تامین نیروی فنی و تاسیساتی کارخانه

تامین نیروی فنی و تاسیساتی کارخانه

1399/7/24 رقیه علینقی زاده
یکی از نیازهای اساسی کارخانه ها تامین نیروی فنی و تاسیساتی در مواقع لزوم است. با توجه به پیچیدگی و تعدد سیستم های فنی در کارخانه ها، نیاز به نیرویی با مهارت و مجرب است که دارای همه توانایی های لازم برای خواندن نقشه فنی کارخانه، عیب یابی و در نهایت حل مشکل فنی کارخانه باشد. موج نو برای رفع این دسته از نیاز کارخانه ها به آموزش نیروهای متخصص فنی و تاسیساتی پرداخته است. در نتیجه صاحبان کارخانه ها با صرف زمان و هزینه کمتر، نیرویی مجرب و متعهد در اختیار خواهند داشت

تامین نیروی فنی و تاسیساتی کارخانه


کارخانه ها دارای بخش های فنی و تاسیساتی متعددی هستند و با توجه به گستردگی فضا و فعالیت کارخانه، از سیستم های تاسیساتی پبچیده ای برخوردارند. این سیستم های فنی و تاسیساتی بخش کلیدی و اساسی کارخانه را شامل می شوند که به صورت منظم باید چک و بررسی شوند تا در صورت بروز مشکل، نیروی فنی متخصص در اولین فرصت وارد عمل شود و جلوی خسارات جدی تر و بزرگ تر را از ابتدا گرفت. برای کنترل عملکرد صحیح سیستم های تاسیساتی در کارخانه، به نیروی فنی و تاسیساتی حرفه ای برای مدیریت، تعمیر، سرویس و نگهداری این سیستم ها نیاز است. 


چرا کارخانه ها به نیروی فنی و تاسیساتی نیاز دارند؟


از آنجا که سیستم های فنی و تاسیساتی در کارخانه ها در مواقع ضروری و خاص و یا به صورت فصلی به بررسی و تعمیر نیاز پیدا می کنند و یا به عبارتی نیاز کارخانه ها به تکنسین فنی نیاز ثابتی نیست؛ در این حالت کارخانه ها ترجیح می دهند در صورت لزوم و اضطرار به تامین نیروی فنی و تاسیساتی روی بیاورند. این رویکرد مزایای زیادی برای کارخانه ها به ارمغان می آورد؛ یکی از این مزیت ها این است که به کارگیری نیرو تحت برنامه زمان بندی انعطاف پذیر و در بازه های زمانی دلخواه و همچنین بر حسب ضرورت صورت خواهد گرفت. این رویکرد کارخانه ها را از پرداخت بسیاری از هزینه های اضافی معاف خواهد کرد. برخی از ویژگی های نیروی فنی و تاسیساتی شامل موارد زیر است:

•    مسلط به اصول ایمنی
•    مدیریت خطرات احتمالی
•    آگاهی از دستورالعمل های قانونی
•    مسلط به خواندن نقشه های تاسیساتی و طرح های فنی کارخانه
•    دارای مهارت پیاده سازی، تعمیر و راه اندازی سیستم های تاسیساتی
•    توانایی فعالیت در فضای داخلی و خارجی با شرایط اکستریم و ویژه
•    دارای توانایی جسمانی مناسب برای فعالیت در ارتفاع زیاد یا محیط های تنگ و دارای محدودیت خاص


چرا به کارخانه ها پیشنهاد می شود تامین نیروی فنی و تاسیساتی را به شرکت های حقوقی محول کنند؟


شرکت هایی که متخصص در حوزه تامین نیروی انسانی هستند، با شناسایی دقیق نیازهای کارخانه ها و بر اساس استراتژی های هدفمند، به آموزش نیروهای فنی و تاسیساتی می پردازند و همه اصول و قوانین حاکم بر کارخانه را به نیرو آموزش می دهند تا نیروی مورد نظر با سرپرست بخش مربوطه در کارخانه کاملا هماهنگ باشد. همچنین علاوه بر مهارت های فنی و عملی، مهارت های ارتباطی نیرو نیز ارزیابی می شود تا باکیفیت ترین خدمت به مشتری ارائه شود. در واقع شرکت های فعال در حوزه ارائه خدمات تامین نیروی انسانی به کارخانه ها با در نظر گرفتن مجموعه ای از فیلترها، نیرویی با ویژگی های مبتنی بر استانداردهای موجود به مشتری خدمت پیشنهاد می کنند. در نتیجه ی این اقدامات، مسیر به کارگیری نیرو برای کارخانه ها بسیار کوتاه تر و بهینه تر خواهد شد. 

اگر به دنبال استخدام نیروی فنی و تاسیساتی کارخانه هستید، با شماره 02174402 تماس بگیرید تا نیرویی حرفه ای و متبحر بر اساس مختصات نیاز فنی کارخانه برای شما انتخاب و اعزام شود.  

 

شرکت موج نو چگونه با تامین نیروی فنی و تاسیساتی، به تسهیل استفاده از نیرو در کارخانه ها کمک می کند؟


عملکرد نیروهای موج نو در طول زمان به صورت منظم و بر اساس مکانیسم های خاص شرکت ارزیابی و رصد می شود. در نتیجه سطح مهارت همه نیروهای انسانی موج نو در همه زیرمجموعه های خدماتی به صورت مستمر افزایش می یابد و همگام با نیازهای روز مشتری ها به روز می شوند. موج نو با ارائه خدمات تاسیسات فنی سبب شده کارخانه ها و شرکت ها بدون هیچ مانع و یا محدودیتی و همچنین بدون صرف زمان و هزینه گزاف از نیروی ماهر و متخصص برخوردار شوند. این امکان، کارخانه ها را از چالش ها و مشکلات استخدام نیروی ثابت فنی و تاسیساتی به میزان مطلوبی دور می کند. 
از طرفی همه اصول و قوانین هر نوع خدمت و مقررات ویژه کارخانه ها به نیروها آموزش داده می شود تا نیروهای خدماتی با نیروهای ثابت یا مسئولان کارخانه ها کاملا هماهنگ باشند. همه این امتیازات سبب شده تا صاحبان کارخانه ها برای تامین نیروی فنی و تاسیساتی موردنیازشان با شرکت هایی نظیر موج نو، که دارای زیرساخت های لازم برای تامین نیرو هستند، قرارداد بسته تا نیرویی متعهد، حرفه ای و تاییدشده در بازه زمانی دلخواه استخدام کنند. 

برای ثبت درخواست تامین نیروی فنی و دریافت خدمات تاسیساتی برای کارخانه با شماره 02174402 تماس بگیرید، کارشناسان ما در موج نو در اولین فرصت به درخواست شما رسیدگی می کنند.