تاثیر خدمات نظافت بر ارزش تجاری ساختمان ها

تاثیر خدمات نظافت بر ارزش تجاری ساختمان ها

1399/12/24 رقیه علینقی زاده
بر کسی پوشیده نیست که خدمات نظافت تا چه اندازه بر ارزش تجاری ساختمان ها اثر مثبتی می گذارند. امروزه خدمات نظافت حرفه ای نه تنها بهداشت و ایمنی هر محیطی را فراهم می سازند بلکه به نوعی موجب حفظ و ارتقای ارزش ساختمان ها نیز می شوند. تمیز نگه داشتن نمای ساختمان و سایر بخش های آن در واقع راهی برای افزایش عمر مفید آن به شمار می رود.

تاثیر خدمات نظافت بر ارزش تجاری ساختمان ها

امروزه خدمات نظافت نه تنها بهداشت عمومی هر فضایی را تامین می کنند، بلکه مزایای جانبی دیگری هم دارند. آن روی سکه این است که با نظافت منظم ساختمان ها می توان ارزش تجاری بنا را افزایش داد. خدمات نظافت طیف گسترده ای دارد. هر یک از بخش های هر ساختمانی به نظافت دوره ای نیاز دارد. 
حفظ ارزش ساختمان ها و مستغلات چیزی است که مالکان باید در نظر بگیرند. در واقع سرمایه گذاری اندک برای دریافت خدمات حرفه ای نظافت، منجر به ارتقای ارزش ساختمان شده و امکان فروش بهتر و سودآوری بیشتر را فراهم می کند. 
برای  حفظ ارزش ساختمان باید برای نگهداری آن فکر ویژه ای کرد. یکی از مواردی که به نگهداری بهتر ساختمان می انجامد خدمات نظافت است. 

خدمات نظافت شامل چه مواردی می شود؟

اگر بخواهیم از خدمات نظافت جامعی برخوردار شویم و محیط زندگی یا محل کار را به فضای بهتر و ایمن تری تبدیل کنیم، باید به نظافت همه بخش های آن توجه کنیم. در ادامه می خواهیم به صورت خلاصه اما مفید به چند خدمت اساسی و پرطرفدار نظافت بپردازیم:

نظافت منزل

آنچه در نظافت منزل مورد توجه قرار دارد شامل تمیز و مرتب کردن همه قسمت های داخلی منزل است؛ از نظافت آشپزخانه و اتاق های خواب گرفته تا نظافت سرویس های بهداشتی. نظافت و پاک کردن پنجره های منزل، شستن و تمیز کردن در و دیوارها، نظافت وسایل و اثاثیه خانه می تواند تأثیر فوق العاده ای در نگهداری و افزایش عمر مفید همه این موارد داشته باشد. برای اینکه از اثر مستقیم خدمات نظافت بر ارزش تجاری ساختمان خود مطمئن شوید، کافیست به صورت دوره ای و طبق زمان بندی مشخصی خدمات حرفه ای نظافت را از نیروهای کارآزموده و مجرب دریافت کنید. 

برای دریافت سرویس عادی و ویژه یا VIP نظافت منزل، همین حالا با 02174402 تماس بگیرید. موج نو ممتازترین نیروهای نظافت خانم یا آقا را به منزل شما می فرستند. برای دریافت آسان تر خدمات نظافت می توانید اپلیکیشن سرویک را نصب کنید. 

نظافت محل کار

بر هیچ مدیری پوشیده نیست که نظافت محل کار و تمیز بودن محیط و فضای شغلی تا چه اندازه می تواند در ارتقای بازدهی کارکنان تأثیرگذار باشد. علاوه بر آن، برای آنکه ظاهر ساختمان شرکت ها تأثیر مثبتی روی مشتریان و شرکای تجاری بگذارد، اصلاً نباید دریافت خدمات حرفه ای نظافت را نادیده گرفت. 
این نکته ارزش تکرار مجدد را دارد که بگوییم نظافت ساختمان شرکت ها اعم از برج ها، مجتمع های تجاری و در مجموع هر ساختمانی در هر مقیاسی، می تواند به حفظ و افزایش ارزش تجاری آن ها کمک کرده و سرمایه مالکان را بیشتر و با ارزش تر کند. 

