با سفارش خدمات نظافت منزل، زمان را پس انداز کنید

با سفارش خدمات نظافت منزل، زمان را پس انداز کنید

1400/5/19 رقیه علینقی زاده
سفارش آنلاین نظافت منزل می تواند سهم زیادی در صرفه جویی و پس انداز زمان در زندگی پرمشغلۀ امروز داشته باشد. البته قرار نیست با سفارش نظافت منزل با هدف صرفه جویی در زمان، جیبمان خالی شود! می توان با دریافت خدمات به صرفه اما باکیفیت، علاوه بر صرفه جویی در وقت، از بهترین خدمات نظافت منزل استفاده کرد.

چرا هر خانه ای به خدمات نظافت منزل نیاز دارد؟

نظافت منزل یکی از آیین های قدیمی ما ایرانی ها است. در زمان های گذشته، افراد خانواده با همکاری یکدیگر، سراسر فضای خانه را گردگیری و نظافت می کردند. معمولاً در مناسبت هایی مثل عید نوروز، این کار طبق آیین و رسوم انجام می دادند و تمام اتاق ها، ایوان، حیاط و فضای در ورودی را آب و جارو می کردند. با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی، این رسم نیک همچنان هم پابرجاست چرا که بدون نظافت منزل و تمیز کردن محیط زندگی، آشفتگی و استرس زندگی روزمره را تحت تأثیر قرار می دهد.  در گذشته شاید افراد خانواده کار نظافت منزل را با هم انجام می دادند اما به مرور زمان، خدمات نظافت توسط کارگر نظافت حرفه ای جای خود را بین اشخاص باز کرده تا اینکه امروزه خدمات نظافت منزل به یکی از پرطرفدارترین خدمات در بین عموم مردم تبدیل شده است. سفارش آنلاین نظافت منزل سهم زیادی در صرفه جویی در زمان و زندگی آسان تر دارد.

چرا باید نظافت منزل را به نظافتچی ماهر سپرد؟

آنچه که امروزه باارزش تر از هر چیزی است، زمان است. مشغله های کاری و زندگی شخصی آنقدر زیاد است که دیگر وقتی برای رسیدگی به امور نظافت منزل وجود ندارد. با استخدام کارگر نظافت منزل یا نظافتچی منزل می توان علاوه بر پس انداز زمان، در هزینه ها و مخارج زندگی هم صرفه جویی کرد. اگر کار پرزحمت نظافت منزل را خودتان انجام می دهید، در ادامه با همراه باشید تا جوانب مثبت نظافت منزل توسط نظافتچی منزل را مرور کنیم. اگر هم به دنبال بهترین خدمات نظافت منزل و مطمئن ترین نیروی خدمات نظافتی هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. 

مزایای استخدام کارگر خدمات نظافت منزل

صرفه جویی و پس انداز زمان

استخدام کارگر نظافت منزل زندگی را آسان تر کرده و حجم کارهای روزانه خانه را کمتر می کند. دیگر لازم نیست در روزهای پرمشغله نگران این باشید که خانه شما چقدر تمیز است. وقتی تمام مسئولیت های خانه را به کارگر نظافت منزل واگذار کنید، نیازی به صرف زمان برای گردگیری، شست و شو، نظافت و جارو کشیدن نیست. به این ترتیب وقت کافی برای استراحت، تفریح و وقت گذرانی با خانواده را خواهید داشت. همچنین از امور ضروری و شخصی خود باز نمی مانید.  

از بین بردن منابع آلرژی در منزل

نظافتچی های ماهر علاوه بر نظافت منزل، هرگونه آلرژی در فضای خانه را از بین می برند. از بین بردن گردوغبار و گردگیری منزل نقش مهمی در سلامتی افراد خانواده دارد. کارگر خدمات نظافت منزل با نظافت عمیق منزل هر گونه میکروب، کپک و مانند آن ها را از منزل شما دور می کند. 
حساسیت به گردوغبار یک مشکل بزرگ در اکثر خانه ها است. بسیاری از کودکان و بزرگسالان به گردوغبار حساسیت نشان می دهند. گردوغبار روی اثاثیه خانه، فرش و موکت جمع می شود و در درازمدت مشکلات تنفسی ایجاد می کند. به جای آنکه هر روز وقت خود را صرف گردگیری کنید و از کارهای ضروری تر عقب بیفتید، می توانید از خدمات نظافت منزل فوری استفاده کنید. 

