تامین نیروی جا به جایی انبار

تامین نیروی جا به جایی انبار

1399/8/6 رقیه علینقی زاده
شرکت ها و کارخانه ها برای جا به جایی کالاها و محصولات مستقر در انبارهایشان به نیرویی حرفه ای نیاز دارند. از آنجا که جا به جایی انبار در مواقع خاص و طبق زمان بندی مشخص انجام می شود، انباردارها تمایل دارند به استخدام نیروی روزمزدی برای جا به جایی انبار روی بیاورند. امروزه روش های قدیمی برای تامین نیروی جا به جایی انبار جوابگو نیست، بنابراین شرکت های معتبر در حوزه تامین نیرو با احراز صلاحیت نیروها تلاش می کنند در زمانی کوتاه، نیروهای کارآمد و متعهد در اختیار مشتریان قرار دهند.

تامین نیروی جا به جایی انبار


در محیط انبارها معمولا مجموعه ای از کالاها به صورت دسته بندی شده نگهداری می شوند که بنا به نیاز یا در مواقع خاص از جایی به جای دیگر منتقل می شوند. برای جا به جایی اجناس موجود در انبارها به تامین نیروی حرفه ای نیاز است تا به دستورالعمل های جا به جایی مسلط باشد و با سرعت عمل بالا و بدون ایجاد خسارت یا خرابی، اجناس را جا به جا کند. جا به جایی محصولات در انبارها بسته به نوع انبار یا نوع کالا باید از اصول و استانداردهای خاصی پیروی کند که این مسئله نیاز به تامین نیروی جا به جایی انبار را تشدید می کند؛ نیروی جا به جایی متخصص که مسلط به جزییات جا به جایی انبار باشد و همچنین از مهارت های استفاده از ابزارها، تجهیزات و وسایل حمل و نقل در جا به جایی نیز برخوردار باشد.  


چرا انبارها به نیروی جا به جایی نیاز دارند؟


فرایند جا به جایی کالاها در انبارها فرایند ثابتی نیست و بسته به شرایط خاص و ضرروت این نیاز شکل می گیرد. در نتیجه برای مسئولان و صاحبان انبارها به صرفه و اقتصادی خواهد بود تا به تامین نیروی انسانی روزمزدی روی بیاورند. در این صورت صاحبان انبارها در روزهای تعطیل و یا مواقعی که کار جا به جایی انبار رونق ندارد، متحمل هزینه اضافی نخواهند شد. همچنین اگر نیروی ثابت قادر به حضور در محل کار نباشد، نمی توان به راحتی نیرویی را جایگزین وی کرد و این مسئله به ضرر انباردارها خواهد بود. از طرفی ممکن است کارخانه ها بر اساس برنامه ای منظم در تاریخ های برنامه ریزی شده ای در طول سال کالاهای موجود در انبار را جا به جا کنند که این مسئله هم روی نیاز به تامین نیروی جا به جایی روزمزد در انبارها تأکید دارد. نکته قابل توجه دیگر که به مزایای به کارگیری نیروی جا به جایی در انبارها اشاره دارد این است که صاحبان انبارها را از آموزش اصول و دستورالعمل های جا به جایی اجناس بی نیاز خواهد کرد. در نتیجه در وقت و هزینه صرفه جویی خواهند شد و نسبت به عملکرد نیروها هم اطمینان خاطر خواهند داشت زیرا توانایی و صلاحیت نیروها توسط شرکت های معتبر تامین نیرو تأیید می شود.
برای تامین نیروی جا به جایی انبار با شماره 02174402 تماس بگیرید تا نیروهای حرفه ای برای نیاز شما در نظر گرفته شوند.


انبارها چگونه می توانند نیروی موردنیاز خود را برای جا به جایی کالاها تامین کنند؟


برای تامین نیروی جا به جایی انبارها بهتر است با شرکت هایی که در زمینه تامین نیروی انسانی فعالیت دارند، قرارداد بست. این شرکت ها همه اصول و قواعد جا به جایی را به نیروی جا به جایی انبار آموزش می دهند تا بدون ایجاد هیچ گونه خسارتی در زمانی کوتاه فرایند جا به جایی در انبار انجام شود. در نتیجه با ایجاد تعهد از سوی شرکتی معتبر، دغدغه های جانبی صاحبان انبارها در تامین نیروی جا به جایی به میزان مطلوبی کاهش می یابد. 
انبارها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع آن و البته با در نظر گرفتن نوع کالاها و اجناس، دستورالعمل های مشخصی به نیروهای جا به جایی انبارها آموزش داده خواهد شد. به عنوان نمونه نحوه عملکرد نیروی جا به جایی در انبار دارای فضای باز و بسته با هم تفاوت دارد. همچنین جا به جایی کالاهای فاسدشدنی یا قابل احتراق یا انواع مواد شیمیایی، هر کدام دارای اصول ویژه ای است که شرکت های تامین نیرو با توجه به تمامی این جزییات نیرویی با مهارت و سرعت عمل بالا را در اختیار انبارها قرار می دهند.

 
شرکت موج نو برای تامین نیروی جا به جایی انبار چه کمکی به شما می کند؟


کارشناسان ما در موج نو  با شناسایی نیاز اساسی انبارها به تامین نیروی جا به جایی در تلاش هستند تا با آموزش و تربیت نیروهای متخصص در زمینه جا به جایی محصولات در انبارها، نیروی موردنیاز برای انواع مختلف انبارهای موجود در تهران را برآورده کنند. همه اصول ایمنی و حفاظت در جا به جایی کالاها در انبار به نیروهای ما آموزش داده می شود تا علاوه بر ارائه سرعت عمل مطلوب در فرایند جا به جایی انبار، از فضای انبار نیز به صورت بهینه برای چینش و استقرار اجناس و محصولات استفاده شود. علاوه بر آن نیروهای ما به استفاده از وسایل حمل و نقل و جا به جایی مانند پالت ها، نقاله ها، جرثقیل، لیفت تراک و... مسلط هستند و همه توانایی های آن ها جزء به جزء توسط شرکت بررسی و تأیید شده است.
برای ثبت درخواست نیروی جا به جایی انبار با شماره 02174402 تماس بگیرید، کارشناسان ما در موج نو در اولین فرصت به درخواست شما رسیدگی می کنند.