نظافتچی خانم

نظافتچی خانم

1397/8/19 سارا سلیمان پور
نظافتچی خانم از جمله عناوین شغلی مطرح در حوزه خدمات نظافت بوده و دارای مشتریان زیادی می باشد. شرکت خدماتی ارائه دهنده خدمات نظافت قادر به آموزش و تربیت نظافتچی خانم و سپس اعزام وی به منازل و سایر مکان های مورد نظر مشتریان خود می باشد.

نظافتچی خانم

امروزه خدمات نظافت منزل در سبک جدید زندگی نقش مهمی ایفا می کند. سبک جدید زندگی ایجاب می کند که با استفاده از خدمات حرفه ای، بخش بزرگی از کارهای روزمره را به افراد متخصص در نظافت منزل بسپاریم تا از وقت خود در سایر امور ضروری زندگی و گذراندن اوقات فراغت با خانواده استفاده کنید. برخورداری از خدمات نظافتی ایده آل به توانایی های نظافتچی بستگی دارد. اغلب افراد ترجیح می دهند برای نظافت منزل از نظافتچی خانم استفاده کنند. نظافتچی خانم از جمله عناوین شغلی مطرح در حوزه خدمات نظافت بوده و دارای مشتریان زیادی می باشد. شرکت خدماتی ارائه دهنده خدمات نظافت قادر به آموزش و تربیت نظافتچی خانم و سپس اعزام وی به منازل و سایر مکان های مورد نظر مشتریان خود می باشد. نظافتچی خانم دارای قابلیت هایی می باشد که این قابلیت ها منجر به تمایل زیاد مشتریان به استفاده از این نیروها در منازلشان شده است. نظافت منزل توسط خانم از جمله سرویس های قابل ارائه شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت و نظافت منزل به مشتریان می باشد. این سرویس، قابل ارائه توسط نیروی نظافتی خانم می باشد. در ادامه به بررسی برخی از قابلیت های نیروی خدماتی خانم و دلائل ترجیح نظافت منزل توسط خانم از سوی مشتریان خواهیم پرداخت.

ثبت سفارش از طریق تماس:  02174402


ثبت سفارش از طریق وبسایت


برخی قابلیت های نظافتچی خانم 

تسلط بر انجام امور منزل و خدمات نظافت

در اکثر جوامع، انجام امور منزل و رسیدگی به امور داخلی منازل عمدتاً بر عهده خانم ها می باشد. نظافتچی خانم به دلیل اینکه در منزل خود به انجام امور منزل و ارائه خدمات نظافت می پردازد، بنابراین، با تسلط زیادی قادر به ارائه چنین خدماتی در منازل مشتریان شرکت خدماتی نیز می باشد. نظافتچی منزل قادر به انجام نظافت منزل، چیدمان لوازم منزل با دقت و سلیقه، شستشوی ظروف، شستشوی لباس ها، چیدن میز شام و سایر امور منزل می باشد. تمامی امور مربوط به منزل را با حوصله و با توجه به تمام جزئیات به صورت روزمره انجام می دهند. به همین دلیل، نظافتچی خانم برای نظافت منزل با استقبال بیشتری رو به رو می شود. 

قادر به برقراری ارتباط با کودکان

از جمله امور منزل، که بسیار مهم و قابل توجه نیز می باشد، می توان به رسیدگی به کودکان اشاره نمود. خانم ها عمدتاً قادر به برقرای ارتباط موثر با کودکان می باشند. نظافتچی خانم می تواند علاوه بر نظافت منزل و انجام سایر امور منزل، به نگهداری و مراقبت از کودکان نیز بپردازد. بنابراین از دیگر محاسن نظافت منزل توسط خانم و به ویژه نظافت منزل توسط خانم جوان می توان به توجه به کودکان و سرگرم نمودن آنها اشاره نمود. این امر همچنین بیانگر این موضوع است که خانواده ها به منظور واگذاری نظافت منزل خود به نظافتچی خانم، می بایست دقت مضاعف به خرج داده و شخصی را استخدام نمایند که قابل اطمینان باشد. بدین ترتیب، کودک می تواند ساعات زیادی از روز را با نظافتچی خانم سپری نموده و والدین نیز بدون نگرانی به سایر امور خود بپردازند. 