خدمات نظافت منزل حرفه ای و کامل

اگر بخواهید خودتان تمام کارهای نظافت منزل را انجام دهید، ممکن است مجبور باشید روزهای زیادی برای این کار زمان و انرژی بگذارید. با دریافت نظافت منزل حرفه ای، هیج قسمتی از منزل از چشم کارگر نظافت منزل دور نخواهد ماند. اگر این کار را به یک نظافتچی منزل حرفه ای واگذار کنید، از نتیجه کار راضی خواهید بود. چون کارگر نظافت ماهر و کاربلد تلاش می می کند بیشتر از مشتری دقت و ظرافت به خرج می دهد تا مشتری از رضایتمندی بالایی بعد از دریافت نظافت منزل داشته باشد. 

نظافت منزل حرفه ای و کامل شامل نظافت تمام اتاق ها، آشپزخانه، راهروها، بالکن، سرویس بهداشتی و حمام است. نظافت حرفه ای منزل شامل تمیز کردن آینه ها، پنجره ها، دیوارها، کف، کاشی ها، وان و دوش حمام، اثاثیه منزل، مبلمان، فرش و موکت، گردگیری قفسه ها و کابینت ها و... است. با دریافت خدمات نظافت منزل، خانه شما به صورت حرفه ای نظافت می شود زیرا متخصصان نظافت سال ها تجربه نظافت را دارند. آن ها می دانند که برای نظافت هر وسیله یا اثاثیه ای از کدام شوینده یا ترفند نظافتی استفاده کنند تا بهترین نوع نظافت منزل را ارائه دهند. 

خدمات نظافت منزل و داشتن خانه ای بدون آلودگی

کودکان خردسال و نوزادان بیشتر مستعد ابتلا به عفونت های مختلف هستند و نیاز به محافظت بیشتری دارند. بهترین راه برای حفظ سلامت و ایمنی آن ها در خانه این است که همیشه خانه خود را از هرگونه آلودگی دور نگه داریم. نیروی حرفه ای نظافت منزل خانه ای تمیز و درخشان تحویل شما می دهد.  

کاهش خستگی و استرس

انجام کارهای روزمره زندگی و ایجاد تعادل مستمر بین کار بیرون و امور منزل می تواند طاقت فرسا باشد. پس از یک روز کاری که به خانه بر می گردید، نیاز دارید که کنار خانواده یا فرزندان وقت بگذرانید و خستگی در کنید. تمیز بودن منزل می تواند تاثیر زیادی در کاهش خستگی و استرس داشته باشد و میزان رضایت از زندگی را بیشتر کند. می توانید با استفاده از خدمات نظافت منزل مطمئن باشید که بعد از یک روز پرمشغله به خانه ای تمیز و مرتب قدم می گذارید.  

خدمات نظافت منزل ارزان و به صرفه

قرار نیست با هدف صرفه جویی در زمان، جیبمان خالی شود! پس با انتخاب بهترین خدمات نظافت منزل، با یک تیر دو نشان می زنیم. با پرداخت هزینه ای معقول و به صرفه، علاوه بر پس انداز زمان خود، خدمتی ارزان و باکیفیت دریافت می کنیم و در هزینه های جاری زندگی هم صرفه جویی می کنیم. نظافت منزل یکی از پرکاربردترین خدمات است که شاید نیاز داشته باشید به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه از آن استفاده کنید. در این صورت باید از نظر قیمت و هزینه به صرفه باشد. شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت منزل یا نظافت محل کار با تامین نیروی نظافچی، خدمات مطمئن و به صرفه ای ارائه می کنند. دیگر لازم نیست دغدغه پیدا کردن نظافتچی منزل ماهر را داشته باشید و یا از آشنایان و دوستان، جویای کارگر نظافت خوب و قابل اعتماد برای نظافت منزل باشید. دریافت خدمات نظافت منزل از مراجع و شرکت های معتبر خیالتان را از خدمات دریافتی آسوده می کند و طبق تعرفه های موجود، هزینه پرداخت می کنید و نگران افزایش ناگهانی و بی دلیل قیمت خدمات نظافت نخواهید بود. 

