هر آنچه برای نظافت پنجره های ساختمان بلند باید دانست

هر آنچه برای نظافت پنجره های ساختمان بلند باید دانست

1399/12/19 رقیه علینقی زاده
ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی بلند به نظافت نما و پنجره نیاز دارند تا علاوه بر حفظ زیبایی ظاهری و افزایش عمر مفید پنجره ها بر کارایی و بهره وری ساکنان این گونه ساختمان ها هم افزوده شود. مزایای متعدد خدمات نظافت نما و پنجره بر کسی پوشیده نیست. از این رو، امروزه صاحبان ساختمان های بلند در کلان شهرها، روی دریافت خدمات دوره ای نظافت سرمایه گذاری می کنند چراکه سود این اقدام در مدت کوتاهی به آن ها باز می گردد.

هر آنچه برای نظافت پنجره ساختمان های بلند باید دانست

نظافت پنجره های ساختمان بلند نیاز به تخصص و تجربه دارد تا کسب نتیجه مطلوب تضمین شود. همزمان که ساخت و ساز ساختمان های بلند و چندطبقه در کلان شهری نظیر تهران رو به فزونی است، نیاز برای تامین این خدمات هم افزایش پیدا می کند. 
اکثر بناها و ساختمان ها از نمای شیشه ای بهره می برند. نمای شیشه ای باعث برخورداری ساکنان ساختمان از نور طبیعی بیشتری می شود. همچنین جلوه زیباتری از بیرون دارد. نظافت پنجره های ساختمان بلند و نماهای شیشه ای برای زیبا ماندن آن و افزایش عمر مفید نما اهمیت بسزایی دارد. مزایای بهره مندی از خدمات نظافت مانند نماشویی به قدری زیاد است که امروزه به یکی از خدمات پرطرفدار شهروندان تبدیل شده است. 
تمیز کردن پنجره های ساختمان های بلند بسیار ضروری است، به شرطی که از پشتیبانی تخصصی و مناسب هم برخوردار باشید.

نکات نظافت پنجره های ساختمان بلند

برای نظافت پنجره های ساختمان بلند باید چند نکته اساسی را مدنظر قرار داد: 

چالش های نظافت در ارتفاع زیاد

به خصوص در ماه های زمستان، تمیز کردن شیشه ها و پنجره های ساختمان های بلند می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. شرایط محیطی می تواند دستیابی به نتایج عالی را دشوار کند و همچنین می تواند چالش های اصول ایمنی را نیز به همراه داشته باشد. همیشه لازم است که پیمانکار نظافتی، که با آن برای نظافت پنجره های ساختمان بلند خود قرارداد می بندید، در زمینه نظافت شیشه و پنجره در ارتفاع زیاد تجربه و سابقه کافی داشته باشد. به طوری که کیفیت مطلوبی در پایان کار به دست آورید و از هرگونه اتفاقات ناگوار جلوگیری شود. 

نمای شیشه ای و سایر مواد

اگرچه بیشتر سطوح و نمای ساختمان ها از شیشه تشکیل شده است، اما تمیز کردن و شست و شوی نمای ساختمان می تواند شامل نظافت سایر قسمت ها نیز باشد. به هرحال برخی نماها ترکیبی از شیشه و سایر موارد نیز هستند. نیروی نظافتی ماهر این جزئیات را مدنظر قرار داده و بدون ایجاد هیچ گونه خسارتی کار نظافت را به انجام می رساند. بنابراین وقتی با نیروهای متخصص و تمام حرفه ای کار کنید، از نتیجه و کیفیت کار خود رضایت کافی خواهید داشت. چون نه تنها قسمت های شیشه ای ساختمان شما بلکه سایر قسمت ها نیز از دستور کار نیرو خارج نخواهد شد.  

اهمیت تجربه

تمیز کردن و نظافت پنجره های ساختمان بلند به مهارت و تخصص قابل توجهی نیاز دارد. به ویژه داشتن طیف گسترده ای از تجربه در این حوزه برای نیروهای نظافت ضروری است. دستیابی به نتایج مطلوب نظافت در ارتفاع بدون تجربه و دانش صحیح می تواند دشوار باشد. یک پیمانکار باتجربه قادر خواهد بود نتایج عالی و ایده آل به مشتریانش ارائه دهد.

استفاده از تجهیزات مناسب

بسته به نما و پنجره های ساختمان، مجموعه ای از انواع مختلف تجهیزات برای کسب نتیجه مطلوب مشتریان لازم است. به عنوان مثال، استفاده از طناب های ویژه، شلنگ های فشارقوی، صندلی های دوچرخه مانند کار نظافت را بهبود می دهند. همچنین انتخاب روش های مختلف تمیز کردن با توجه به حجم آلودگی و نوع پنجره ها هم اثرگذار است. استفاده از تجهیزات مناسب، برخورداری از نتایج استثنایی و ایده آل را تضمین می کند. 

 دسترسی ایمن

یکی دیگر از عناصر اصلی نظافت پنجره های ساختمان بلند و مرتفع، امکان دسترسی آسان به سطوح برای تمیز کردن آن ها بدون ایجاد خطر و یا آسیب رساندن به ساختمان خواهد بود. این مورد شامل تکنیک های دسترسی به طناب، بالابر یا سکوهای هیدرولیکی و... است. استفاده از آن ها نیاز به یک نیروی ماهر و باتجربه دارد.

خدمات نیروهای موج نو در نظافت پنجره های ساختمان بلند

تمیز کردن پنجره های بلند ساختمان نیاز به تخصص ویژه ای دارد که هر شرکتی نمی تواند آن را ارائه دهد. برای برخورداری از خدمات مطمئن، پیشنهاد می شود سوابق کاری شرکت ها را بررسی کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. 
شرکت موج نو اطمینان می دهد که خدمات حرفه ای در اختیار مشتریان قرار دهد. استفاده از نیروهای مجرب و بامهارت این مهم را محقق می سازد. رعایت تمامی استانداردها و اصول ایمنی نظافت پنجره های ساختمان بلند، یکی از اولویت های نیروهای نماشویی موج نو است تا کیفیت خدمات بیش از پیش تضمین شود. تسلط بالا به روش های نوین شست و شو و نظافت پنجره ها سایر ویژگی های نیروهای نظافتی موج نو را شامل می شود. 

اگر می خواهید برای نظافت پنجره های ساختمان بلند، نیروهای حرفه ای و متخصص به کار بگیرید، با شماره 02174402 تماس بگیرید. با دریافت مشاوره های رایگان، در نهایت از خدمات تخصصی بهره مند خواهید شد.