فواید استخدام نیروی انسانی روزمزد

فواید استخدام نیروی انسانی روزمزد

1399/7/27 رقیه علینقی زاده
فواید استخدام نیروی انسانی روزمزد موجب افزایش تقاضای صاحبان کسب و کار برای به کارگیری نیروی روزمزد شده است. استفاده از نیروی کار روزمزد موجب صرفه جویی در هزینه ها و کاهش اتلاف وقت در استخدام نیروی موردنیاز می شود. شرکت های معتبر در حوزه تامین نیروی انسانی موجب تسهیل در استخدام نیروهای روزمزدی برای کارفرماها می شوند. شرکت موج نو با فراهم آوردن بستری هوشمند برای صنایع، کارخانه ها، شرکت ها و .... نیاز آن ها را برای استخدام نیروی کار روزمزد در زمانی کوتاه برآورده می سازد.

فواید استخدام نیروی انسانی روزمزد


استخدام نیروی انسانی به طور کلی به سه صورت تمام وقت، پاره وقت و روزمزد صورت می گیرد. در این بین فواید استفاده از نیروی انسانی روزمزد منجر به تقاضای روز افزون شرکت ها برای به کارگیری نیروی روزمزد به جای نیروی ثابت یا تمام وقت شده است. برخلاف آنچه که تصور می شود، نیروی روزمزد یا روزانه دارای مهارت، تجربه و تخصص در حوزه مشخصی است و برای شرکت ها بسیار بهینه خواهد بود تا برای رفع نیازهایی که به صورت موقت و یا فصلی ایجاد می شوند، سراغ نیروی انسانی روزمزد بروند و از مزایای جانبی این اقدام خود بهره مند شوند. 


چه عواملی شرکت ها را به جذب نیروی انسانی روزمزد ترغیب می کند؟ 


نیروی روزمزد برای کارفرماها و شرکت ها بسیار مقرون به صرفه است و هزینه کمتری نسبت به نیروی ثابت به دنبال دارد. فواید متعدد استخدام نیروی انسانی روزمرد موجب تمایل بسیاری از شرکت ها به سمت استخدام نیروی روزمزد شده است. از طرفی استفاده از نیروی کار روزمزد مانع ایجاد بسیاری از کشمکش ها بین کارفرما و نیرو بر سر مسائل چالش برانگیزی نظیر بیمه تامین اجتماعی می شود. برخی از این مزایا و فواید شامل موارد زیر است:

•    استفاده از خدمت نیرو به مدت دلخواه
•    بهینه و به صرفه بودن
•    کاهش اتلاف وقت در فرایند استخدام نیروی انسانی روزمزد
•    تسهیل در تعویض و جایگزینی نیرو در صورت عدم رضایت 
•    کاهش تعهدات جانبی به نیروها

نیروی انسانی روزمزد این امکان را فراهم می کند تا کارفرما بر اساس تعداد روزهایی که نیرو مشغول به فعالیت است، هزینه پرداخت کند و از این رو در هزینه های پرداختی صرفه جویی خواهد شد. به عنوان مثال نیازی نیست کارفرما برای روزهای تعطیل یا روزهای خاص که امکان فعالیت به دلایل مختلفی فراهم نیست، حقوقی پرداخت کند. 

اگر به نیروی روزمزد نیاز دارید، با شماره 02174402 تماس بگیرید و یا به اپلیکیشن سرویک (serviq) مراجعه نمایید تا با ثبت درخواست خود، نیروی متخصص موردنظر برای شما انتخاب و اعزام شود. 


چه شرکت هایی در زمینه تامین نیروی انسانی روزمزد فعالیت می کنند؟


برخی شرکت ها دارای زیرساخت های لازم و متخصص در زمینه تامین انواع نیروی انسانی هستند که تامین نیروی انسانی روزمزدی یکی از آن ها است. استراتژی این شرکت ها به این نحو است که با آموزش دستورالعمل های موردنظر در هر خوشه شغلی، نیروهای موردنظر را برای ارائه خدمت آماده می کنند و با آگاهی از تمامی مهارت ها و توانایی های نیروها آن ها را برای هر کدام از نیازهای مشتری انتخاب می کنند. در این صورت شرکت های متقاضی این نوع خدمت با آسودگی خاطر نیرو را در برای مدت دلخواه در اختیار می گیرند. در این حالت، دیگر شرکت ها ملزم به صرف زمان برای آموزش اصول کار به نیرو نخواهند بود، علاوه بر آن شرکتی معتبر همه اطلاعات مربوط به نیرو را از قبل تایید کرده و در نتیجه مشتری برای دریافت خدمت، هیچ دغدغه ای از این بابت نخواهد داشت و بدون فوت وقت نیرو را در اختیار خواهد گرفت.  


شرکت موج نو در زمینه تامین نیروی انسانی روزمزد چه خدمتی به شرکت ها و سازمان ها ارائه می دهد؟


شرکت موج نو دارای بیش از 12 سال سابقه در زمینه ارائه انواع خدمات از جمله خدمات تامین نیروی انسانی در شهر تهران است. موج نو با آگاهی از فواید استفاده از نیروی روزمزد، بستری برای شرکت ها، سازمان ها و ... فراهم کرده تا نیاز شرکت ها به نیروی غیرثابت و یا روزمزد در حوزه های مختلف عمومی و تخصصی برطرف شود.
شرکت موج نو علاوه بر تامین نیروی انسانی به صورت ثابت، در زمینه تامین نیرو به صورت کار روزانه نیز فعال است. اگر شرکت ها و سازمان ها تمایل دارند نیرویی برای مدت زمان محدود و مشخص در اختیار بگیرند، از طریق تنظیم قرارداد با شرکت موج نو، نیروهای حرفه ای و متخصص برای اهداف گوناگون به صورت روزانه برای آن ها فرستاده می شود. در این صورت شرکت های متقاضی این نوع خدمت نه تنها نیروی آموزش دیده و با مهارت بالا در اختیار خواهند داشت، بلکه دغدغه های متعدد در ارتباط با اطمینان از توانایی های واقعی نیرو و شرایط بیمه و وزارت کار را نخواهند داشت. در نتیجه از فواید استخدام نیروی روزمرد بهره مند خواهند شد. 

برای دریافت خدمت نیروی انسانی روزمزد با شماره 02174402 تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.