بهترین نظافت منزل را با چه فاکتورهایی می‌شناسیم

بهترین نظافت منزل را با چه فاکتورهایی می‌شناسیم

1400/6/7 رقیه علینقی زاده
کمتر کسی است در زندگی پرسرعت امروز، فرصت تمیز کردن و نظافت منزل را داشته باشد. نظافت منزل از جمله کارهای زمان بری است که اگر بخواهیم خودمان آن را انجام دهیم، هم باید از کارهای ضروری خود بزنیم و هم اینکه تا مدتی خستگی آن بر تن و روحمان بماند. اما خدمات نظافت منزل توسط نیروی ماهر و حرفه ای، کار را بسیار آسان کرده است. برای آنکه بهترین خدمات نظافت منزل را دریافت کنیم، ابتدا باید فاکتورهایی که یک خدمت را باکیفیت می‌کند، بشناسیم و سپس برای دریافت آن از مراجع معتبر خدماتی اقدام کنیم. 

چه انتظاری از بهترین نظافت منزل دارید؟

افرادی که می خواهند وقت خود را به کسب درآمد بیشتر، به پیشرفت تحصیلی، به کتاب خواندن، به تفریح، به ورزش و هر کار موردعلاقه دیگری اختصاص دهند، نظافت منزل را به بهترین و کاربلدترین نیروی نظافتی می سپارند. چون این افراد به خوبی می دانند که پس انداز زمان برای کارهای ضروری هوشمندانه تر از پرداختن به امور نظافتی منزل به صورت شخصی است. در عوض بهترین نظافت منزل را فوری و با هزینه ای به صرفه دریافت می کنند. در ادامه به فاکتورها و ویژگی های بهترین نظافت منزل و بهترین نظافتچی منزل می پردازیم:

کیفیت بالا، ویژگی بازر بهترین نظافت منزل

کیفیت کار یکی از اولویت های ارائه دهندگان خدمات نظافت و مشتریان است. وقتی می خواهیم نظافت منزل را به کسی بسپاریم، انتظار داریم مثل خودمان و یا حتی بیشتر از خودمان به نظافت گوشه و کنار خانه اهمیت دهد. به عبارتی چیزی از چشم نیروی نظافت دور نماند. طبق نظرسنجی ها کیفیت کار و خدمت دریافتی همیشه مهم ترین فاکتور تعیین کننده در سفارش خدمات است. حتی بسیاری از مشتریان خدمات نظافت در هنگام سفارش نظافت منزل آنلاین، کیفیت کار را نسبت به قیمت در اولویت قرار می دهند. چون برخی از مشتریان با فاصله زمانی خانه خود را نظافت می کنند بنابراین ترجیح می دهند، بهترین نظافت منزل را با بالاترین میزان کیفیت انتخاب کنند. 

حرفه ای بودن نیروی نظافت منزل

برای انتخاب بهترین نظافت منزل باید سراغ نظافتچی منزل کاربلد و ماهر رفت. کارگر نظافت آموزش دیده دارای ویژگی های زیر است:

•    قابل اعتماد و مطمئن
•    مسلط و با مهارت در نظافت منزل
•    دارای برخورد و رفتار حرفه ای
•    تضمین شده از سوی شرکت معتبر خدماتی

نیروی نظافت حرفه ای نه تنها در کارش مهارت دارد، بلکه در حین انجام امور نظافت منزل، رفتاری حرفه ای و سنجیده دارد. قابل اعتماد بودن کارگر نظافت منزل به اندازه مهارت های کاری او اهمیت دارد. وارد نشدن به حریم شخصی مشتریان، به موقع سرکار حاضر شدن و به موقع کار را به اتمام رساندن، برخورد حرفه ای با مشتری و سایر موارد از ملزومات بهترین نظافت منزل است. نیروهای نظافت موج نو از بین افرادی انتخاب می شوند که دارای این ویژگی ها باشند. علاوه بر آن، با برگزاری چند دوره کلاس آموزشی، مهارت های حرفه ای و رفتاری به آن ها آموزش داده می شود. 

