سایت نظافت

سایت نظافت

1398/1/10 سارا سلیمان پور
سایت نظافت از مهم ترین ابزارهایی است که شرکت های نظافتی برای سرویس دهی به مشتریان خود مورد استفاده قرار می دهند. ابزار دیگری که مسئولین شرکت خدماتی موج نو به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای مشتریان خود فراهم نموده اند،

سایت نظافت

سایت نظافت از مهم ترین ابزارهایی است که شرکت های نظافتی برای سرویس دهی به مشتریان خود مورد استفاده قرار می دهند. ابزار دیگری که مسئولین شرکت خدماتی موج نو به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای مشتریان خود فراهم نموده اند، طراحی اپلیکیشن موبایل درخواست خدمات سرویک می باشد. از آنجا که امروزه استفاده از موبایل در میان مردم جامعه دارای روند رو به رشدی می باشد، شرکت خدماتی موج نو با شناسایی نیازهای مخاطبین خود، توانسته از اپلیکیشن موبایل سرویک(لینک دانلود اپلیکیشن سرویک از کافه بازار) در سال جدید رونمایی کند. اپلیکیشن سرویک علاوه بر سایت نظافت مجموعه موج نو، از مجاری دیگری چون کافه بازار، گوگل پلی و App Store نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


سایت نظافت شامل چه منوهایی می شود؟

خدمات نظافت منزل

با مراجعه به سایت نظافت منزل شرکت خدماتی موج نو می توانید سرویس های متعدد این مجموعه را مشاهده نمایید. از مهم ترین سرویس های این شرکت، سرویس خدمات نظافت می باشد. خدمات نظافت قابل ارائه از سوی متخصصین این شرکت، خود شامل موارد متعددی می گردد. مهم ترین و ملموس ترین سرویس نظافتی این مجموعه، نظافت منزل می باشد. نظافت آپارتمان، نظافت برج، نظافت مجتمع مسکونی، نظافت شهرک ها و مواردی از این دست، همگی در حوزه خدمات نظافت منزل شرکت خدماتی موج نو می باشند. در سایت نظافت این مجموعه می توانید سوابق کاری و پروژه های موفق متخصصین این مجموعه را ملاحظه نموده و سپس، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید. لازم به ذکر است که نظافت منزل شامل خدمات عمومی نظافتی در منازل می باشد. خدماتی چون نظافت لوستر، نظافت سقف و همچنین، نظافت فرش با استفاده از شامپو فرش، هیچ یک جزء خدمات عمومی نظافت منزل نبوده و در صورتی که خواهان این خدمات نیز باشید، می بایست هزینه آن را به صورت جداگانه پرداخت نمایید.  

خدمات نظافت محل کار

از دیگر خدماتی که در سایت نظافت مجموعه موج نو قابل مشاهده می باشد، خدمات نظافت محل کار و نظافت شرکت ها می باشد. همان طور که در مقالات پیشین مطرح شد، نظافت شرکت ها شامل نظافت درب ورودی شرکت، نظافت راهروی ورودی و لابی شرکت، نظافت اتاق مدیرعامل، نظافت اتاق کنفرانس، نظافت سرویس بهداشتی، نظافت میز کارکنان شرکت، نظافت کامپیوترهای مورد استفاده کارکنان( به ویژه کیبورد و موس که به دلیل تماس با دست کارکنان مختلف، بسیار آلوده بوده و می تواند ناقل میکروب و آلودگی باشد.)، نظافت آشپزخانه یا آبدارخانه ( شامل تمیز کردن اجاق گاز، تمیز کردن مایکروفر، لکه گیری لیوان ها و فنجان ها و ... ) و بسیاری قسمت های دیگر می گردد. 

خدمات نظافت مشاعات (راه پله)

در سایت نظافت موج نو به نشانی www.mojeno-co.com خدمات متعددی مشاهده می شود که از دیگر خدمات ارائه شده در این سایت، می توان به خدمات نظافت مشاعات (راه پله) اشاره نمود. نظافت مشاعات شامل شستشوی پادری ها و تمیز کردن پاگردها، شستن پله ها و نرده ها، شستشوی پارکینگ و حیاط، تمیز کردن درب اصلی و همچنین، درب ورودی منازل، نظافت آسانسور، تمیز کردن موتورخانه و بسیاری موارد دیگر می گردد. لازم به ذکر است که سرویس نظافت مشاعات شرکت خدماتی موج نو به دو صورت کنترات و ساعتی ارائه می گردد. همچنین، این سرویس الزاما توسط کارگر خدماتی آقا ارائه می گردد. 

