شرکت نظافتی

شرکت نظافتی

1397/8/16 سارا سلیمان پور
شرکت نظافتی از جمله شرکت های ارائه دهنده خدمات کاربردی به مردم جامعه می باشد. خدماتی که از سوی این شرکت ها به مشتریان ارائه می گردد، از نوع خدمات نظافت می باشد.

شرکت نظافتی

الگوهای زندگی در سال های اخیر دچار تحولات عظیمی شده است و نیازهای جدیدی شکل گرفته است. افراد ترجیح می دهند وقت با ارزش خود را صرف گذراندن اوقات فراغت با خانواده و یا رسیدگی به امور ضروری و یا مطالعه کنند. در این بین انجام کارهای روزمره نظافتی را به متخصصان نظافت می سپارند. مزایای این رویکرد به حدی شگفت انگیز و زیاد است که برای برطرف کردن نیازهای خدماتی، شرکت های نظافتی شکل گرفته و به ارائه خدمات حرفه ای در بستر پلتفرم های آنلاین می پردازند. شرکت نظافتی از جمله شرکت های ارائه دهنده خدمات کاربردی به مردم جامعه می باشد. خدماتی که از سوی این شرکت ها به مشتریان ارائه می گردد، از نوع نظافت می باشد. این خدمات عمدتا به طور گسترده ای قابل عرضه بوده و طیف وسیعی از خدمات نظافت را در بر می گیرد. پرسنل شرکت نظافتی می بایست در خصوص نظافت انواع مکان ها و ابزار و وسایل موجود در این مکان ها آموزش های لازم را دریافت نمایند. همچنین، نیروهای خدماتی اعزامی از سوی شرکت های خدماتی نظافتی به منزل و محل کار مشتریان، می بایست به لحاظ اخلاقی نیز دارای خصوصیاتی باشند که بتوانند اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نمایند. در ادامه به بررسی خصوصیات نیروهای خدماتی اعزامی به منزل و محل کار مشتریان خواهیم پرداخت.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


پرسنل شرکت نظافتی باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

قابل اطمینان و پایبند به اصول اخلاقی

شرکت نظافتی می بایست اقدام به استخدام پرسنلی نماید که قابل به اصول اخلاقی پایبند بوده و قادر به جلب اعتماد مشتریان باشند. همچنین، شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت می بایست کارت ملی و یا دیگر اوراق شناسایی پرسنل نظافتی خود را به منظور تضمین نزد خود نگه دارند. همچنین، بسیاری از مشتریان این شرکت ها، تنها به معرفی نامه شرکت نظافتی اکتفا ننموده و خواهان تطبیق مشخصات نیروی خدماتی اعزامی با اوراق هویتی وی می باشند. 

منضبط و متعهد

پرسنل شرکت نظافتی می بایست در حین انجام کار نظافت منزل و محل کار به مشتریان، منظم بوده و برای وقت مشتری ارزش قائل شوند. همچنین، نیروهای خدماتی اعزامی می بایست رأس ساعت مقرر در منزل و یا محل کار مشتری حضور به هم رسانده و از بر هم زدن قرار به هر دلیلی اجتناب ورزند. 

مسلط به نظافت مکان های مختلف

نیروهای خدماتی شرکت نظافتی می بایست قادر به نظافت منزل به طور کامل، نظافت محل کار و شرکت ها و ادارات، نظافت مشاعات (راه پله)، نظافت انواع اسباب و اثاثیه منزل، نظافت لوازم الکترونیکی و نظافت تمامی مکان هایی که عمدتاً مورد تقاضای مشتریان است، باشند. همچنین، این نیروها می بایست بتوانند در فرایند نظافت هر مکانی، اولویت بندی نموده تا در کمترین زمان ممکن، بیشترین کارایی را برای مشتریان شرکت داشته باشند. نحوه و اصول نظافت هر مکانی وابسته به ویژگی ها و مختصات آن محل است. نظافت منزل مبله و منزل تخلیه باهم تفاوت دارد. نحوه تمیز کردن محل کار با نظافت منزل با توجه به تعداد اسباب و اثاثیه، باهم فرق دارد. نیروی حرفه ای نظافت به انواع تکنیک های نظافتی مسلط است و استانداردهای لازم را برای ارائه خدمات بهتر رعایت می کند. 

