تامین نیروی نظافتی برای شرکت ها

تامین نیروی نظافتی برای شرکت ها

1399/10/2 رقیه علینقی زاده
نظافت شرکت ها و محیط های کاری برای تامین سلامت کارمندان و ارتقای سودآوری شرکت در درازمدت ضروری است. برای تامین نیروی نظافتی برای شرکت ها می توان با شرکت های معتبر تامین نیرو قرارداد بست تا از سرویس های دوره ای نظافت در طول سال برخوردار شد. شرکت موج نو آماده تامین نیروی نظافتی ماهر و متخصص برای تمامی شرکت های بزرگ و کوچک است.

تامین نیروی نظافتی برای شرکت ها

نظافت منظم شرکت ها ارتباط مستقیمی با میزان سودآوری شرکت و کارکنان آن دارد. فراهم کردن محیط کار تمیز و بهداشتی نقش کلیدی ای در کارامدی افراد و سازمان بازی می کند. همچنین در نمایش مطلوب شخصیت شرکت و سلامتی، رفاه و بهره وری حداکثری کارکنان نقش مهمی دارد. امروزه صاحبان شرکت ها برای پیش گرفتن از رقبا و به حداکثر رساندن کارایی از موارد تاثیرگذاری چون نظافت دوره ای شرکت ها نمی گذرند. تنها چاش پیش روی آن ها در این زمینه ممکن است تامین نیروی نظافتی حرفه ای باشد. این مسئله هم با ورود شرکت های معتبر تامین نیرو تا حد مطلوبی مرتفع شده است. اما نظافت شرکت ها شامل چه فعالیت هایی است؟ آیا نظافت محل کار با نظافت سایر موقعیت های مکانی تفاوت های فاحشی دارد؟ برای بررسی جوانب نظافت شرکت ها و لزوم تامین نیروی متخصص نظافت محل کار با ما همراه باشید.

نظافت شرکت ها شامل چه مواردی است؟

روشن است که نظافت دفاتر اداری و شرکت های تجاری با نظافت منزل تفاوت های عمده ای دارد. لازمه برخورداری از خدمت مطلوب و باکیفیت این است که با شناسایی سطح نیاز خود، به دنبال بهترین و متخصص ترین نیرو باشیم. این یک رویکرد بهینه و اثربخش خواهد بود. اتاق جلسات، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ها باید تمیز باشند.

نظافت شرکت ها شامل:

  • پولیش کف
  • نظافت آشپزخانه
  • گردگیری سطوح
  • نظافت پارگینگ ها
  • نظافت موکت ها و فرش ها
  • تمیز کردن سیستم های تهویه هوا
  • تمیز و ضدعفونی کردن دستگیره ها
  • تمیز کردن اتاق های استراحت و کافه تریا
  • خالی کردن سطل های زباله و جایگزین کردن کیسه های زباله جدید

فواید نظافت شرکت ها

نظافت شرکت ها پیامدها مثبت فراوانی دارد. فواید نظفات شرکت ها و به طور کلی محل کار منجر به ارتقای سطح سلامت کارکنان و در نهایت بازدهی موثرتری خواهد شد. به علاوه وضعیت ظاهری شرکت ها و نظم و بهداشت موجود در آن ها، در واقع نمودار شخصیت آن شرکت نیز خواهد بود. به طور متوسط 9 روز از سال کارکنان شرکت ها به علت بیماری غیبت می کنند. یکی از دلایل عمده آن می تواند بهداشت پایین فضای کار باشد. حتی یک کیبورد می تواند حاوی 7500 باکتری باشد. برخی ویروس ها مانند آنفولانزا و کرونا برای مدت بسیار زیادی روی سطوح آلوده زنده می مانند.

همچنین 60 درصد غیبت های کاری ناشی از بیماری به دلیل تجهیزات آلوده به انواع میکروب ها در آزمایشگاه ها و مطب ها است. وقتی 65 درصد کارمندان اداری از تلفن و رایانه مشترک استفاده می کنند و از طرفی 25127 میکروب فقط در هر اینچ از یک تلفن وجود دارد، کارفرمایان و مدیران شرکت ها باید نظافت محل کار را بیشتر از قبل جدی بگیرند. چون نتایج نظافت منظم شرکت ها در همه بخش های شرکت مشهود خواهد بود.

