نظافت شرکت ها و ادارات با نیروهای حرفه ای

نظافت شرکت ها و ادارات با نیروهای حرفه ای

1400/1/8 رقیه علینقی زاده
مهم نیست سازمان یا شرکت شما چه تعداد کارمند دارد؛ شرکت یا محل کار شما در هر ابعاد و اندازه ای که باشد، به نظافت در بازه های زمانی مختلف نیاز دارد. می توانید برنامه روزانه، هفتگی یا ماهانه با توجه به نیاز محیط کار به خدمات نظافت در نظر داشته باشید.

نظافت شرکت ها و ادارات با نیروهای حرفه ای

این روزها حفظ بهداشت محیطی در شرکت ها، ادارات و محل کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بعد از شیوع ویروس کرونا نظافت و ضدعفونی کردن محل کار و محیط زندگی به یکی از اولویت های اساسی بدل شده است. اصلی که احتمالاً به یک شیوه و سبک زندگی بدل شده و حتی بعد از برچیده شدن کرونا، هم به قوت خود باقی می ماند. برای نظافت شرکت ها و ادارات قبل از هر چیزی باید به دنبال نیروی حرفه ای و کاربلد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با شناسایی معیارهای انتخاب نیروی حرفه ای برای نظافت، برای تامین نیروی حرفه ای راهی ساده و بهینه را برگزینید.

خدمات نظافت ویژۀ شرکت ها و ادارات

مهم نیست سازمان یا شرکت شما چه تعداد کارمند دارد؛ شرکت یا محل کار شما در هر ابعاد و اندازه ای که باشد، به نظافت در بازه های زمانی مختلف نیاز دارد. می توانید برنامه روزانه، هفتگی یا ماهانه با توجه به نیاز محیط کار به خدمات نظافت در نظر داشته باشید.
در مناطق مشترک، نظیر دستشویی و سرویس بهداشتی، تمیز و بهداشتی نگه داشتن فضا از اهمیت بالایی برخوردار است. برای جلوگیری از ایجاد بوی بد، مطبوع بودن هوای داخلی و اطمینان از تمیز بودن سطوح، خدمات ضدعفونی کننده و خدمات نظافت ویژه شرکت ها و ادارات ضروری خواهد بود. 

خدمات نظافت محل کار شامل:


•   خدمات نظافت روزانه، هفتگی، ماهانه
•    نظافت سیستم های اداری
•    گردگیری و شستشوی پنجره
•    دور ریختن زباله ها و ضایعات
•    نظافت دیوار و کف
•    تمیز کردن ورودی و لابی
•    ضدعفونی محیطی

اهمیت نظافت شرکت ها و ادارات در چیست؟

رونق هر کسب و کاری در شرکت، اداره یا سازمانی به مؤلفه های ریز و درشتی بستگی دارد. با ورودی و لابی هایی که دارای در و پنجره های تمیز و درخشان هستند، با اتاق های جلساتی که مرتب و تمیز هستند، در ذهن مهمانان و شرکای تجاری خود احساس خوبی را بر می انگیزانید. این نکته شاید نامحسوس باشد ولی بسیار اثربخش است. نحوه پذیرایی از مهمانان در محل کار و اثری که فضای محیط کار به محض ورود مهمانان روی آن ها می گذارد، قابل چشم پوشی نیست. برای برخورداری از محل کار تمیز و مرتب باید از خدمات نظافت شرکت ها و ادارات، که ویژه محل کار است، استفاده کرد. مکان های پررفت و آمد در ادارات و شرکت ها مانند راهروها، سرویس های بهداشتی و راه پله ها برای حفظ بهداشت و ایمنی باید به صورت دوره ای نظافت شوند.  
دفاتر و اتاق های کنفرانس یا اتاق هیئت مدیره جایی است که بیشتر فعالیت های روزانه در آن ها انجام می شود. پاک کردن هرگونه آلودگی و میکروی از محل کار برای حفظ سلامتی و رفاه کارمندان ضروری است. این همان چیزی است که بازدهی کارکنان شرکت شما را به میزان چشم گیری بالا می برد. زدودن گردوغبار از اثاثیه و  سطوح، گردگیری و شستشوی پنجره های شرکت سبب می شود کارمندان شما با بهره وری بیشتری کار کنند. 

