نظافت منزل پاره وقت

نظافت منزل پاره وقت

1398/1/10 سارا سلیمان پور
نظافت منزل پاره وقت از جمله سرویس های نظافتی مورد نیاز بسیاری از مردم جامعه می باشد. نظافت منزل امر بسیار مهمی بوده و تآثیر بسزایی در کیفیت زندگی همه ما دارد.

نظافت منزل پاره وقت

نظافت منزل پاره وقت از جمله سرویس های نظافتی مورد نیاز بسیاری از مردم جامعه می باشد. نظافت منزل امر بسیار مهمی بوده و تآثیر بسزایی در کیفیت زندگی همه ما دارد. هر یک از ما بنا به شرایط زندگی خود برای تمیز نمودن محل زندگیمان به نحو متفاوتی برنامه ریزی می نماییم. ممکن است شما بخواهید شخصا خانه خود را تمیز کنید. اما اگر به هر دلیلی خودتان قادر به نظافت منزلتان نباشید، می توانید دست به دامان شرکت های خدماتی نظافتی شده و کارهای خود را به متخصصین این مراکز واگذار نمایید. شرکت خدماتی موج نو از مراکز خدماتی فعال در حوزه ارائه سرویس های نظافتی به مشتریان بوده و می تواند نظافت منزل شما عزیزان را به اشکال مختلف به عهده بگیرد. نظافت منازل آپارتمانی، نظافت برج، نظافت شهرک ها، نظافت مجتمع مسکونی، نظافت منزل مبله، نظافت منزل تخلیه و بسیاری سرویس های دیگر، همه و همه در حوزه نظافت منزل بوده و متخصصین این مجموعه قادر به انجام کلیه این خدمات برای شما عزیزان می باشند. به منظور ثبت سفارش و درخواست نیرو از طریق این مجموعه، می توانید اپلیکیشن درخواست خدمات سرویک (لینک دانلود اپلیکیشن سرویک از کافه بازار) را از فروشگاه های مجازی نرم افزارهای موبایلی دانلود نموده و با مراجعه به صفحه خدمات، سرویس های متنوع این شرکت را در حوزه های نظافت، پذیرایی و اعزام مهماندار، نگهداری سالمند، باغبانی و بسیاری حوزه های دیگر، مشاهده نمایید. سپس با کلیک بر روی آیکن خدمات نظافت، تمامی سرویس های نظافتی این مجموعه برای شما به نمایش در خواهد آمد. به هنگام درخواست نیروی نظافتی، می توانید تعداد ساعات حضور نیرو در منزل خود را مشخص نمایید. اگر 8 ساعت کاری برای نظافت منزل خود در نظر بگیرید، حضور نیرو به صورت تمام وقت بوده و در صورت عدم اتمام نظافت منزل در این بازه زمانی، ساعات اضافی، به صورت اضافه کاری نیرو حساب خواهد شد. اما اگر تعداد ساعات کمتری برای نظافت خانه خود در نظر بگیرید، آنگاه نظافت منزل پاره وقت را انتخاب کرده و دستمزد نیروی اعزامی نیز به صورت ساعتی محاسبه خواهد شد. عوامل مختلفی بر زمان مورد نیاز برای نظافت منزل اثرگذار می باشد که در ادامه به بررسی برخی از مهمترین این عوامل خواهیم پرداخت.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


نظافت منزل پاره وقت و دلایل انتخاب آن از سوی مشتری

مشغله مشتری

از جمله دلایلی که مشتریان را وادار به انتخاب سرویس نظافت منزل پاره وقت می نماید، مشغله مشتری می باشد. از آنجا که به هنگام حضور کارگر خدماتی در منزل، اغلب افراد تمایل به حضور در منزل و نظارت بر کار وی دارند، بنابراین، برای افرادی که مشغله کاری داشته و نمی توانند مرخصی بگیرند و یک روز کاری بر عملکرد نیرو نظارت نمایند، درخواست نظافت منزل پاره وقت، بهترین گزینه می باشد. 