آگاه به استفاده از تجهیزات نظافتی مختلف

شرکت نظافتی می بایست پرسنل خود را به آخرین تجهیزات و متدهای نظافتی روز دنیا تجهیز نماید. این شرکت ها می بایست به صورت دوره ای کلاس های آموزشی برای پرسنل خود برگزار نماید. بدین ترتیب، نیروهای خدماتی با حضور در این کلاس ها خواهند توانست دانش خود را در زمینه انواع تجهیزات و روش های نظافتی و همچنین، انواع شوینده ها به روز نگه دارند. نظافت کارخانه های بزرگ و برج ها و محیط هایی مانند آن به تسلط کافی در استفاده از تجهیزات صنعتی نظافت نیاز دارد. تجهیزاتی که به روند کار سرعت بخشیده و خدمتی قابل قبول و سطح بالا ارائه می دهند. 

قوی بنیه و توانمند

همان طور که مطلع می باشید، انجام نظافت منزل نیاز به صرف انرژی و نیروی فیزیکی نسبتا زیادی دارد. بدین منظور، کادر خدماتی شرکت نظافتی می بایست دارای بنیه قوی بوده و قادر به انجام فعالیت های فیزیکی در فرایند نظافت منزل باشند. همچنین، نیروهای خدماتی اعزامی می بایست چالاک بوده و همچنین قادر به کار و فعالیت در ارتفاعات برای انجام اموری چون جداسازی و یا نصب پرده، نظافت لوستر، تمیز نمودن شیشه پنجره ها و ... نیز باشند. برای نظافت سقف و دیوارها و یا شست و شوی نما نیز به نیروهایی با مهارت های کار در ارتفاع زیاد نیاز است. 

مزایای استفاده از خدمات شرکت نظافتی

امروزه روش های استخدام نیروی روزمزد به شیوه سنتی منسوخ شده و روش های مطمئن تری جایگزین شدند. کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی پا به این عرصه گذاشتند تا گوشه ای از نیازهای شهروندان  به نیروهای نظافت مجرب و حرفه ای را برآورده کنند. شرکت های خدماتی معتبر دارای مجوز رسمی هستند. از این رو دریافت خدمات به صورت مستقیم از آن ها، مشتریان را از هر گونه دغدغه ای معاف خواهد کرد. از طرفی نیروها تحت بیمه سلامت و حوادث قرار می گیرند، در نتیجه مشتریان از مسئولیت هایی از این دست رها خواهند شد. شرکت موج نو یکی از این شرکت ها است که در راستای ارائه خدمات فوری اما باکیفیت به مشتریان خود، فعالیت می کند. موج نو در حوزه خدمات نظافت انواع خدمات از جمله خدمات مربوط به نظافت منزل و نظافت محل کار را ارائه می دهد. از طرفی تامین نیروهای نظافتی از طریق شرکت نظافتی سبب می شود که در صورتی بروز هر گونه نارضایتی، در اسرع وقت به درخواست مشتریان رسیدگی شود. نیروهایی که توسط شرکت های معتبر به مشتریان معرفی می شوند، از فیلترهای گوناگون منابع انسانی عبور کرده و تمامی سوابق حرفه ای و اخلاقی آن ها بررسی و تایید می شود. در نتیجه اصل اعتماد از این طریق محقق می شود که لازمه ارائه خدمات مطمئن به شهروندان است. 

برای دریافت خدمات نظافت موج نو با 02174402 تماس بگیرید و خدمات موردنظر خود را طی زمانی کوتاه بعد از ثبت سفارش، دریافت کنید. کارشناسان موج نو با ارائه مشاوره رایگان امکان دریافت خدمات فوری و مطمئن را برای مشتریان فراهم می کنند.