نصب آسانسور برج

نصب آسانسور برج

1399/9/6 رقیه علینقی زاده
نصب آسانسور برج با توجه به تعدد طبقات برج، ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر ساختمان ها دارد. ایمنی و کارکرد صحیح آن در رفاه ساکنان برج نقش عمده ای دارد. از این رو برای نصب آن باید ماهرترین نیروها را به کار گرفت. شرکت های زیادی در حوزه تامین نیروی تاسیساتی مشغول به فعالیت هستند. شرکت موج نو یکی از این شرکت ها است که حضور فعال و پررنگی در تامین نیروی متخصص برای نصب آسانسور برج دارد. 

نصب آسانسور برج

آسانسورها یکی از ارکان اساسی در برچ ها به شمار می روند. وجود طبقات متعدد در برج عملا اهمیت کارکرد صحیح آسانسور را دوچندان کرده است. یکی از مراحل ساخت و ساز برج، نصب آسانسورهای آن است. از آنجا که ایمنی آسانسور در هر ساختمانی اهمیت ویژه ای دارد، برای نصب آن باید تکنسین های مجرب و حرفه ای به کار گرفت. نصب آسانسور برج باید بر اساس استانداردهای دقیق انجام شود تا رفاه و اطمینان خاطر ساکنان برج را فراهم کند. نصب استاندارد آسانسور برج در نهایت بر ارزش تجاری برج نیز می افزاید. 

نصب آسانسور برج شامل چه مراحلی است؟

نصب آسانسور برج به مراتب تخصصی تر از ساختمان هایی با طبقات کم است. متخصص نصب آسانسور برج قبل از هر کاری مراحل طراحی و نصب آسانسور را بررسی می کند. با توجه به اینکه برج در حال احداث باشد یا مراحل ساخت آن به پایان رسیده باشد، مراحل طراحی در نصب آسانسور متقاوت می شود. نصب آسانسور برج دارای یک سری مراحل اولیه است که می توان به مراحل زیر اشاره کرد: 

•    تعیین ابعاد و ظرفیت آسانسور
•    تعیین ابعاد چاهک
•    تامین برق لازم با فازهای مختلف برای جوشکاری 

مراحل طراحی و نصب آسانسور برج نیز شامل آماده سازی کف چاله آسانسور، تهیه نقشه، بتن ریزی و... است. متخصصان نصب آسانسور برج به همه مراحل نصب، اشراف کامل دارند. مهم این است که برای برخورداری از آسانسور ایمن و مطمئن، سراغ نیروی متخصص برای نصب آسانسور برج رفت. 

چگونه می توان نیروی حرفه ای برای نصب آسانسور برج استخدام کرد؟

در ساخت و ساز برج از نیروهای تمام حرفه ای استفاده می کنند تا مراحل ساخت سریع تر طی شود. سرپرستان ساخت و ساز برج به جای روش های قدیمی برای استخدام نیرو، رویکردی حرفه ای را پیشه می کنند. آن ها به جای اینکه خود مسیر پر پیچ و خم استخدام نیروی انسانی را طی کنند، این وظیفه حساس را به شرکت های تامین نیروی انسانی واگذار می کنند. کارفرماها زمان خود را به نظارت روی مراحل ساخت و ساز برج اختصاص می دهند و نیروهای مورد نیاز را از طریق شرکت های معتبر تامین می کنند. به این ترتیب از همه دغدغه های جانبی جذب نیرو رهایی می یابند.

موج نو برای نصب آسانسور چه خدماتی به برج ها ارائه می دهد؟

موج نو نیروی مجرب برای نصب آسانسور برج را تامین می کند. نیروهای موج نو به اصول نصب آسانسور برج، کاملا مسلط هستند. مهارت ها و توانایی های آن ها توسط تیم کارشناسان موج نو بررسی و تایید شده است. علاوه بر آن همه نیروهای نصب و تعمیرات آسانسور موج نو تحت بیمه حوادث و سلامت قرار دارند و از این بابت هیچ مسئولیتی متوجه مشتریان نیست. آموزش های تخصصی و مهارت های ارتباطی نیز به نیروهای تاسیسات ارائه می شود. نیروها به صورت مستمر به روز می شوند و جدیدترین متدها به آن ها آموزش داده می شود. 

اعتبار نام موج نو منوط به رضایت مشتریانش است. در نتیجه، با رویکرد حرفه ای نیروهای موردنیاز شما مشتریان عزیز را تامین می کنیم؛ فعالیت های نیروهای ما به صورت مستمر بررسی و ارزیابی می شود تا شما از خدمات مطمئن و باکیفیت بهره مند شوید. از طریق عقد قرارداد با موج نو می توانید نیروهای متخصص نصب آسانسور برج را برای مدت دلخواه در اختیار بگیرید. موج نو خدمات متنوعی بر اساس پلتفرمی هوشمند ارائه می دهد تا اصل در دسترس بودن، کیفیت و سرعت ارائه خدمات به موازات هم محقق شود. 

 

برای دریافت خدمات نصب آسانسور برج با 02174402 تماس بگیرید و در اولین فرصت از نیرو و خدمت موردنظر برخوردار شوید.