نظافت کامل و دقیق منزل

نظافتچی منزل حرفه ای به خوبی به کارش مسلط است و تلاش می کند کار نظافت را طبق اصول و با برنامه انجام دهد. آنچه از بهترین نظافت منزل انتظار می رود، این است که هر یک از امور زیر با توجه به نیاز و درخواست مشتری، به بهترین شکل انجام شود:

•    گردگیری اثاثیه منزل، سقف، درها و دیوارها
•    جارو کشیدن و تی کشیدن 
•    نظافت کاشی ها و کف آشپزخانه 
•    تمیز کردن اجاق گاز
•    مرتب کردن و تمیز کردن کابینت ها و یخچال
•    خالی کردن سطل های زباله
•    نظافت و شست و شوی سرویس های بهداشتی و حمام
•    پاک کردن شیشه و پنجره با مواد شوینده مناسب
•    شستن ظرف ها
•    اتو کردن لباس ها
•    شست و شوی پادری و فرش یا موکت کوچک

نظافت با قیمت به صرفه و منطقی

در کنار کیفیت خدمات، قیمت هم مؤلفه تاثیرگذاری در انتخاب بهترین نظافت منزل است. با توجه به پرکاربرد بودن خدمات نظافتی و استفاده دوره ای از آن ها، قیمت باید برای مشتریان واقعی و به صرفه باشد. قیمت نظافت منزل بر اساس تعداد ساعت کار نظافتچی منزل تعیین می شود. قیمت ها بر اساس نرخ های مصوب است و هر ساله با توجه به فاکتورهای متعددی تعیین می شود و در طول سال نیز ثابت می ماند. 

امکان رزرو آنلاین کارگر نظافتی

یکی دیگر از فاکتورهایی که برای انتخاب بهترین نظافت منزل مدنظر افراد است، امکان ثبت سفارش آنلاین نظافت منزل است. رزرو تلفنی دردسرهای خودش را دارد اما رزرو آنلاین کارگر نظافتی در 24 ساعت شبانه روز ممکن است. انتخاب زمان و تاریخ دقیق دریافت سرویس نظافت و ذکر جزئیات در اپلیکیشن ثبت درخواست خدمات، همان چیزی است که از خدمات نظافت منزل حرفه ای انتظار می رود. 


ثبت رایگان سفارش نظافت منزل


فوری و در دسترس بودن نظافت منزل

گاهی بدون اینکه از قبل تعیین شود، نیاز به نظافت فوری منزل است. مثلاً مهمانی خارج از برنامه ای در پیش دارید و نیاز به کارگر ماهری دارید تا خانه را سریع و با کیفیت بالا تمیز کند. در دسترس بودن یکی دیگر از ویژگی های بهترین نظافت منزل است. برای نظافت منزل فوری در تهران می توان به صورت رایگان ثبت سفارش کرد تا در اسرع وقت نیروی نظافت منزل به محل اعزام شود. اگر نظافتچی منزل ماهر و کاربلد باشد، بدون آنکه به کیفیت کار آسیبی وارد شود، با سرعت عمل قابل توجهی بهترین نظافت منزل را ارائه می دهد. از آنجا که هزینه و تعرفه نظافت منزل بر اساس تعداد ساعت کار محاسبه می شود، سرعت عمل بالا و فرز بودن نیرو یکی از فاکتورهای نظافت منزل درجه یک و به صرفه است. 

مشتری مداری و خدمات پشتیبانی حرفه ای

یکی از فاکتورهای مهمی که دریافت سرویس از شرکت خدمات نظافت را نسبت به استخدام نیروی نظافت به صورت شخصی متمایز می کند، خدمات پشتیبانی است. خدمات پشتیبانی کسب و کارها رکن اصلی مشتری مداری است. وجود تیم مرکز تماس برای پاسخگویی به مشتریان به صورت لحظه ای زمینه را برای ارائه خدمات مطمئن و فوری فراهم می سازد. اگر به دلیلی، مشتری از نیروی نظافت اعزامی رضایت نداشت، با استفاده از خدمات پشتیبانی می تواند سفارش فعلی خود را لغو کند و درخواست نیروی جدید کند. 

چگونه بهترین نظافت منزل در تهران را انتخاب کنیم؟

حالا که فاکتورهای مدنظرمان برای انتخاب بهترین نظافت منزل را شناسایی کردیم وقت آن است که مرجع مطمئنی را برای سفارش خدمات انتخاب کنیم. با رشد نیازهای خدماتی در سال های اخیر شرکت های زیادی قدم به میدان ارائه خدمات پا گذاشته اند. برای دریافت بهترین خدمات از ماهرترین نظافتچی منزل می توان از بررسی شرکت های خدماتی در فضای مجازی آغاز کرد. بررسی نظرها و انتقادات کاربران سامانه های آنلاین سفارش خدمات، می تواند راهنمای خوبی برای سایر مشتریان باشد. 

شرکت موج نو با بیش از 14 سال سابقه در حوزه ارائه خدمات منزل و خدمات محل کار، در بستر سامانه آنلاین سِرویک آماده ارائه خدمات مطمئن، حرفه ای و به صرفه به شماست. 


از طریق شماره های 02174402 یا 02178402000 با موج نو در تماس باشید.