خدمات سیم کشی برج

خدمات سیم کشی برج

1399/9/5 رقیه علینقی زاده
خدمات سیم کشی برج شامل عملیاتی است که از طریق آن برق قسمت های متعدد برج تامین می شود. برای اینکه عملیات سیم کشی برج بر مبنای اصول و استانداردها انجام گیرد و از بروز اختلال های احتمالی پیشگیری شود، باید نیروی حرفه ای استخدام کرد. امروزه استخدام نیروی متخصص جهت انجام کارهای تاسیساتی، از طریق شرکت های فعال در حوزه تامین نیرو صورت می گیرد. در نتیجه، سرپرستان ساخت و ساز برج علاوه بر بهره مندی از نیروی مطمئن با توانایی های تاییدشده، از بسیاری از چالش های جذب نیرو نیز رهایی می یابند.

خدمات سیم کشی برج

خدمات سیم کشی به مجموعه عملیاتی گفته می شود که جریان برق را در مسیرهای مختلف برج هدایت می کند. این عملیات شامل کابل کشی، نصب دستگاه های وابسته مانند سوئیچ ها، تابلوهای توزیع، پریزها، اتصالات و... در برج است. نیازهای طراحی و اجرای خدمات سیم کشی برج با ساختمان هایی دارای طبقات کم، تفاوت چشم گیری دارد. برج ها به طیف وسیعی از خدمات سیم کشی نیاز دارند. چراکه برج ها از امکانات و تجهیزات متنوع الکتریکی مانند دیزل ژنراتور، سیستم اطفای حریق، سیستم های هوشمند، تجهیزات آسانسور، امکانات تفریحی، استخر شنا، سیستم های مختلف روشنایی و... برخوردارند. 

متخصص سیم کشی برج چه خدماتی ارائه می دهد؟

برج ها به دلیل وسعت و تعدد طبقات از سیستم مدیریت یکپارچه ساختمان بهره می برند. سیم کشی برج هم از این سیستم مستثنی نیست. مراحل سیم کشی برج و طراحی آن منوط به رعایت استانداردهای ایمنی است. انواع و اندازه های مجاز سیم و کابل با توجه به عملکرد ولتاژ مدار، قابلیت جریان الکتریکی و البته شرایط محیطی مانند دمای محیط، سطح رطوبت و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و مواد شیمیایی مشخص می شود. نیروی متخصص سیم کشی به همه این عوامل واقف است و تجربه و مهارت لازم برای طراحی و اجرای مراحل سیم کشی برج را داراست. متخصص سیم کشی برج با طراحی نقشه سیم کشی برج شروع می کند. علاوه بر طراحی نقشه، به بازسازی و به روز کردن سیم کشی های قدیمی برج ها نیز می پردازد. سیم کشی برج شامل بخش های متعددی می شود؛ از فضای بیرونی گرفته تا فضای داخلی هر یک از واحدها را در برمی گیرد. انجام دقیق و مطمئن این فرایند به نیروی با تجربه و ماهر نیاز دارد. 

برای دریافت تمامی خدمات تاسیساتی برج می توانید با 02174402 تماس بگیرید. کارشناسان موج نو آماده رسیدگی به درخواست های شما مشتریان عزیز هستند. 

چگونه می توان نیروی خدمات سیم کشی برج را تامین کرد؟

برنامه ریزی اساسی کارهای الکتریکی و خدمات سیم کشی برج ابتدا با شناسایی نیازهای مختلف ساکنان برج و با توجه به امکانات و تجهیزات مورد استفاده انجام می شود. نیاز به خدمات سیم کشی برج ممکن است در مراحل مختلفی از ساخت و ساز برج ایجاد شود. همچنین سیم کشی برج های تجاری و مراکز خرید وسیع تر از برج های مسکونی است. چراکه برای چشم نواز شدن برج های تجاری، از سیستم های سیم کشی بیشتری برای نورپردازی استفاده می کنند. برای استخدام نیروی مجرب باید همه این معیارها را در نظر داشت. برج ها برای استخدام نیروی سیم کشی می توانند با شرکت های معتبر تامین نیروی انسانی قرارداد ببندند. این شرکت ها نیاز برج ها را به نیروی حرفه ای و دارای سابقه شناسایی کرده اند. همچنین با آموزش موارد لازم و ضروری به نیروهای تاسیساتی، آن ها را برای فعالیت در برج آماده می کنند. 

موج نو چه خدماتی برای سیم کشی برج ارائه می دهد؟

موج نو در حوزه ارائه خدمات حرفه ای به برج ها حضور فعالی دارد. انواع خدمات تاسیساتی، با به کار گیری نیروی متخصص و مسلط به نقشه برج، به مشتریان ارائه می شود. موج نو هم به برج های در حال ساخت خدمات سیم کشی ارائه می دهد، هم به برج های قدیمی که سیستم سیم کشی آن ها به آپدیت شدن و تغییرات زیاد نیاز دارد. چراکه با به روز کردن سیم کشی های برج های قدیمی می توان علاوه بر بالا بردن امنیت برج، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرد. هر نوع مشکل الکتریکی می تواند اختلال بزرگی در سیستم های مختلف برج و فعالیت های روزمره آن ایجاد کند. هدف ما این است که با اعزام نیروی متخصص سیم کشی برج، از اختلالات رایج در امان بمانید. ما برای ارائه خدمات سیم کشی برج های تجاری و مسکونی شما نیروی مرتبط، با توانایی های تاییدشده اعزام می کنیم. 

 

اگر برای طراحی و اجرای نقشه سیم کشی برج یا تعمیرات و رفع اختلالات سیم کشی دنبال نیروی حرفه ای هستید، با 02174402 تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان، خدمت موردنظر را دریافت کنید.