نقش نظافت شرکت ها در ارتقای بهره وری

در ادامه به جوانب تاثیرگذار نظافت حرفه ای شرکت بر عملکرد کارکنان و ارتقای بهره وری می پردازیم:

افزایش سطح تمرکز

در فضای کاری تمیز و مرتب که هر چیزی با نظم خاصی در جای خود قرار گرفته، هوای اتاق تمیز است و به خوبی تهویه می شود، احتمال کمتری وجود دارد که حواس کارکنان شرکت از کارشان پرت شود. در نتیجه بازدهی هر یک از افراد به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

صرفه جویی در زمان

در محیط به هم ریخته و نامنظم، کارمند شما باید زمان زیادی صرف پیدا کردن اسناد و پرونده ها کند. اما در فضای کاری تمیز شرکت ها، به راحتی و با سرعت بیشتری کارها انجام می شود.

کاهش استرس کار

میز مرتب و سازمان دهی شده موجب افزایش تمرکز کارکنان و کاهش سطح استرس حین کار خواهد شد.

سودآوری بیشتر

 به جای اتلاف وقت در جستجوی اسناد و سایر موارد، کارکنان در یک دفتر یا شرکت تمیز کارهای بیشتری را انجام می دهند که به سودآوری شرکت در درازمدت کمک می کند. بسیاری از شرکت ها با نادیده گرفتن خدمات نظافتی، به دلیل سودآوری پایین متضرر شده اند.

چگونه از نیروی متخصص برای نظافت شرکت ها بهره مند شویم؟

حالا که با برخی از جوانب مثبت نظافت منظم شرکت ها آشنا شدیم، باید برای تامین نیروی نظافتی ماهر و متخصص اقدام کنیم. نیروی نظافتی برای شرکت ها و فضاهای کاری دارای تخصص های ویژه برای نظافت این گونه محیط ها است. همان طور که اشاره شد، نظافت محل کار از نظافت منزل متمایز است. از این رو، دسته ای مجزا برای نظافت محل کار در نظر گرفته شده است. چیدمان محل کار و وسایلی که در شرکت ها وجود دارد، با فضایی مانند منزل متفاوت است. پس به متدهای ویژه ای برای نظافت سریع و بهینه نیاز است به نوعی که روند کار را در شرکت مختل نکند. رویکرد سنتی در تامین نیروی نظافتی منسوخ شده و شرکت ها برای نظافت دوره ای محل کار ترجیح می دهند از طریق شرکت های تامین نیروی نظافتی اقدام کنند. شرکت های معتبری که همه سلسله مراتب تامین نیرو را به عهده گرفته و مسیر به کار گیری نیرو را برای شرکت ها کوتاه تر می کنند.

خدمات موج نو در حوزه تامین نیروی نظافتی چه مزایایی دارد؟

موج نو در تامین نیروی نظافتی برای موقعیت های مکانی مختلف نظیر محل کار، حضور فعال و پررنگی دارد. نیروهای موج نو آموزش دیده و بامهارت هستند. آن ها با متدهای نوین نظافت که منجر به ارائه خدمت مطلوب و سریع می شود، آشنا هستند. به علاوه توانایی های تمامی نیروها راستی آزمایی شده تا مشتریان از نیروی متخصص و مطمئن برخوردار شوند. مسئولیت های موج نو بعد از پایان کار نیرو تمام نمی شود. بلکه تعهدهای ما همچنان ادامه می یابد تا رضایت حداکثری مشتریان برآروده شود. به همین منظور، خدمات ارزیابی شده و سطح کیفی و کمی عملکرد نیروها به کمک مشتری بررسی می شود تا رضایت مندی مشتریان بیش از پیش برآورده شود. موج نو برای ارائه انواع خدمات نظافتی، تاسیساتی و تامین نیروی روزمزد به شرکت ها، برج ها مجتمع های تجاری، کارخانه ها و صنایع تولیدی آمادگی کامل دارد و افتخار دارد که با 12 سال سابقه درخشان، گامی بلندی در رفع نیازهای کسب و کارها به نیروی انسانی روزمزدی بردارد.

شرکت ها می توانند برای دریافت انواع خدمات از جمله خدمات نظافت محل کار با 02174402 تماس بگیرند. کارشناسان ما در موج نو آماده پاسخگویی به سوالات شما و اعزام تیم نظافتی مجرب به محل کار شما هستند.