سفارش نظافت

سفارش نظافت

1398/1/11 سارا سلیمان پور
ثبت سفارش نظافت از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن درخواست خدمات شرکت خدماتی موج نو امکانی است که مسئولین این شرکت در اختیار مشتریان خود قرار داده اند. بدین منظور، در ابتدا می بایست با خدمات

سفارش نظافت

ثبت سفارش نظافت از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن درخواست خدمات شرکت خدماتی موج نو به نام سرویک( لینک دانلود اپلیکیشن سرویک از کافه بازار) امکانی است که مسئولین این شرکت در اختیار مشتریان خود قرار داده اند. بدین منظور، در ابتدا می بایست با خدمات این مجموعه آشنا شده و سپس، راهنمای ثبت سفارش را مطالعه نمایید. در این مقاله مراحل ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن درخواست خدمات سرویک را شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


مراحل ثبت سفارش نظافت در وبسایت و یا اپلیکیشن سرویک

دانلود و نصب اپلیکیشن سرویک

اولین گام به منظور ثبت سفارش نظافت در اپلیکیشن سرویک، دانلود این اپلیکیشن می باشد. می توانید از مجاری مختلفی به این اپ دسترسی پیدا نمایید. اولین راه، دانلود این اپ از طریق سایت موج نو به نشانی www.mojeno-co.com می باشد. با مراجعه به این سایت، در صفحه اصلی، منوی دانلود اپلیکیشن را مشاهده می نمایید. در این سایت، لینک دانلود اپ مزبور از طریق کافه بازار، از طریق گوگل پلی و از طریق App Store ارائه شده اند. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن برای گوشی های اندرویدی طراحی شده است. پس از دانلود، نوبت به نصب اپلیکیشن به منظور ثبت سفارش می باشد. 

ثبت نام در اپلیکیشن سرویک

گام بعدی به منظور ثبت سفارش، ثبت نام در اپلیکیشن سرویک می باشد. به هنگام ثبت نام، درج نام و نام خانوادگی و شماره موبایل، الزامی می باشد. لازم به ذکر است که شماره تلفن شما در اپلیکیشن سرویک منحصر به فرد بوده و هیچ گاه نخواهید توانست شماره موبایل خود را تغییر دهید. همچنین، در مراحل ثبت نام در این اپ، شماره ای به منظور تماس های ضروری نیز از شما خواسته می شود. این شماره قابل تغییر بوده و می توانید در صورت لزوم، آن را تغییر دهید. همچنین، اگر از طریق وبسایت شرکت خدماتی موج نو اقدام به ثبت سفارش نموده اید نیز می بایست در سایت این مجموعه ثبت نام کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید.  

مراجعه به صفحه خدمات اپلیکیشن سرویک

پس از ثبت نام در اپلیکیشن، برای ثبت سفارش می بایست به صفحه خدمات قابل ارائه از سوی مجموعه سرویک مراجعه نمایید. در این صفحه خدمات متعددی چون خدمات نظافت، خدمات تشریفات و پذیرایی، خدمات نگهداری از سالمند و کودک، خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز، خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه، خدمات موکت شویی و مبل شویی، خدمات جابجایی اثاثیه، خدمات تأمین نیروی انسانی و بسیاری خدمات دیگر را مشاهده می نمایید. 

انتخاب سرویس مورد نظر

پس از ورود به صفحه خدمات مجموعه سرویک، می بایست خدمات مورد نظر خود را در میان این سرویس ها جستجو نمایید. هر یک از این خدمات، خود شامل زیر خدماتی هستند که بسیاری از ابعاد زندگی شما عزیزان را در بر می گیرند. به عنوان مثال، در بخش خدمات نظافت، با سرویس هایی چون نظافت منزل، نظافت شرکت ها و نظافت محل کار، کفسابی، ارتفاع کاری و نماشویی و بسیاری سرویس های دیگر در حوزه خدمات نظافت مواجه می شوید. همچنین، اگر در حیاط منزل خود باغچه دارید، می توانید از خدمات باغبانی این مجموعه که مخصوص منازل می باشد، مانند خدمات درخت کاری و گل کاری و همچنین، سرویس سم پاشی بهره مند شوید. 

