خدمات کفسابی محل کار

خدمات کفسابی محل کار

1400/1/24 رقیه علینقی زاده
خدمات کفسابی محل کار می تواند نتایج ارزشمندی به دنبال داشته باشد؛ از بهبود بهداشت و ایمنی موجود در محیط کاری گرفته تا زیباتر شدن فضای کار که می تواند بازدهی کارکنان و رضایت مشتریان و مراجعان را فراهم کند. برای دریافت خدمات مطمئن و حرفه ای می توان از طریق شرکت های ارائه دهنده خدمات ویژۀ محل کار اقدام کرد.

خدمات کفسابی محل کار

خدمات کفسابی به خدماتی گفته می شود که با لایه برداری تخصصی از سطح کف انجام می شود. رسوبات، آلودگی ها و خراش و آسیب دیدگی های روی سطح کف را می توان با خدمات کفسابی از بین برد و کف را درخشان و تمیز کرد. انواع مختلف کف های ساختمان به تمیزکاری و نظافت مداوم نیاز دارند. کف هر ساختمانی از هر نوع و یا جنسی که باشد، باید طبق استانداردهای نظافت و کف سابی، تمیز و صیقلی شود. کف سابی در مکان های عمومی مانند انواع ساختمان ها و مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، شرکت ها، ادارات، آموزشگاه ها، بیمارستان ها و... از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نگهداری کف ساختمان و محل کار با استفاده از خدمات کف سابی محل کار، علاوه بر اینکه محلی ایمن برای کارکنان و مراجعان فراهم می کند، در حفظ و نگهداری و افزایش عمر مفید کف ساختمان هم نقش مهمی دارد. 

چرا باید محل کار را کفسابی کرد؟

کف ساختمان و محل کار به دلیل رفت و آمد زیاد صرفاً با نظافت ساده و تی کشیدن تمیز نمی شود. شستن و تمیز کردن کف با استفاده از تجهیزات ساده و مواد شوینده فقط می تواند به صورت سطحی کف محیط های کاری را تمیز کند. اما باعث صیقلی و درخشان شدن کف ها نمی شود. برای اینکه شکاف ها و درزهای کف هم به خوبی و عمیقاً تمیز شوند، پیشنهاد می شود از خدمات نظافت محل کار و خدمات کفسابی با استفاده از تجهیزات ویژه و نیروی متخصص استفاده کرد. کفسابی می تواند تمام عیوب و آسیب های وارد شده به کف، خط و خش و ترک را از بین ببرد و ارزش تجاری هر مکانی را افزایش می دهد. با خدمات تخصصی کفسابی، حتی مکان هایی که به مدتی طولانی تمیز و نظافت نشدند هم تمیز، درخشان و صیقلی خواهند شد. 

مزایای خدمات کفسابی محل کار 

تمیز کردن کف های محیط های پرترافیک که در آن افراد زیادی رفت و آمد می کنند، می تواند حفظ و گسترش بهداشت محیطی را فراهم کند. خدمات کف سابی یکی از خدمات نظافت است که با حفظ بهداشت و ایمنی محل کار، در نهایت بازدهی کارکنان را بهبود می دهد. همچنین در محیط بیمارستان ها یا رستوران ها و مراکز یا صنایع تولید مواد غذایی، رعایت بهداشت و ایمنی محیطی نقش بسزایی دارد؛ خدمات نظافت و خدمات کفسابی به نوعی با تولید و رونق بیشتر کسب و کارها و بهبود عملکرد مراکز درمانی و خدماتی ارتباط مستقیمی دارد. در کنار همه این ها، خدمات کفسابی می تواند بر زیبایی محل کار اثر فوق العاده بگذارد و جلوه درخشانی به فضاهای کاری بدهد. 