کفسابی

از دیگر خدمات قابل ارائه در سایت نظافت شرکت خدماتی موج نو، سرویس کفسابی می باشد. این سرویس شامل تمیز کردن و زدودن لایه ای نازک از کف ساختمان به منظور از بین بردن آلودگی ها و یا تراز نمودن آن می باشد. این سرویس با دستگاه های مخصوص و به صورت کاملا مکانیزه انجام می گردد. 

ارتفاع کاری و نماشویی

سایت نظافت همچنین ممکن است شامل سرویس ارتفاع کاری و نماشویی نیز می گردد. تمیز کردن نمای ساختمان های تجاری، مسکونی، نظافت نمای بیرونی فرودگاه، هتل، رستوران و ... در زیبایی هر چه بیشتر این ساختمان ها موثر می باشد. این سرویس به سه روش استفاده از طناب، راپل و داربست قابل ارائه می باشد. با مراجعه به سایت نظافت شرکت خدماتی موج نو، می توانید نظافت نمای سنگی، شیشه ای و یا کامپوزیتی خود را به متخصصین این شرکت واگذار نمایید.  

سایت نظافت می بایست چه مشخصاتی داشته باشد؟

فهرستی از خدمات مجموعه مورد نظر

اولین موردی که در طراحی سایت نظافت می بایست مد نظر قرار گیرد، معرفی کامل خدمات قابل ارائه از سوی مجموعه خدماتی به کاربران می باشد. خدمات و سرویس های قابل ارائه از سوی شرکت های خدماتی نظافتی می بایست به طور کامل در سایت نظافت معرفی شوند تا کاربران بتوانند سرویس مورد نظر خود را از میان سرویس های موجود انتخاب نموده و نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.

بخش درباره ما

سایت نظافت متعلق به هر مجموعه نظافتی می بایست دارای بخشی به نام درباره ما باشد. در این بخش مختصری از تاریخچه و چگونگی شکل گیری شرکت نظافتی ارائه می گردد. همچنین، سوابق کاری شرکت و مشتریان شاخص این مجموعه شامل نهادها، بانک ها، سفارتخانه ها و .... در این بخش بیان می گردد. با مراجعه به این بخش، کاربران می توانند با سوابق شرکت مورد نظر خود آشنا شده و در صورتی که سوابق موسسه نظافتی مزبور درخشان باشد، می توانند به ثبت سفارش از طریق سایت نظافت مزبور بپردازند.

بخش تماس با ما

منوی تماس با در سایت نظافت شامل اطلاعاتی است که مشتریان می توانند از آن طریق با شرکت تماس گرفته و یا از مکان شرکت مطلع شوند. این بخش به کاربران کمک می کند که بتوانند نسبت به ماهیت شرکت اطمینان حاصل نموده و اقدام به ثبت سفارش خود نمایند. 

بخش ثبت سفارش

سایت نظافت می بایست دارای منویی به منظور ثبت سفارش باشد. در این بخش، کاربران می توانند نسبت به ثبت سفرش سرویس نظافتی مورد نظر خود اقدام نمایند. همچنین، در اپلیکیشن موبایل مجموعه های نظافتی نیز می بایست بخشی به منظور ثبت سفارش برای مشتریان در نظر گرفته شود. بدین ترتیب، مشتریان می توانند علاوه بر انتخاب نوع سرویس نظافتی، خواهند توانست جنسیت و تعداد نیروهای مورد نظر خود را نیز مشخص نمایند. 

بخش پشتیبانی

بخش پشتیبانی در سایت نظافت، به منظور ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان در نظر گرفته شده است. در این بخش، مشتریان می توانند در صورت مواجهه با مشکلی در فرایند ثبت سفارش و یا نارضایتی از عملکرد نیروی اعزامی، مشکل مزبور را مطرح نموده و منتظر پاسخ پشتیبانان سایت نظافت باشند.