تعیین روز، ساعت و تعداد ساعات حضور نیرو

به هنگام ثبت سفارش(چه از طریق سایت نظافت و چه از طریق اپلیکیشن موبایل درخواست خدمات سرویک) می بایست به طور دقیق روز و ساعت حضور نیرو را مشخص نمایید. همچنین، می بایست با توجه میزان کارهای مورد نظرتان، تعداد ساعات حضور نیرو در منزل خود را نیز مشخص نمایید. اگر پس از اعزام نیرو متوجه شدید که کارهای محوله به زمان بیشتری نیاز دارد، می بایست دستمزد نیرو به ازای حضور ساعات بیشتر، به صورت اضافه کاری محاسبه شده و به وی پرداخت شود. 

تعیین جنسیت و تعداد نیروها

از دیگر مراحلی که به هنگام ثبت سفارش از طریق وبسایت مجموعه خدماتی موج نو و یا اپلیکیشن سرویک می بایست طی نمایید، مشخص کردن تعداد نیروها و همچنین، جنسیت آنها می باشد. به عنوان مثال، اگر مایل به درخواست سرویس نظافت منزل توسط خانم باشید، می توانید در بخش نظافت منزل، نظافتچی منزل خانم را برای اعزام به منزل خود انتخاب نمایید. از دیگر امکاناتی که صاحبان مجموعه سرویک برای مخاطبین خود در نظر گرفته اند، امکان انتخاب نیروی متخصص از میان نیروهای مورد علاقه می باشد. نیروهای مورد علاقه، نیروهایی هستند که شما از طرق مختلف با آنها آشنا شده و در سیستم به عنوان نیروی مورد علاقه خود ثبت می نمایید. به عنوان مثال، ممکن است زمانی درخواست نیروی نظافتی نموده باشید و پس از اعزام نیرو از طرف شرکت، از عملکرد وی احساس رضایت نموده باشید. و یا ممکن است از دوستان و آشنایانتان نام نیرو و یا نیروهایی را شنیده باشید و بیان کرده باشند که از عملکرد نیروهای مزبور رضایت زیادی داشته اند. در این صورت، دوستان شما می توانند از طریق اپلیکیشن سرویک، کد پرسنلی نیروی مورد علاقه خود را برای شما ارسال نمایند. به این عمل، اشتراک گذاری نیروی مورد علاقه گفته می شود. بدین ترتیب، شما نیز خواهید توانست نیروی فوق را به عنوان نیروی مورد علاقه خود انتخاب نمایید.

مشخص نمودن حجم کار خدماتی مورد نظر

هنگامی که اقدام به ثبت سفارش سرویس مورد نظر خود در سرویک می نمایید، می بایست موارد مد نظر خود را به روشنی مشخص نمایید. به عنوان مثال، در خصوص نظافت مشاعات، می بایست تعداد پاگردها، تعداد واحدها در هر طبقه، مساحت پارکینگ، تعداد آسانسورها و سایر موارد را کاملا در سیستم مشخص نمایید. لازم به ذکر است که از دیگر تسهیلاتی که از طریق این مجموعه در اختیار شما قرار می گیرد، سرویس نظافت مشاعات به صورت کنترات می باشد. با انتخاب این سرویس، دیگر نیاز نیست نگران کیفیت کار با توجه به زمان مورد نظر باشید. بلکه در این سرویس، هزینه بر اساس حجم کار محول شده به کارگر اعزامی بوده و در صورتی که کار با کیفیت انجام نشود، کارگر تا زمان انجام کار به نحو احسن، موظف به حضور در منزل شما خواهد بود. بنابراین، به هنگام ارائه نظافت مشاعات کنترات، دیگر نیاز نیست دائما بر کار نیرو نظارت داشته باشید. بلکه می توانید تنها در انتهای کار حضور به هم رسانده و در صورت نارضایتی، درخواست تجدید فرایند نظافت را بنمایید.  

پرداخت هزینه

در آخرین مرحله از فرایند ثبت سفارش، پیش فاکتوری برای شما صادر شده و شما می توانید جزئیات هزینه هایی که موظف به پرداخت آن می باشید را مشاهده نمایید. همچنین، در صورتی که متوجه مغایرتی در هزینه ها شدید، می توانید با بخش پشتیبانی شرکت تماس گرفته و موضوع را با پشتیبانان و کارشناسان در میان بگذارید. مطمئن باشید که در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به مشکل فئق، اقدام خواهد شد. سپس می توانید هزینه اعلام شده را پرداخت نمایید. لازم به ذکر است که دو روش پرداخت در این اپلیکیشن برای شما در نظر گرفته شده است. یک: روش پرداخت آنلاین و دو: روش پرداخت نقدی است که می بایست در محل به کارگر اعزامی پرداخت نمایید.