استفاده از خدمات کفسابی بعد از بازسازی

یکی از کاربردهای مهم خدمات کفسابی، تمیز کردن کف ساختمان های بازسازی شده است. معمولاً بعد از پایان کار بازسازی، بقایای مصالح مانند گچ، ملات و سیمان در لا به لای درزها و شکاف ها ظاهری نازیبایی به فضای ساختمان می دهد. از طرفی، در ساخت و سازها و بازسازی ساختمان معمولاً ممکن است از سنگ هایی ارزان قیمت که صیقلی نشدند، برای ساختن کف استفاده شود. در این صورت با خدمات کفسابی علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها می توان به نتیجه دلخواه رسید و کف سنگی ساختمان را شفاف و براق کرد. در واقع با استفاده از خدمات کفسابی می توان نتیجۀ بازسازی و تعمیرات ساختمان را دوچندان جلوه داد. 

قیمت خدمات کفسابی ساختمان ها  در تهران چگونه محاسبه می شود؟

هزینه و قیمت خدمات کفسابی بر اساس معیارهای مختلفی تعیین می شود. عواملی مانند مساحت کف محل کار یا ساختمان، تعداد طبقات ساختمان، تعداد و اندازه راه پله ها، نوع کف و جنس در تعیین قیمت خدمات کفسابی مؤثر است. اینکه کف ساختمان از جنس بتن، سنگ، مرمر، چوب، پارکت و یا هر چیز دیگری باشد در تعیین هزینه ها و قیمت خدمات کفسابی تأثیرگذار است. برخی از کف های ساختمان به تجهیزات ویژه ای نیاز دارند تا دچار آسیب نشوند و در برابر رطوبت یا کف سابی مقاومت خود را از دست ندهند. پس استفاده از خدمات کف سابی باکیفیت که توسط حرفه ‎ای ها ارائه می شود باید در اولویت قرار گیرد. 

شرکت موج نو یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات به ادارات و محل کار است. این دسته از خدمات با بررسی های حضوری کارشناس موج نو، قیمت گذاری می شود و در صورت توافق نهایی، خدمات کفسابی حرفه ای، مطمئن و فوری ارائه خواهد شد. 

چگونه خدمات کفسابی موج نو را دریافت کنیم؟          

موج نو خدمات متنوعی به محیط های کاری ارائه می دهد. یکی از این خدمات، کفسابی است که به صورت تخصصی با دستگاه های پولیش و کفسابی انجام می شود. موج نو نیاز خدماتی موجود در محل کار را به نیروی متخصص و متبحر ارجاع می دهد و از ابتدا تا پایان خدمت بر روند کار نظارت کرده و پشتیبانی های تخصصی را انجام می دهد. آنچه که خدمات موج نو را متمایز کرده، توجه به اصل آموزش دادن به نیروها است تا هیچ خللی در ارائه خدمات مطمئن و باکیفیت وارد نشود. بنابراین در استخدام و جذب نیروها حساسیت های لازم لحاظ می شود. نیروهای کفسابی موج نو خدمات منحصر به فردی برای انواع کف های ساختمان های مختلف ارائه می دهند.  با به کار گیری تکنیک های حرفه ای هیچ آسیبی حتی به کف های حساس هم وارد نمی شود. کفپوش محل کار شما از هر نوعی که باشد مانند لغزنده، غیرلغزنده، چوب، وینیل، بتن، سرامیک یا سنگ مرمر و... با خدمات کفسابی موج نو تمیز و درخشان خواهد شد. 
خدمات موج نو ویژۀ محل کار در ساعات غیر اداری نیز ارائه می شود تا هیچ تداخلی در روند فعالیت های محل کار و شرکت ها وارد نشود. 

به شما پیشنهاد می کنیم برای حفظ زیبایی محل کار و افزایش طول عمر کف ساختمان و همچنین صرفه جویی در هزینه کسب وکارتان، از خدمات به صرفه و مطمئن موج نو استفاده کنید. می توانید به صورت دوره ای و طبق زمان بندی موردنظرتان، خدمات کفسابی را دریافت کنید. برای ثبت سفارش می توانید با شماره 02174402 تماس بگیرید، کارشناسان موج نو با ارائه مشاوره های رایگان، شما را در دریافت خدمات مرتبط با نیازتان راهنمایی می کنند.