پرستار سالمند در منزل تهران

پرستار سالمند در منزل تهران

1400/4/27 رقیه علینقی زاده
برای جبران زحمات بی دریغ عزیزان سالمند، اگر وقت کافی نداریم، می توانیم از خدمات پرستار سالمند در منزل استفاده کنیم. برای استفاده از خدمات پرستار سالمند در منزل می توان از خدمات مطمئن شرکت های ارائه دهنده خدمات پرستاری استفاده کرد. شرکت موج نو با جذب پرستار سالمند مطمئن و قابل اعتماد و آموزش آن ها، برای خدمت دهی به سالمندان تهران آمادگی کامل دارد.

سالمندان شایسته زندگی آرام همراه با آسایش و راحتی هستند. آن ها بزرگ هر خانواده ای هستند و همیشه قابل احترامند. فرزرندان همیشه به دنبال جبران زحمات بی دریغ پدر و مادرشان هستند اما شرایط زندگی امروز و مشغله های گوناگون فرصت خدمت تمام وقت به والدین سالمند را کمتر کرده است. در چنین شرایطی استفاده از خدمات پرستار سالمند در منزل می تواند به میزان قابل توجهی این کمبود وقت و انرژی را جبران کند. 

مزایای استخدام پرستار سالمند در منزل چیست؟

احساس استقلال  و راحتی در منزل شخصی

سالمندان سال ها در خانه شخصی خود زندگی کرده اند و به فضای خانه خود عادت دارند. به جای بستری سالمند در بیمارستان به مدت طولانی می توان از پرستار سالمند در منزل استفاده کرد. با رسیدگی تمام وقت پرستار سالمند، افراد مسن به جای آنکه دوران نقاهت و بهبودی خود را در بیمارستان بگذرانند، در فضای آشنای خانه خود سپری می کنند و حتی زودتر از انتظار هم بهبود می یابند. زندگی در فضای خانه همراه با پرستار سالمند  در منزل سبب می شود سالمند احساس استقلال خود را همچنان حفظ کند. 

حفظ سلامت روانی

برای سالمندانی که به هر دلیلی مثل از دست دادن همسر و یا دور بودن فرزندان مجبورند تنها زندگی کنند، پرستار سالمند در منزل می تواند بخش بزرگی از چالش های اجتناب ناپذیر ناشی از تنهایی آن ها را حل کند. با بالا رفتن سن، زندگی سالمند دستخوش تغییرات زیادی می شود، برخی از گروه دوستان و یا عزیزان خود را از دست می دهند، از نظر شغلی جایگاه سابق را ندارند و حتی تصور می کنند از لحاظ اجتماعی، جایگاهشان به خطر افتاده است. همه این موارد ممکن است از نظر روحی برای سالمندان مشکل ساز شود. تنهایی و دوری از اجتماع و نداشتن هم صحبت، سالمند را به انزوا می کشاند. بدون شک به خطر افتادن سلامت روانی سالمند زنگ خطری برای از دست دادن قوای جسمانی او نیز خواهد بود. 

صرفه جویی در هزینه ها 

برخلاف تصور، استخدام پرستار سالمند در منزل  یا نیروی مراقب سالمند، هزینه مضاعف نیست. امروزه سبک زندگی و دیدگاه افراد در جهت داشتن زندگیِ راحت، کاملاً عوض شده است. افراد ترجیح می دهند با صرف هزینه ای به صرفه، جلوی هزینه های گزاف را بگیرند و علاوه بر آن برای خود رفاه و آسایش فراهم کنند. هر سالمندی با توجه به شرایط خاص خود می تواند به صورت شبانه روزی، روزانه، شبانه یا موردی پرستار سالمند در منزل استخدام کند تا نه تنها به نگهداری و مراقبت از او در منزل بپردازد، بلکه به امور شخصی سالمند و به کارهای خانه اش هم رسیدگی کند. اگر سالمند خانواده بیمار است، به جای بستری کردن او برای مدت طولانی در بیمارستان، با استخدام پرستار سالمند در منزل، در هزینه های درمانی و مراقبتی زندگی سالمند صرفه جویی خواهد شد. 

انجام خدمات درمانی در منزل توسط پرستار سالمند

پرستار سالمند در منزل دارای مهارت های نگهداری از سالمند و انجام برخی از خدمات درمانی مانند گاواژ، ساکشن، فیزیوتراپی و پانسمان است. این پرستاران دوره های مهارتی و تخصصی را گذرانده اند و دارای گواهی های معتبر هستند. پرستار سالمندی که به دانش روان شناسی مجهز است، می تواند در بهبود سلامت روان سالمند هم موثر باشد. با هم صحبتی و انجام کارهای روان درمانی، می توان تا حد زیادی جلوی بروز افسردگی در سالمندان را گرفت. 

