چرا کولر های گازی به سرویس دوره ای احتیاج دارند

چرا کولر های گازی به سرویس دوره ای احتیاج دارند

1399/2/13 مهران شعاعیون
شاید به نظر برسد که کولر گازی بی عیب و نقص به کار خود تا سالیان سال ادامه دهد اما عدم سرویس آن موجب مشکلات متعددی می گردد. منظور از سرویس کولر گازی رفع برخی ایرادات جزئی و یا کلی ار سیستم آن است که از ایجاد یک مشکل بزرگتر و همچنین با هزینه بالاتر جلوگیری می کند. به عنوان مثال خرابی کمپرسور کولر گازی می تواند هزینه بسیار زیادی برای شما به بار آورد

چرا کولر های گازی به سرویس دوره ای احتیاج دارند؟


تمامی لوازم الکتریکی احتیاج دارند تا به صورت دوره ای مورد سرویس و همچنین نگهداری قرار بگیرند. این موضوع که یک وسیله برقی تا زمانی که کار می کند ، خراب نیست یک مسئله کاملا اشتباه است و کولر های گازی یا همان اسپلیت ها نیز از این مسئله مستنثنی نیستند.  تمامی لوازم برقی می بایست توسط یک نیروی کارشناس به صورت دوره ای مورد ارزیابی و همچنین سرویس قرار بگیرند تا عمر آنها بیشتر شود.اما سوالی که پیش می آید این است که چرا باید کولر گازی خود را سرویس کنیم؟ آیا خودمان می توانیم آن را انجام دهیم و یا نیازمند به یک نیروی متخصص هستیم؟
سرویس کولر گازی به چه معنا است؟


شاید به نظر برسد که کولر گازی بی عیب و نقص به کار خود تا سالیان سال ادامه دهد اما عدم سرویس آن موجب مشکلات متعددی می گردد. منظور از سرویس کولر گازی رفع برخی ایرادات جزئی و یا کلی ار سیستم آن است که از ایجاد یک مشکل بزرگتر و همچنین با هزینه بالاتر جلوگیری می کند. به عنوان مثال خرابی کمپرسور کولر گازی می تواند هزینه بسیار زیادی برای شما به بار آورد اما با تمیزکردن کویل کونداسور آن می توان از خراب شدنش در مدت زمان طولانی جلوگیری کرد. از همین رو سرویس کولر گازی به صورت دوره ای عملی است ضروری تا از خراب شدگی و یا سوختن بسیاری از اقسام آن جلوگیری کند
تمیز کاری و تعویض فیلتر کولر گازی یکی دیگر از علت های مهم برای سرویس کولر گازی است. تمیزکاری فیلتر کولر گازی می تواند موجب کاهش بسزای مصرف انرژی و برق کولر گازی گردد از همین رو می بایست انجام آن را در برنامه خود داشته باشید.
مورد دیگر گاز کولر گازی است که به علت های متفاوت می تواند تخلیه شود و همین موضوع باعث گرمتر شدن هوای خروجی و همچنین سوختن موتور آن شود. از همین رو چک کردن میزان گاز موجود در داخل موتور کولر گازی بسیار حائز اهمیت است.


برای ثبت سفارش سرویس و یا تعمیر انواع کولرگازی با شماره 0274402 تماس حاصل فرمائید.

 

سرویس کار کولرگازی می بایست چه مواردی را در هنگام سرویس کولر انجام بدهد؟


•    سرویس کارکولر گازی می بایست پنل داخلی کولر گازی را به صورت کامل سرویس کند.
•    تمامی قسمت های پنل خارجی نیز می بایست مورد تمیزکاری و شست و شو قرار گیرد.
•    سرویس کار کولر گازی می بایست تست برق کولر گازی با دستگاه آمپر سنج را انجام دهد و میزان آن را بررسی کند.
•    سرویس کار کولر می بایست با تست حجم و میزان گاز موجود در کولر گازی ، از کاهش یا افزایش آن جلوگیری کند.

 

آیا خودمان می توانیم عمل سرویس کولر گازی را انجام دهیم ؟


بله ، شما خودتان نیز با رعایت دستور العمل و همچنین موازین مختلف می توانید این کار را انجام دهید اما بهتر است که کار سرویس کولر گازی خودتان را به یک تیم متخصص بسپارید تا خیالتان از هر بابت راحت باشد. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین سرویس کار کولر گازی را در شهر تهران بیابید.

 

چگونه می توانیم خدمات سرویس کولر گازی را دریافت نماییم؟


برای دریافت خدمات سرویس کولر گازی می توانید به کارشناسان شرکت خدماتی موج نو اعتماد نمایید. شرکت خدماتی موج نو با داشتن تجربه ای افزون بر 12 سال در ارائه انواع خدمات سرویس کولر گازی و سرویس کولر آبی آماده ارائه این خدمات به شهروندان عزیز شهر تهران می باشد. کارشناسان ما با داشتن دانشی تخصصی و فنی در تمامی روزهای هفته آماده انجام وظیفه و ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند. شما می توانید برای دریافت خدمت سرویس کولر گازی از یکی از سه طرق زیر اقدام نمائید.


تلفن تماس : 02174402


اپلیکیشن سرویک همراه با تخفیف ویژه : دانلود اپلیکیشن سرویک


ثبت سفارش آنلاین :  خدمت سرویس کولر گازی


کارشناسان شرکت خدماتی موج  نو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.