تامین نیروی بسته‌ بندی برای کارخانه

تامین نیروی بسته‌ بندی برای کارخانه

1399/7/22 رقیه علینقی زاده
یکی از مراحل تولید محصول بسته بندی آن در کارخانه است که باید توسط نیرویی متخصص و آموزش دیده انجام شود. این فرایند شامل مراحلی است که با تامین نیروی بسته بند ماهر از طریق شرکت های معتبر تامین نیرو میسر خواهد شد. پیشنهاد می شود کارخانه ها برای بسته بندی به تامین نیروی انسانی روزمزدی روی بیاروند. شرکت موج نو این آمادگی را دارد تا نیروهایی با مهارت، دقت و سرعت عمل بسیار بالا در حوزه بسته بندی به کارخانه‎ها اعزام کند.

تامین نیروی بسته‌ بندی برای کارخانه


بسته بندی محصولات کارخانه ها یکی از اساسی ‏ترین مراحل تولید محصول است که نحوه انجام آن در رونق تولید کارخانه‏ ها نقش مهمی دارد. از آنجا که فرایند بسته بندی در کارخانه‏ ها بسیار دقیق است و به نوعی معرف محصول کارخانه است، لازم است نیرویی برای بسته ‏بندی در کارخانه به کار گرفته شود که به جزییات توجه کند تا با صرف کمترین هزینه در بسته ‏بندی، نتیجه ‏ای مطلوب را ارائه دهد. از این رو نیاز به تامین نیروی متخصص و آموزش دیده است. برای بسته‏ بندی محصولات در کارخانه ‏ها باید سراغ نیروهایی رفت که مسلط به نکات و جزییات بسته بندی هستند؛ فرایند بسته‏ بندی محصول به طور کلی شامل قرار دادن آیتم ‏ها در جعبه، مهروموم کردن آن و برچسب زدن روی بسته است. برای اینکه این فرایند در کارخانه ها، در زمانی کوتاه و به صورت بهینه و مطلوب انجام شود، نیازمند به تامین نیروی حرفه‏ ای با سرعت عمل بالا در بسته‏ بندی است. 


چرا کارخانه ها به نیروی بسته بند نیاز دارند؟


برخی کارخانه ها برای صرفه جویی در وقت و هزینه، تامین نیروی انسانی روزمزدی را ترجیح می ‎دهند؛ به این صورت که در مواقع لزوم و به صورت موقت، نیروهای بسته ‏بندی را به کار بگیرند؛ این مسئله مزایایی برای کارفرما و نیرو دارد. یکی از این مزایا این است که در صورت کاهش محصول کارخانه در فصول خاص، مدیران کارخانه مجبور به تعدیل نیرو نمی ‏شوند، به علاوه این مسئله جلوی ایجاد کشمش و دردسر میان کارفرما و نیروی موردنظر را خواهد گرفت. از طرف دیگر با استخدام نیروی ثابت، در صورت عدم حضور نیرو به دلیل خاصی، فعالیت مورد نظر نیز دچار وقفه خواهد شد. 
همه این موارد منجر به این می ‎شود که کارخانه ها از طریق عقد قرارداد با شرکت‎ های تامین نیروی خدماتی، به ‎صورت تضمینی و با خیال آسوده نیروی موردنیاز برای بسته ‏بندی را برای مدت دلخواه در اختیار بگیرند. 

 

کارخانه‎ ها چگونه می ‎توانند نیروی بسته ‎بندی موردنیاز خود را تامین کنند؟


اگر مسئولان کارخانه‎ ها بخواهند به تنهایی و به ‎صورت مستقل نیروهای بسته ‏بندی را پیدا و استخدام کنند، بسیار زمان ‏بر خواهد بود و از طرف دیگر آگاهی از توانایی‏ های واقعی نیروی بسته بند به راحتی ممکن نیست و یا مجبور خواهند شد زمانی را برای آموزش نیروهای بسته ‏بندی در کارخانه اختصاص دهند. از این رو کارخانه‏ ها می‏ توانند از طریق عقد قرارداد با شرکت‌ های معتبر تامین نیروی انسانی، نیروی بسته ‎بندی موردنیازشان را تامین کنند. این شرکت‏ ها با توجه به ابعاد نیاز کارخانه ‏ها و با علم به تمام مهارت‏ های نیروهای خود، بهترین نیرو را برای کارخانه ها می ‌فرستند. 


چه شرکت‏ هایی دارای زیرساخت مناسب برای تامین نیروی بسته ‏بندی برای کارخانه‎ ها هستند؟


شرکت ‏های معتبری در حوزه خدمات تامین نیروی انسانی فعالیت می‏ کنند. این شرکت‎ها نکات لازم برای انواع بسته ‏بندی محصولات کارخانه‏ ها و مراحل مختلف آن را آموزش می‎ دهند. آموزش نیروی بسته ‏بندی کارخانه‏ ها سبب می ‏شود نیروی خدماتی با سرعت عمل بالا، کاری مطلوب و با کیفیت ارائه دهد. 
فرایند بسته ‎بندی شامل قرار دادن محصول در جعبه یا پاکت، وزن کردن آن و چک کردن نهایی محصول است تا محصولاتی که ناقص یا آسیب دیده هستند در این مرحله شناسایی شوند و از فرایند بسته ‎بندی حدف شود. استفاده از ابزارهای بسته ‌بندی به‎ صورت صحیح نیز حائز اهمیت است تا کار بسته ‎بندی در کارخانه به‌ صرفه انجام شود. شرکت های تامین نیرو انواع مختلف بسته‏بندی‏ های مقرون به صرفه اما با کیفیت را به نیروی بسته ‎بندی در کارخانه ‏ها آموزش می ‎دهند. به عنوان مثال بسته ‏بندی سریع کالاهای ظریف و شکستنی و یا با ابعاد پیچیده نیاز به مهارت خاصی دارد که نیروهای آموزش ‎دیده و حرفه‎ای توسط شرکت ‏ها به راحتی از عهده آن برخواهند آمد. 

اگر به دنبال نیروی بسته ‎بندی ماهر برای کارخانه‏ ها هستید، با شماره 02174420 تماس بگیرید. کارشناسان ما در موج نو پیگیر درخواست شما خواهند بود.

شرکت موج نو چگونه نیروی موردنیاز کارخانه ‏ها را برای فرایند بسته ‎بندی تامین می ‎کند؟

شرکت موج نو با شناسایی نیاز کارخانه ‎ها به نیروی بسته ‎بندی تلاش کرده تا در مسیر رفع این نیاز گام بلندی بردارد. موج نو با آموزش همه نکات و استانداردهای فرایند بسته ‎بندی به نیروها آن‎ ها را برای بسته‏ بندی کالا در محیط کارخانه آماده می‏ کند. در نتیجه مدیران کارخانه‎ها  چالشی در همکاری با نیروهای بسته ‌بندی شرکت موج نو نخواهند داشت. 
نیروهای خدماتی شرکت موج نو با اصول و قواعد کارخانه ‎ها و شرکت‎ ها کاملاً آشنا هستند و از آنجا که توجه به جزییات، کلید اصلی این کار است، تلاش می ‎شود تا حرفه ‎ای ترین نیروهای بسته ‏بندی برای کارخانه ‏ها انتخاب شوند. 

برای ثبت درخواست نیروی بسته ‏بندی برای کارخانه‏ ها با شماره 02174402 تماس بگیرید، کارشناسان ما در موج نو پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و بر اساس نیاز شما، نیروی مورد نظر اعزام خواهد شد.