در چه شرایطی باید از پرستار سالمند در منزل استفاده کنیم؟

پرستار سالمند برای پرستاری و نگهداری از سالمندی که بیمار است و یا خوشبختانه مشکل جسمی یا روحی خاصی ندارد، لازم است. اگر سالمندی از بیماری های خاص مثل آلزایمر و یا سایر بیماری های شناختی رنج می برد، لازم است پرستار سالمند باتجربه و متخصص به صورت شبانه روزی از سالمند نگهداری کند. پرستار سالمند در منزل با رسیدگی تمام وقت به سالمندان مبتلا به آلزایمر جلوی هر گونه اتفاق ناخوشایندی را برای سالمند خواهند گرفت. وقتی به دلیل مشغله های کاری، فرصت نگهداری تمام وقت از سالمند را ندارید، می توانید این کمبود را با پرستار سالمند در منزل جبران کنید. نگهداری از سالمندانی که نمی توانند به راحتی راه بروند و توان جسمانی پایینی دارند، نیاز به تخصص و مهارت دارد. با استخدام پرستار سالمند مطمئن خواهید بود که سالمند شما در امنیت و آرامش است. 

چرا باید از خدمات پرستار سالمند موج نو استفاده کرد؟

اگر برای نگهداری سالمند در منزل به دنبال پرستار مطمئن و قابل اعتماد هستید تا با خیال آسوده، عزیزان سالمندتان را به آن ها بسپارید، خدمات پرستار سالمند موج نو را به شما پیشنهاد می دهیم. پرستاران سالمند موج نو با دقت و بررسی دقیق سوابق و ویژگی های اخلاقی انتخاب می شوند. موج نو به حساسیست های ویژه خدمات پرستاری کاملاً آگاه است. بنابراین کیفیت خدمات پرستاری و نگهداری از سالمند را در اولویت قرار می دهد چراکه این خدمت مستقیماً با روان و جسم سالمند در ارتباط است. تیم کارشناسان پرستاری موج نو خدمات پرستار سالمند در منزل را رصد و ارزیابی می کنند تا در صورت بروز کوچکترین نارضایتی از طرف مشتری، اقدام فوری برای ارائه خدمات پرستاری مطمئن انجام شود. برای آنکه مشتریان خدمت پرستاری با خیال راحت تری این سرویس را دریافت کنند، سه روز به صورت آزمایشی پرستار سالمند موج نو در منزل سالمند خدمات پرستاری ارائه می دهد و در صورتی که مشتری درخواست کند این مدت تمدید می شود. در نهایت اگر توافق بین مشتری و پرستار سالمند حاصل شود، قرارداد معتبری تنظیم می شود. قیمت خدمات پرستار سالمند موج نو کاملاً شفاف و مشخص است و بر اساس بازه زمانی ارائه خدمت محاسبه می شود. 

خدمات پرستار سالمند موج نو در سراسر تهران

خدمات موج نو تمام ساکنان محدوده های مختلف شهر تهران را پوشش می دهد. در هر کجای تهران که باشید، می توانید خدمات پرستار سالمند در منزل شرکت موچ نو را سفارش دهید و طی کوتاه ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. موج نو به تمام سالمندان در همه مناطق شهر تهران حدمات پرستاری و نگهداری از سالممند ارائه می کند، خدمات پرستار سالمند شمال تهران، خدمات پرستار سالمند شرق تهران، خدمات پرستار سالمند غرب تهران و خدمات پرستار سالمند جنوب تهران آماده ارائه به شهروندان سالمند در مناطق 22 گانه تهران است. 

وظایف پرستار سالمند موج نو چیست؟

با استخدام پرستار سالمند موج نو، مطمئن خواهید بود که به تمام امور سالمند شما رسیدگی می شود. چون پرستار سالمند تمام امور شخصی سالمند مثل استحمام، نظافت شخصی، نظافت منزل، آشپزی و تهیه غذا، دادن دارو در زمان های مشخص، انجام خریدهای خانه و سایر امور منزل را انجام می دهد. سالمندانی که دارای مشکلات جسمی هستند و توانایی انجام امور شخصی را ندارند، با کمک پرستار سالمند در منزل، به زندگی عادی باز می گردند. پرستار سالمند باتجربه شرایط سلامتی سالمند را در طول شبانه روز بررسی می کند و در صورتی که وضعیت سلامتی سالمند تغییر کرد، برای اقدام فوری مانند تماس با پزشک و یا اطلاع دادن به نزدیکان سالمند آماده و هوشیار خواهد بود. 

چگونه می توان خدمات پرستار سالمند موج نو را سفارش داد؟

برای سفارش و دریافت خدمات پرستار سالمند در منزل از طریق شرکت موج نو، دو راه پیش روی شماست:

اگر می خواهید قبل از هر کاری با کارشناسان واحد پرستاری موج نو صحبت کنید و با توضیح دادن وضعیت دقیق سالمند، خدمات مطمئن و متناسب با نیاز سالمند دریافت کنید، با شماره 02174402 یا شماره 02178402000 تماس بگیرید. کارشناسان موج نو با دریافت شرح وضعیت سالمند از شما، به صرفه ترین و مطمئن ترین خدمات پرستاری را برای شما در نظر می گیرند. 

موج نو با راه اندازی اپلیکیشن سِرویک، امکان ثبت سفارش خدمات از جمله خدمات پرستار سالمند را آسان و سریع کرده است. با مراجعه به وب اپلیکیشن سِرویک یا نصب آن روی گوشی موبایل خود، امکان ثبت سفارش خدمات پرستاری یا 65 خدمت دیگر برایتان فراهم است.