نظافت شیشه ساختمان های بلند

نظافت شیشه ساختمان های بلند

1399/12/26 رقیه علینقی زاده
نظافت شیشه ساختمان های بلند برای حفظ زیبایی ظاهر ساختمان اهمیت ویژه ای دارد. ارزش این مسئله برای ساختمان های تجاری دوچندان می شود؛ چراکه مطالعات نشان داده است زیبایی و تمیز بودن نما و شیشه های ساختمان تأثیر مستقیمی بر عملکرد کارکنان و پیشرفت های شغلی و تجاری شرکت های موجود در ساختمان ها و مجتمع های تجاری دارد. چالش اصلی یافتن نیروهای حرفه ای برای دریافت خدمات باکیفیت است.

نظافت شیشه ساختمان های بلند

نظافت منظم شیشه ساختمان های بلند به از بین بردن آلودگی ها و رسوبات کمک می کند و زیبایی ظاهری ساختمان را دوچندان می کند. علاوه بر آن، در افزایش عمر مفید نمای ساختمان و ارتقای ارزش تجاری ملک نیز تأثیر شگفت آوری دارد. به همین دلیل، امروزه، صاحبان ساختمان های بلند از نظافت شیشه و نمای املاک خود غافل نمی شوند. 

برای نظافت شیشه ساختمان های بلند باید سراغ چه شرکت هایی رفت؟

نظافت شیشه ساختمان های بلند از جمله مواردی است که باید به دست افراد حرفه ای و متخصص سپرد. اینکه  از خدمات چه شرکتی برای شست و شوی نمای ساختمان استفاده کنیم، به موارد زیادی بستگی دارد. بدیهی ترین مسئله این است که کیفیت کار تا حد زیادی بالا باشد؛ آیا آن ها کار تخصصی و باکیفیتی ارائه می دهند؟ 
مورد بعدی به رعایت شدن اصول ایمنی در حین کار مربوط می شود. آیا کسانی که کارشان نظافت شیشه ساختمان های بلند است، در زمان ارائه این گونه خدمات در امان هستند؟ چرا که اگر اندکی سهل انگار باشند، جان خود و سایر مردم را به خطر خواهند انداخت. شاید به نظر جنبه منفی برسد اما موضوعی کاملاً قابل تأمل است که برای انتخاب افراد یا شرکت هایی که خدمات نماشویی ارائه می دهند، باید مورد توجه قرار گیرد.
 یکی دیگر از مواردی که برای انتخاب خدمات حرفه ای باید مورد توجه باشد، امکانات و تجهیزاتی است که نیروهای خدماتی برای شست و شوی نما به کار می گیرند و بر کیفیت خدمات به میزان قابل توجهی می افزایند.

معیارهای انتخاب خدمات نظافت شیشه ساختمان های بلند

در ادامه چند نکته مهم را برای شناسایی و انتخاب خدمات حرفه ای نماشویی و نظافت شیشه ساختمان های بلند معرفی می کنیم. 

آموزش

حرفه ای بودن نیروهای خدماتی برای نماشویی و نظافت شیشه ساختمان های بلند یعنی اینکه تمامی اصول ایمنی و بهداشتی به صورت دقیق و با جزئیات به نیروهای این دسته از خدمات آموزش داده شود. استفاده از تجهیزات ایمنی مانند طناب، صندلی های دوچرخه مانند و... به آموزش های حرفه ای نیاز دارد و نیروها باید گواهی های لازم برای استفاده از آن ها را داشته باشند. شرکت های معتبری که خدمات نماشویی ارائه می دهند، این نکته اساسی را باید جدی بگیرند.

بیمه

نظافتچی های شیشه ساختمان های بلند باید دارای بیمه باشند تا در صورت بروز حوادث اقدامات لازم انجام گیرد. نیروهای نظافت شیشه ساختمان های بلند باید دارای دو بیمه اصلی باشند؛ بیمه حوادث و بیمه سلامت. برای اینکه بدون هیچ دغدغه ای از خدمات در ارتفاع بلند استفاده کنید، بهتر است سراغ شرکت هایی بروید که این موارد را لحاظ می کنند.

