزل تابع عواملی است که مشتريان به هنگام ثبت سفارش در شرکت های خدماتی می بايست اين عوامل را مورد توجه خود قرار دهند. قيمت نيروی مراقب سالمند در منزل بسته به خدماتی که سالمند نياز دارد و نيز بسته به قابليت ها و توانمندی های نيروی مراقب، متفاوت می باشد. در ادامه به شرح برخی علل اثرگذار بر اين تفاوت قيمت خواهيم پرداخت.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


علل تفاوت قيمت نيروی مراقب سالمند در منزل

نيروی مراقب شبانه روزی يا نيمه وقت؟

بسياری از سالمندان تنها ساعات معينی از شبانه روز را در منزل تنها بوده و در اين ساعات، نياز به کمک نيروی مراقب سالمند برای انجام امور شخصی خود دارند. اما تعداد ديگری از سالمندان، دائما در منزل تنها می باشند. همچنين، ممکن است شخص سالمند در منزل تنها نباشد، اما به دليل شرايط خاص جسمی و يا روحی خود، نياز به حضور دائمی نيروی مراقب سالمند داشته باشد. در چنين مواقعی، خانواده فرد سالمند اقدام به استخدام مراقب سالمند به صورت شبانه روزی می نمايند. قيمت نيروی مراقب سالمند در منزل در چنين شرايطی افزايش پيدا خواهد نمود. خدمات مراقب سالمند به صورت روزانه، شبانه، شبانه روزی و موردی ارائه می شود و با توجه به نیاز سالمند و شرایط زندگی اش می توانید یکی از انواع این خدمات را دریافت کنید.

نيروی مراقب ويژه يا معمولی

بسياری از نيروهای اعزامی برای نگهداری سالمند، دارای دانش و تجربه کافی و قابل قبولی در اين زمينه می باشند. اين دسته از نيروها می توانند به طور عام به خدمت رسانی به سالمندان پرداخته و نيازهای متداول سالمندان را تامين نمايند. اما تعدادی ديگر از نيروهای مراقبتی، دارای توانمندی ها و قابليت های ويژه ای می باشند که می توانند خدمات ويژه ای نيز به سالمند مورد نظر ارائه نمايند. برخی از اين توانمندی ها عبارت است از: تسلط بر امور روانشناسی (به ويژه روانشناسی سالمند) که منجر به برقراری رابطه عاطفی عميق و مثمر ثمر با سالمند می گردد. بدين ترتيب، سالمند خواهد توانست به لحاظ روحی به خوبی خود را تخليه نموده و حال بهتری داشته باشد. قيمت نيروی مراقب سالمند در منزل ، در خصوص چنين نيروهای ويژه ای افزايش پيدا خواهد نمود. 

خدمات ويژه و يا معمولی

وظايفی که برای نيروی مراقب سالمند از سوی موسسه مراقبت و نگهداری تعريف شده است، تقريبا در تمامی شرکت ها يکسان بوده و اين نيروها می بايست وظايف خود در خصوص مراقبت عمومی از سالمندان و رفع نيازهای آن ها را به درستی انجام دهند. اما در برخی مواقع بر طبق توافق صورت گرفته، ممکن است سالمند نيازمند خدمات ويژه ای باشد که در صورت درخواست اين خدمات، قيمت نيروی مراقب سالمند در منزل افزايش پيدا خواهد نمود. به عنوان مثال، اگر خانواده فرد سالمند از نيروی مراقبتی درخواست حمام کردن فرد سالمند را نمايند، قيمت نيروی مراقب سالمند در منزل در چنين شرايطی افزايش پيدا خواهد نمود. 

مزایای خدمات نیروی مراقب سالمند در منزل

یکی از مزایای مراقبت از سالمندان در منزل این است که آن ها در جایی که به آن علاقه دارند، یعنی در منزلشان، می مانند. درمنزل خود احساس استقلال و راحتی خواهند کرد و با وجود یک پرستار مجرب، شرایط جسمی و ذهنی سالمند همیشه تحت نظارت خواهد بود. از دیگر مزایای استفاده از خدمات نگهداری سالمند در منزل این است که به تمام امور منزل مانند آشپزی، انجام خریدهای خانه و پرداخت قبض ها و... رسیدگی می شود. در واقع نیروی مراقب سالمن تمام مسئولیت های خانه فرد سالمند را برعهده می گیرد و با دادن داروها در زمان مشخص وضعیت سالمند را کنترل می کند. حفظ امنیت فردی سالمندان و کمک به او در انجام کارهای روزمره مانن استحمام و لباس پوشیدن و... مسئله ای با اهمیت است که کیفیت زندگی سالمند را ارتقا می دهد. هدف از مراقبت از سالمند، توانمندسازی افراد سالمند برای کنترل و تقویت رفتارهای سالمندان است. پرستار و مراقب سالمند به صورت حرفه ای این هدف را محقق می کند.

قیمت خدمات مراقب سالمند موج نو و ویژگی های بارز آن

موج نو خدمات نگهداری از کودک و سالمند را به صورت حرفه ای و با به کارگیری نیروهای مطمئن ارائه می دهد. خدمات پرستاری موج نو به چهار دسته موردی، شبانه، شبانه روزی و روزانه تقسیم می شود. با توجه به میزان حضور پرستار، تعداد افراد خانواده، بیمار سا سالم بودن سالمند، انجام امور منزل و... قیمت خدمات مراقب سالمند تعیین می شود. شرکت موج نو این امکان را برای مشتریان خدمات نگهداری از سالمند فراهم کرده تا سه روز به صورت آزمایشی از خدمات پرستاری استفاده کنند. سپس در صورت رضایت و توافق طرفین قراردادی تنظیم می شود. در صورت نیاز و درخواست مشتری روزهای آزمایشی قابل تمدید خواهد بود تا مشتریان با اطمینان و رضایت کامل از خدمات مراقب سالمند موج نو استفاده کنند. 

برای دریافت خدمات مراقب سالمند می توانید با شماره 02174402 تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان از تیم کارشناسان واحد پرستاری با آسودگی خاطر از این دسته از خدمات درمنزل استفاده کنید.