چرا نظافت منزل موج نو را ثبت سفارش کنیم؟

شرکت موج نو انواع خدمات نظافت ویژه یا وی آی پی (VIP) و نظافت عادی ارائه می دهد. خدمات نظافت منزل موج نو بدون واسطه و با نظارت مستقیم شرکت موج نو انجام می شود. موج نو صرفاً نیروی خدماتی را به مشتری ارجاع نمی دهد. بلکه خدمات موج نو فراتر از معرفی نظافتچی است. در قدم اول نیروهایی به استخدام شرکت موج نو در می آیند که دارای سوابق حرفه ای و اخلاقی تایید شده باشند. سپس طی چند دوره آموزشی به تمام نیروهای خدمات نظافت اصول ارائه خدمات و نحوه برخورد با مشتریان آموزش داده می شود. برای نظافت منزل نیرویی اعزام می شود که با سابقه باشد و از جهات مختلف از سوی شرکت احراز صلاحیت شده باشد. 

قیمت خدمات نظافت منزل موج نو چقدر است؟

نظافت منزل موج نو شامل سرویس ویژه و عادی نظافت است. نظافت ویژه یا وی آی پی توسط نیروهای خدماتی ارائه می شود که سابقه و تجربه کاری بیشتری دارند و امتیاز بیشتری از سوی مشتریان کسب کرده اند. هرچند نظافت عادی هم طبق اصول نظافت و به صورت حرفه ای ارائه می شود. قیمت نظافت منزل وی آی پی منزل کمی بیشتر از نظافت عادی است. قیمت نظافت منزل موج نو بر اساس تعداد ساعت های کار محاسبه می شود و حداقل ساعت دریافت این خدمت معادل 3 ساعت است. به ازای هر ساعت اضافه تر، به مبلغ و هزینه پایه نظافت منزل اضافه می شود. 

قیمت پایه خدمات نظافت منزل موج نو توسط نظافتچی آقا معادل 120 هزار تومان برای 3 ساعت کار است. همچنین قیمت نظافت منزل توسط نظافتچی خانم معادل 165 هزار تومان برای 3 ساعت است. بنابراین تعداد ساعت های کار، جنسیت نیروی ارائه دهنده نظافت منزل و نوع خدمت دریافتی در تعیین قیمت و هزینه نظافت منزل موج نو تاثیرگذار هستند. 

نحوه ثبت سفارش نظافت منزل موج نو 

برای ثبت سفارش دو راه پیش روی شماست:
می توانید با شماره های 02174402 و 02178402000 تماس بگیرید. تیم پرتلاش پشتیبانی موج نو در ساعات مختلف شبانه روز آماده پاسخگویی به مشتریان هستند. 

همچنین اپلیکیشن سِرویک برای ثبت سفارش فوری و رزرو آنلاین نظافتچی در دسترس شماست. از طریق اپلیکیشن سرویک حدود 70 خدمت را می توانید سفارش دهید و آن را در اولین فرصت در محل دریافت کنید. از طریق درخواست سفارش از طریق اپلیکیشن، این امکان را دارید که از تخفیف های ویژه برخوردار شوید و با انتخاب نیروی نظافتی که دارای بیشترین امتیاز است، خدمات مطمئن تری دریافت کنید. 

سخن پایانی

استفاده از خدمات نظافت روز به روز پرطرفدارتر می شود. چراکه اشخاص ترجیح می دهند در زمان، انرژی و هزینه های خود صرفه جویی کنند. با سفارش خدمات نظافت منزل، نه تنها فرصت کافی برای رسیدگی به امور ضروری زندگی، استراحت و انجام کارهای دلخواه خود را دارید، بلکه از خدمات نظافت مطمئن و دارای پشتیبانی برخوردار می شوید. بدون پرداخت هزینه های اضافه، خدمت موردنظر خود را در تاریخ و زمان مشخص دریافت می کنید. این همان چیزی است که سبک زندگی امروز شهروندان را به شکل مثبتی تحت تاثیر قرار داده است تا زمان آزاد خود را برای امور مهم زندگی برنامه ریزی کنند.