سوابق  حرفه ای

سوابق شرکت موردنظر در ارائه خدمات نظافت شیشه ساختمان های بلند اهمیت بالایی دارد؛ اینکه شرکت انتخابی شما برای شستشوی پنجره برای چه مدت خدمات نظافت نمای برج و سایر ساختمان های بلند ارائه کرده است. هرچند برخی از شرکت های تازه وارد هم تلاش می کنند خدمات استثنایی ارائه دهند و از جدیدترین تجهیزات  و متدها برای ارائه خدمات منحصر به فرد استفاده می کنند. اما درست مانند هر صنعت دیگری، سوابق حرفه ای طی سالیان طولانی نیز گاهی اوقات می تواند معیار و سنجه خوبی برای ارزیابی کیفیت خدمات باشد. 
امروزه ردوپای دیجیتالی اغلب مشاغل دیده می شود. به عبارتی کسب و کارها در تلاش هستند برای ربودن گوی سبقت از یکدیگر فضای بازار دیجیتالی را از دست ندهند. این شرایط به مشتریان این فرصت را می دهد تا بدون هیچ فیلتری به دنبال شواهد کافی برای خدمات باکیفیت و مطلوب باشند. برای بررسی سوابق حرفه ای یک شرکت و اطمینان از خدمات آن می توانید سری به فضای مجازی بزنید و با تحقیقات خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. 

خدمات پشتیبانی

اگر برای نظافت شیشه ساختمان های بلند به دنبال شرکت ارائه دهنده این دسته از خدمات هستید، این نکته را در نظر داشته باشید که شرکت موردنظر در ارائه خدمات پشتیبانی موفق عمل کند. چراکه تعهد شرکت ها با ارائه پشتیبانی مؤثر و مطلوب تضمین می شود. این نکته در قابل اعتماد و متعهد بودن یک شرکت اهمیت بسزایی دارد.

دارا بودن استانداردهای کیفیت

دارا بودن استانداردهای کیفیت در مطلوب بودن خدمات نقش عمده ای دارد. به عنوان یک مشتری این حق را دارید که از خدمات استاندارد با بالاترین درجه اطمینان و کیفیت استفاده کنید. شرکت های معتبر دارای تمامی استانداردها و گواهی های لازم جهت عرضه خدمات موردنظرتان هستند. استفاده از مواد شوینده شیمیایی باید مطابق با جنس و نوع نمای ساختمان باشد تا آسیبی به آن وارد نشود. با توجه به حجم آلودگی های محیطی در هر منطقه باید از مواد شوینده قوی تر اما سازگار با محیط زیست استفاده کرد. 


خدمات موج نو برای نطافت شیشه ساختمان های بلند چه ویژگی هایی دارد؟

اگر خدمات شرکت موج نو را برای نظافت شیشه ساختمان های بلند خود شامل برج ها، هتل ها، مراکز تجاری، ادرای، مسکونی و... انتخاب کردید، اطمینان داشته باشید که تمامی مواردی که کیفیت خدمات را تضمین می کند، از چشم نیروهای موج نو دور نخواهد ماند. اصول روز و جهانی نظافت نمای ساختمان های بلند مورد توجه نیروهای نماشویی موج نو است. همچنین شرکت موج نو برای آموزش نیروهای خود و به روز نگه داشتن آن ها کلاس های آموزشی برگزار می کند. به کارگیری تکنیک های مدرن و نظافت حرفه ای از سایر ویژگی های نیروهای نظافت شیشه ساختمان های بلند است. روش های سنتی و زمان بر کنار گذاشته شده و برای سرعت بخشیدن به روند کار و کسب نتیجه ایده آل از روش ها، ابزارها و دستگاه های نوین استفاده می شود. 

موج نو با تیمی از کارشناسان زبده، تمامی خدمات را به صورت مداوم رصد و پشتیبانی می کند. با توجه به تعهداتی که به مشتریان خود می دهیم، از هیچ اقدامی برای ارائه خدمات باکیفیت قصور نخواهد شد.
برای دریافت خدمات نماشویی و نظافت شیشه با 02174402 تماس بگیرید. از کارشناسان موج نو مشاوره های رایگان دریافت کرده و سپس خدمات موردنظرتان را سفارش دهید.