آزاد نبودن وقت نیروی مورد علاقه

همان طور که در مقالات پیشین اشاره نمودیم، از جمله تسهیلاتی که در اپلیکیشن سرویک برای کاربران در نظر گرفته شده، امکان رزرو نیروی مورد علاقه در روز و ساعت مورد نظر می باشد. اما اگر در روز مورد نظر شما، نیرو مشغول به کار باشد و یا برای مشتری دیگری رزرو شده باشد، دیگر قادر به سرویس دهی به شما نخواهد بود. بنابراین، با انتخاب نظافت منزل پاره وقت، خواهید توانست مدتی هر چند کوتاه نیروی مزبور را به منظور ارائه خدمات نظافت در منزل خود داشته باشید. 

کم شدن فشار کاری

نظافت منزل پاره وقت دارای این مزیت می باشد که فشار کاری را کم خواهد نمود. این کم شدن فشار کاری هم برای مشتری و هم برای نیرو خواهد بود. همان طور که می دانید، زمانی که نیرو 8 ساعت به طور پیوسته به انجام کار و فعالیت های سنگین بپردازد، خسته خواهد شد. مشتری نیز به دلیل حضور فعال و نظارت بر عملکرد نیرو، دچار خستگی می گردد. بنابراین، نظافت منزل پاره وقت منجر به تسهیل این فرایند برای کارگر نظافت منزل و مشتری خواهد شد. این سرویس به ویژه برای مشتری هایی که مسن هستند، کاربرد دارد. زیرا افراد مسن و سالخورده زود خسته می شوند و توانایی ایستادن و فعالیت کردن به مدت طولانی را ندارند. 

دسته بندی نمودن کارها

اگر منزلتان بسیار آشفته است و به مدتها از آخرین باری که آن را تمیز کرده اید می گذرد، می توانید با درخواست سرویس نظافت منزل پاره وقت، کارهای منزلتان را دسته بندی نمایید. بدین ترتیب، می توانید یک روز را به نظافت کتابخانه قدیمی و غبارگرفته منزل اختصاص داده و روز دیگری را نیز به نظافت آشپزخانه تان که پر از لکه های غذا و چربی است، اختصاص دهید. یک روز را به طور کامل به نظافت پنجره ها، شیشه ها و شستشوی پرده ها و روز دیگری را نیز به لکه گیری نمودن دیوارها، مبلمان و موکت ها اختصاص دهید. همه این موارد با برنامه ریزی بلند مدت، می تواند منتهی به نتایج درخشانی شده و در انتها با منزلی پاکیزه و درخشان مواجه خواهید شد. 

امکان بررسی عملکرد چند نیروی نظافتی

در نظافت منزل پاره وقت امکان بررسی عملکرد نیروهای نظافتی مختلف و مقایسه عملکرد آنها با یکدیگر وجود خواهد داشت. می توانید در هر بار ثبت سفارش، درخواست نیروی جدیدی کنید تا بتوانید در آینده، انتخاب بهتری برای نیروهای نظافتی اعزامی به منزلتان داشته باشید. همچنین، ممکن است هر یک از نیروها در انجام یک یا تعدادی از امور نظافتی تبحر داشته باشند. بنابراین، با شناسایی توانمندی های نیروی اعزامی، خواهید توانست برای نظافت هر یک از بخش های منزل خود برنامه ریزی نمایید.  

سرویس های دنباله دار

در بسیاری مواقع کارهای منزل به هم متصل بوده و مانند حلقه های زنجیر به یکدیگر وابسته می باشند. در صورتی که یکی از این کارها به خوبی انجام نشود، یکی از حلقه های زنجیر پاره شده و در نتیجه بقیه کارها نیز به خوبی انجام نخواهد شد. به عنوان مثال، زمانی که قصد تمیز کردن پنجره ها را دارید، ابتدا می بایست پرده های پارچه ای و یا کرکره ای را از دیوار جدا نموده و شستشو نمایید. همچنین، اگر پرده منزلتان رنگ روشنی داشته باشد، می بایست علاوه بر شستشوی آن، به فکر لکه گیری پرده مزبور نیز باشید. با انتخاب سرویس نظافت منزل پاره وقت، می توانید این مسئله را به بهترین نحو ممکن مدیریت نمایید.