حوصله و دقت در انجام امور منزل

خانم ها عمدتا دارای صبر و حوصله زیادی بوده و می توانند امور منزل خود را با طمأنینه و آرامش و در عین حال در کمال دقت انجام دهند. بنابراین، مشتریان با درخواست نظافتچی خانم از شرکت خدماتی، می توانند انجام امور منزل خود به نحو احسن را تضمین نمایند. نظافتچی خانم همچنین، دارای سلیقه زیادی بوده و می تواند با وسواس زیادی به ارائه خدمات نظافت و انجام امور منزل مشتریان شرکت خدماتی بپردازد. 

انجام امور پخت و پز و آشپزی

با توجه به تسلط خانم ها به ریزه کاری های آشپزی و سفره آرایی، می توان با به کارگیری نیروی نظافتی خانم، از بسیاری از خدمات جانبی هم برخوردار شد. به عنوان مثال اگر می خواهید مهمانی برگزار کنید، یک نیروی نظافتی خانم علاوه بر نظافت و مرتب کردن منزلتان، تهیه وعده های مختلف غذایی را هم تدارک می بیند تا بدون هیچ دغدغه ای لحظات شیرینی برای مهمانان خود فراهم کنید.

چگونه می توان نظافتچی خانم حرفه ای استخدام کرد؟

اگر به دنبال خدمات نظافت مطلوب و قابل قبول هستید، بادی نیروهای نظافتی حرفه ای را به کار بگیرید. پیدا کردن نظافتچی خانم حرفه ای با توجه به وجود پلتفرم های هوشمند ارائه خدمات آنلاین، آسان تر شده است. شرکت ها و کسب و کارها برای نظافت محل کار خود، می توانند از نیروهای حرفه ای شرکت موج نو استفاده کنند تا نیروهایی آموزش دیده برای نظافت محیط های کاری و تولیدی به کار بکیرند. 

خدمات نظافت موج نو چه مزایایی دارد؟

موج نو در ارائه خدمات نظافت منزل و نظافت محل کار رویکردی را اتخاذ کرده تا مشتریان در نهایت اعتماد و اطمینان سفارشات خود را ثبت کنند. از این رو، خدمات نظافت را بدون هیچ واسطه ای ارائه می دهد. نظافتچی خانم و آقا تمام آموزش های لازم و کاربردی را از کارشناسان موج نو دریافت می کنند. اصول و استانداردهای خدمات نظافت منزل و محل کار و شیوه تعامل صحیح با مشتری به صورت دقیق آموزش می دهند. کلاس های آموزشی قبل از استخدام نیروها برگزار می شود و در صورت تأیید نیروها، به جمع متخصصان نظافت موج نو می پیوندند. 

تمام نیروهای موج نو تحت بیمه سلامت و بیمه حوادث قرار می گیرند تا مشتریان از این بابت هیچ دغدغه ای نداشته باشند. موج نو در ارائه خدمات کنترات نظافت به مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی نیز تجربه چندساله دارد و برای نظافت فضاهای گسترده نظیر برج ها، شهرک ها و... تیم نظافتی متبحری را برای مشتریان تامین می کند تا خدمات فوری، مطمئن و مقرون به صرفه ای را دریافت کنند. 

بعد از ارائه خدمات، مسئولیت های شرکت موج نو در قبال مشتری به اتمام نمی رسد بلکه با ارائه خدمات پشتیبانی مؤثر، رضایت کامل مشتریان را برآورده می کند. 

اگر برای نظافت منزل یا نظافت شرکت های کوچک و بزرگ به دنبال نیروی خدماتی حرفه ای برای نظافت هستید، با 02174402 تماس بگیرید تا در اولین فرصت خدمات موردنظر خود را دریافت کنید.