نظافت مشاعات

دسته دیگر خدمات نظافت، نظافت مشاعات ساختمان است. مشاعات فضاهایی مانند راه پله ها، پارکینگ، پشت بام، محوطه ساختمان و... را در بر می گیرد. اگر در نظافت مشاعات غفلت شود، به مرور زمان، گردوغبار و آلودگی استهلاک بنا را تسریع می کند. در چنین شرایطی باید هزینه بیشتری برای نظافت در نظر گرفت. یکی از مزایای نظافت دوره ای این است که نیازی نیست هربار هزینه گزافی پرداخت شود. 

نظافت نما و پنجره ساختمان

احتمالاً اولین چیزی که در یک ساختمان نظرها را به سوی خود جلب می کند، نمای آن است. نماشویی از آن دسته از خدماتی است که تاثیر فوری و مستقیمی بر ارتقای ارزش مستغلات و ساختمان ها دارد. نظافت دوره ای پنجره های محل کار و نمای شرکت ها در نهایت منجر به افزایش بهره وری کارمندان و افزایش ارزش تجاری ساختمان شرکت ها و کسب و کارها خواهد شد. 

مزایای خدمات نظافت نما و پنجره ساختمان چیست؟

برخورداری از نور طبیعی

تمیز بودن پنجره ها و شست و شوی نمای ساختمان به ورود بهتر نور طبیعی به خانه یا محل کار کمک زیادی می کند. نور طبیعی نیاز به سایر انرژی ها را به شدت کاهش می دهد. این مسئله هزینه های شما را کاهش می دهد. افزایش نور طبیعی در منزل یا شرکت ها می تواند روحیه افراد را نیز تقویت کند، این همان چیزی است که فراتر از ارزش های تجاری و مالی است. مطالعات نشان داده است که نور طبیعی می تواند به افزایش بهره وری افراد کمک کند و همچنین توانایی بینایی را بهبود دهد. به علاوه در داشتن خواب بهتر هم مؤثر است.

به تعویق انداختن زمان استهلاک

پنجره های منزل یا محل کار از هر دو منبع خارجی و داخلی در معرض آلودگی هستند. سطح نما یا پنجره به طور مداوم با آلودگی هایی مانند خاک، گرد و غبار و آلاینده ها  کثیف می شوند. آلودگی ها می تواند حاوی طیف وسیعی از مواد آلی باشد. این مواد به پنجره ها و نمای ساختمان آسیب زده و از ارزش آن می کاهد. اگر آلودگی های نما و پنجره ها به موقع تمیز نشوند، موجب ترک خوردن آن ها شده و روی عمر مفید آن ها هم تاثیر منفی می گذارد. 

بهترین راه برای دریافت خدمات نظافت چیست؟

از دیرباز راه های گوناگونی برای دریافت خدمات نظافت وجود داشته است. در گذشته های دور افراد ترجیح می دادند خودشان مسئولیت های نظافت منزل یا محل کار خود را بر عهده بگیرند. اما با تحولات عظیمی که در سبک زندگی رخ داده است دریافت خدمات نظافت هم مسیر نوینی را طی کرده است. امروزه فضای دیجیتال این فرصت را برای کسب و کارها و مشتریان فراهم کرده تا در بستر یک فضای برد برد قرار گیرند. امروزه، شرکت های زیادی در بستر پلتفرم های هوشمند به رقابت می پردازند تا هر یک به مشتریان خود خدمات فوری، مطمئن و حرفه ای ارائه دهند.

شرکت موج نو یکی از این شرکت ها است که با شناسایی نیاز شهروندان به خدمات حرفه ای نظافتی، نیروهای متخصص خانم و آقا را در اسرع وقت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. نیروهای موج نو از نظر تعهد و ارائه خدمات تخصصی و سریع تضمین شده هستند. برای رسیدن به این تضمین مسیر حرفه ای طی شده است؛ خدمات ارائه شده به صورت مداوم ارزیابی و رضایتمندی مشتریان نیز با ارائه پشتیبانی ها سنجیده می شود. 

برای دریافت خدمات نظافت نیروهای موج نو با 02174402 تماس بگیرید. با دریافت مشاوره های رایگان از کارشناسان ما، خدمات درخور، مقرون به صرفه و متناسب با نیاز خود دریافت خواهید کرد.