نظافت برج در تهران

نظافت برج در تهران

1399/7/6 مهران شعاعیون
شهر تهران امروز تبدیل به مرکز برج های ایران شده است و تعداد آنها هر روز بیشتر می شود. برج هایی که ساخت و ساز آنها هر روز بیشتر می شود و افراد زیادی را در خود سکنی میدهد. اکثر برج های تهران امروز در سمت چیتگر ، پردیس ،وردآورد و.. متمرکز شده اند و در آن قسمت ساخت و ساز های بیشتری

نظافت برج در تهران


شهر تهران امروز تبدیل به مرکز برج های ایران شده است و تعداد آنها هر روز بیشتر می شود. برج هایی که ساخت و ساز آنها هر روز بیشتر می شود و افراد زیادی را در خود سکنی میدهد. اکثر برج های تهران امروز در سمت چیتگر ، پردیس ،وردآورد و.. متمرکز شده اند و در آن قسمت ساخت و ساز های بیشتری انجام میپذیرد و. البته برج های الهیه ، قیطریه ، شهرک غرب از این قاعده مستثنی نیستند اما یک مسئله مهم در رابطه با این برج ها بعد از اتمام ساخت و ساز و همچنین بعد از حضور صاحب خانه ها وجود دارد و آن نظافت این برج ها می باشد. برج های تهران به شدت با معضل نظافت رو برو هستند چراکه نیرو متخصص و کارشناس نظافت که کارش را به خوبی انجام بدهد بسیار کم و محدود است. 


 سوال اینجاست که نظافت برج های تهران چگونه انجام میپذیرد؟


شما برای آنکه در مجموع کار نظافت برجتان را به کسی بسپارید دو راه پیش رو دارید. 


راه اول : یک یا چند نیرو به صورت ثابت استخدام کنید و با پرداخت حقوق ثابت به آنها کلیه امور خدمات نظافت برج را به آنها بسپارید. این کار موجب می شود تا نیرو های شما در داخل برج مستقر باشند و همچنین تمام کار ها را به صورت کامل انجام بدهند اما این کار معایبی هم دارد.

یکی از این معایب درگیر شدن کارفرما با بیمه و همچنین وزارت کار می باشد. وقتی شما یک نیروی نظافتی برای برج تهران استخدام میکنید مجبور هستید تمام مزایای تعیین شده از جانب وزارت کار را به او پرداخت کنید از همین رو درگیری کارفرما دتر صورت بروز مشکل با نیرو بسیار زیاد می شود.

عیب دیگر این کار عدم حضور نیرو در صورت بروز مشکل برای نیرو می باشد. به عنوان مثال نیروی نظافتی شما امروز دچار یک مشکل شده و یا بیمار است و نمی تواند به محل مورد نظر بیاید پس در نتیجه جای او خالی می ماند.


راه حل دوم اما بی دردسر و مشکل است. در این راه شما می توانید به عنوان کارفرما با یک شرکت ارائه دهنده زیر ساخت های نظافتی قرارداد امضا کنید و نیروی نظافتی خود را به صورت ثابت یا روزمزد دریافت کنید. اگر دوست داشتید نیروی شما دو بار در هفتنه می آید و اگر خواستید هر روز هفته و این بنا به خواسته شما می باشد.

در قدم اول شرکت مورد نظر شما متعهد می شود تا تمام مسائل بیمه و حقوقی نیرو را عهده دار شود پس در نتیجه شما هیچ درگیری و یا معضلی از این بابت نخواهید داشت و تسویه حساب خودتان را به صورت ماهانه با شرکت طرف قرارداد خواهید داشت.

مزیت دوم این موضوع این است که اگر نیروی مورد نظر شما به مشکلی بر بخورد و آنروز نتواند در محل حضور یابد ، نیروی جایگزین با کیفیت از جانب شرکت به محل مورد نظر شما اعزام می گردد تا کار شما به نحو احسن انجام پذیرد.
مسئله بعدی بافتن یک شرکت زیرساختی خوب و متعهد برای نظافت برج های تهران می باشد.


برای ثبت سفارش نظافت برج تهران می توانید با شماره 02174402 تماس حاصل فرمائید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.


شرکت های مختلفی در شهر در این زمینه فعالیت می کنند و شرکت خدماتی موج نو یکی از معتبرترین این شرکت ها می باشد. شرکت موج نو با داشتن تجربه ای افزون بر 12 سال در ارائه انواع خدمات در شهر تهران آماده ارائه خدمات نظافت برج های تهران به کارفرمایان عزیز می باشد. تمامی نیرو های استخدامی در موج نو از پرتکل های چندگانه شرکت در جهت استخدام عبور می کنند و از همین رو همه آنها از نظر کیفیت و اخلاق به صو.رت کامل تایید صلاحیت شده می باشند. 


معضل اصلی کارفرمایان یافتن نیروی متعهد و کار درست می باشد و این مورد توسط موج نو به صورت کامل حل شده است. موج نو بعد از استخدام نیرو های خود دوره های نیمه حرفه ای و حرفه ای برای آموزش نیرو های نظافت برج خود برگزار می کند و تمام نیرو ها مکلف هستند تا این دوره ها را بگذارنند و سپس برای انجام کار اعزام شوند.


برای ثبت سفارش نظافت برج تهران می توانید با شماره 02174402 تماس حاصل فرمائید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.


تمامی نیرو های اعزامی از جانب موج نو دارای گواهی تایید صلاحیت از جانب شرکت هستند و موج نو نسبت به این گواهی تعهد دارد. و شرکت موج نو آماده عقد قرار داد رسمی با برج های شهر تهران برای انجام خدمات نظافت می باشد. 


همچنین شما عزیزان می توانید با دانلود اپلیکیشن سرویک از سایر خدمات شرکت موج نو بهره مند شوید.