جشنواره تابستانه سرویک آغاز شد

جشنواره تابستانه سرویک آغاز شد

1400/4/17 رقیه علینقی زاده
با شروع تابستان، جشنواره تابستانه سرویک در صفحه اینستاگرام سرویک برپا شد و جوایز شگفت انگیز و ویژه ای برای دنبال کنندگان باارزش صفحه سرویک در نظر گرفتیم. جوایز متنوع، از خدمات کاملاً رایگان وی آی پی تا سایر جوایز متنوع دیگر برای برندگان مسابقه های هفتگی سرویک در تابستان 1400 تدارک دیده ایم. با سرویک همراه باشید. بهترین جوایز برای شما که ارزشمند هستید.

جشنواره تابستانه سرویک آغاز شد

با سلام گرم خورشید و رسیدن آن به نقطه انقلاب تابستانی، جشنواره تابستانه سرویک نیز آغاز شد. روز اول تابستان، خورشید بیش از هر زمان دیگری به صورت عمود بر نیم کره شمالی زمین می تابد. همزمان با طولانی ترین روز سال، جشنواره تابستانه سرویک در صفحه اینستاگرام شروع تابستان و آغاز انقلاب تابستانه خورشید، جشنواره تابستانه سرویک هم آغاز شد. 

انقلاب تابستانی سرویک را دنبال کنید

سرویک در کنار ارائه خدمات مطمئن و فوری به مشتریان عزیز خود، جشنواره ای در صفحه اینستاگرام خود بر پا کرده تا دنبال کننده های صفحه اینستاگرام سرویک با این جشنواره همراه شوند و با شرکت در مسابقه های هفتگی سرویک یکی از برنده های باارزش سرویک باشند. 

هر هفته؛ یک مسابقه و یک برنده

در جشنواره اینستاگرامی سرویک هر هفته یک مسابقه برپاست و برای هر مسابقه یک برنده خوش شانس معرفی می شود. تابستان 1400 با سرویک همراه شوید تا یکی از برندگان خوش شانس جوایز ویژه سرویک باشید. برای شرکت در مسابقه های هفتگی فقط باید صفحه اینستاگرام سرویک (serviq.official) را دنبال کنید. جواب سوال هر مسابقه را در کامنت می نویسید و در قرعه کشی شرکت می کنید. با مشارکت بیشتر در صفحه اینستاگرام سرویک شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت.
 
و اما جوایز جشنواره تابستانه سرویک

برای شما، که ارزشمند هستند، بهترین جوایز را در نظر گرفته ایم. یکی از جوایز شگفت انگیز سرویک، ارائه خدمات وی آی پی (VIP) به صورت کاملاً رایگان است. بهترین و ممتازترین نیروی سرویک برای ارائه خدمات وی آی پی رایگان برای برنده مسابقه در نظر گرفته می شود. هر خدمتی که نیاز داشته باشید، از خدمات نظافت منزل گرفته تا خدمات پرستاری و نگهداری از کودک یا سالمند و ده ها خدمت دیگر به صورت رایگان به عنوان جایزه تقدیم برنده ارزشمند سرویک می شود. جوایز سرویک محدود به خدمات صد درصد رایگان نیست و ده ها جایزه متنوع و شگفت انگیز برای جشنواره تابستانه سرویک در نظر گرفتیم. 

سرویک همیشه در خدمت مشتری

موج نو برای ارائه سریع تر و بهینه تر خدمات خود، اپلیکیشن سرویک را با تلاش بی وقفۀ تیمی حرفه ای راه اندازی کرد تا مشتریان خدمات، آسان تر از همیشه سرویس های موردنیاز خود را از متخصصان سرویک دریافت کنند. سرویک تمام تلاش خود را می کند تا همیشه اطمینان خاطر مشتری را با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات برآورده کند. با سرویک و جشنواره تابستانه آن همراه باشید.