مرجع مطمئن برای استخدام نیروی نظافت شرکت ها و ادارات 

معمولاً شرکت ها و ادارات از نیروهای ثابتی برای نظافت استفاده می کنند مخصوصاً اگر به توانایی و مهارت نیروی موردنظر اعتماد داشته باشند. اما با وجود بازار گسترده ای که برای ارائه خدمات نظافت وجود دارد، چگونه می توان از خدمات نظافت به صرفه اما با کیفیت بهره مند شد؟
پاسخ اینجاست که با توجه به اینکه اکثر کسب و کارهای خدماتی در بستر اینترنت و فضای مجازی به معرفی خدمات خود می پردازند، می توان به آسانی درجه اعتبار، سابقه و اطمینان خدمات نظافت شرکت های مختلف را سنجید و با اطمینان خاطر خدمتی باکیفیت را برگزید. برای استخدام نیروی نظافت شرکت ها و ادارات باید سراغ مرجعی رفت که به صورت مستقیم این خدمات را ارائه می دهد و تنها نقش واسطه را ایفا نکند. در واقع از پشتیبانی های حرفه ای و تمام وقت برخوردار باشد.

نظافت شرکت ها و ادارات را به موج نو بسپارید

اگر برای نظافت حرفه ای محل کار خود به دنبال نیروی نظافتی ماهر هستید، خدمات و نیروهای نظافت موج نو می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. برای ارائه خدمتی درخور به شما تمام استراتژی های ارائه خدمات استاندارد و باکیفیت در مجموعه ما لحاظ می شود. چراکه لازمه ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان داشتن نیروهای متعهد و مجرب و در کنار آن نظارت روند ارائه خدمات است. 
تیم ها و نیروهای نظافت موج نو برای نظافت محل کار آموزش دیده اند و اصول نظافت شرکت ها و ادارات کاملاً مسلط هستند. به درستی تجهیزات و سیستم های اداری را تمیز می کنند و این کار را در زمان کوتاه با کیفیت بالا انجام می دهند.  خدمات نظافت ویژه محل کار موج نو می شود شما و تیم کسب و کارتان کارآمد و پربازده باشید. در ادامه چند اصل مهم در ارائه خمات نظافت حرفه ای را با هم مرور می کنیم:

آموزش

یکی از مواردی که خدمات موج نو را متمایز می کند توجه به اصل آموزش است. کارشناسان ما نیروهای نظافتی را برای ارائه خدمات هرچه بهتر و حرفه ای تر آموزش می دهند. اصول برخورد با مشتریان، نحوه ارائه خدمات، مدیریت مسائل پیش بینی نشده در طول ارائه خدمت تنها بخشی از مواردی است که طی کلاس ها و کارگاه ها به یکایک نیروها آموزش داده می شود. 

بیمه

یکی از چالش هایی که ممکن است در به کارگیری نیروی نظافتی برای نظافت شرکت ها و ادارات، با آن مواجه باشید مسئله بیمه نیروها است. برای مرتفع کردن این چالش، موج نو تمامی نیروهای خود را تحت بیمه سلامت و بیمه حوادت قرار می دهد. 

نظارت مستقیم

موج نو مرجعی است که بدون واسطه خدمات نظافت منزل و خدمات حرفه ای نظافت شرکت ها و ادارات را ارئه می دهد. تمام مراحل ارائه خدمات زیر نظر و نظارت مستقیم کارشناسان موج نو است و در انتها خدمات ارائه شده با نظرسنجی از مشتری و نیرو ارزیابی و امتیازدهی می شوند تا کیفیت خدمات آتی را بیش از پیش تضمین کنیم.

پشتیبانی از خدمات

ویژگی دیگر خدمات موج نو پشتیبانی های 7/24 از تمام خدمات است. مشتریان می توانند نظرات خود را در هر لحظه با تیم پشتیبانی موج نو درمیان بگذارند تا متناسب با درخواست شما اقدام شود. سرویس دهی در موج نو بر اساس رضایت مشتریان است و تلاش می شود هر گونه نارضایتی فوراً برطرف شود و خدمتی باکیفیت به مشتریان تحویل داده شود. 

با استفاده از خدمات نظافت و خدمات ضدعفونی موج نو، شما و کارکنانتان و به ویژه مشتریان و مراجعین شرکت شما به مکانی سالم و تمیز قدم می گذارند. برای دریافت خدمات نظافت شرکت ها و ادرات و نظافت ویژه محل کار موج نو و ده ها خدمت دیگر می توانید با شماره 02144402 تماس بگیرید و یا از طریق وبگاه موج نو سفارش و درخواست خود را فوری ثبت کنید.