نظافت منزل تخلیه

نظافت منزل تخلیه

1397/11/25 سارا سلیمان پور
نظافت منزل تخلیه از سرویس هایی است که همه ما دست کم چند بار در زندگی خود تجربه می نماییم. کارگر نظافت در منزل تخلیه با توجه به نوع وظایف محوله، دارای مسئولیت های متفاوتی با کارگر نظافت در منزل

نظافت منزل تخلیه

نظافت منزل تخلیه از سرویس هایی است که همه ما دست کم چند بار در زندگی خود تجربه می نماییم. کارگر نظافت در منزل تخلیه با توجه به نوع وظایف محوله، دارای مسئولیت های متفاوتی با کارگر نظافت در منزل مبله داشته و عمدتا پیش از شروع کار، نظر مشتری را در خصوص چگونگی ارائه خدمات جویا می گردد. ممکن است شما مجبور به نقل مکان شده و منزلتان را تعویض نمایید. بنابراین، پیش از اسقرار در منزل جدید، می بایست آن را کاملا تمیز نموده و برای زندگی خود و اعضای خانواده تانبستر را فراهم نمایید. همچنین، منزل قبلی خود را نیز پس از تخلیه، می بایست به خوبی تمیز کنید تا خریدار منزلتان، با مشکل مواجه نشده و وقت زیادی صرف نظافت خانه جدید خود نکند. همچنین، اگر منزلتان را به کسی اجاره می دهید نیز می بایست ابتدا به خوبی آن را تمیز نمایید تا مستاجرتان مجبور به صرف هزینه به منظور نظافت خانه شما نگردد. اما ممکن است شما به دلایل مختلفی مجبور به خالی نمودن منزل و جمع آوری اسباب و اثاثیه خود شوید. نظافت منزل تخلیه بنا به دلایلی مختلفی صورت می گیرد که برخی از مهم ترین این دلایل به شرح زیر می باشد :


ثبت سفارش از طریق وبسایت


نظافت منزل تخلیه در چه مواقعی مورد استفاده قرار می گیرد؟

نظافت منزل پس از اسباب کشی

همان طور که در بالا اشاره شد، در مواقعی که منزل خود را به قصد اسباب کشی تخلیه می نمایید، استفاده از سرویس نظافت منزل تخلیه برای شما ضرورت پیدا می نماید. در این حالت، می توانید با نصب اپلیکیشن خدماتی سرویک و مراجعه به بخش نظافت منزل، سرویس مورد نظر خود را انتخاب نموده و همچنین، روز و ساعت اعزام نیرو به منزلتان را نیز مشخص نمایید. مزیت استفاده از این اپلیکیشن این است که به هنگام ثبت سفارش نظافت منزل تخلیه می توانید کارگر نظافت منزل مورد نیاز خود را از میان لیست نیروهای مورد علاقه خود انتخاب نموده و همچنین، با امتیاز دادن به نیروها، مسئولین شرکت را از عملکرد آنها آگاه نموده و بازخورد لازم را به آنها ارسال نمایید. همچنین، از دیگر مزایای استفاده از اپلیکیشن خدماتی منزل سرویک این است که می توانید نیروی مورد علاقه خود را به دوستان و آشنایانتان نیز معرفی نموده و کد پرسنلی نیروهای مزبور را برای آنها ارسال نمایید. 

نظافت منزل نوساز

از دیگر مواقعی که می توانید از سرویس نظافت منزل تخلیه استفاده نمایید، زمانی است که می خواهید به منزلی نوساز نقل مکان نمایید. همان طور که اطلاع دارید، منازل نوساز به دلیل به جا ماندن آثار گچ و سایر مصالح ساختمانی، نیاز به نظافت داشته و صاحبان منازل نوساز پیش از مستقر شدن در منزل خود، می بایست ابتدا تمامی قسمت های منزل خود را به خوبی تمیز نموده و سپس اقدام به پهن کردن موکت و فرش در منزل مزبور نمایند. 

نظافت منزل پس از انجام نقاشی

حتی اگر در منازل نوساز نیز ساکن شوید، پس از چند سال دیوارهای منزلتان نیاز به نقاشی پیدا کرده و می بایست اسباب و اثاثیه خود را جمع کرده و شرایط را برای نقاشی کردن فراهم نمایید. حین فرایند نقاشی دیوارها و سقف، ممکن است قطرات رنگ بر روی زمین و یا شیشه های پنجره ها بچکد. به همین دلیل، پیش از اسکان، می بایست با استفاده از کاردک و سایر ابزارها، لکه های رنگ را از قسمت های مختلف منزل خود کاملا پاک نمایید. بدین منظور، می توانید از خدمات تخصصی شرکت خدماتی موج نو بهره جسته و درخواست نیروی نظافتی در این خصوص نمایید. 

نظافت پس از نقاشی

نظافت منزل پس از بنایی و تعمیرات

اگر بخواهید خانه خود را تعمیر کرده و عملیات بنایی در منزل خود پیاده نمایید، می بایست ابتدا منزل خود را تخلیه نمایید تا هم وسایلتان کثیف نشوند و هم کارگران خدماتی، با آزادی عمل بیشتری بتوانند به نظافت منزل بپردازند. بنابراین، از دیگر موقعیت هایی که می توان از شرکت های نظافتی درخواست سرویس نظافت منزل تخلیه نمود، پس از بنایی و انجام تعمیرات در منازل مسکونی می باشد. در این شرایط، می بایست اضافات سیمان و گچ به خوبی از سطوح منزلتان پاک شوند تا بتوانید از زیبایی تعمیرات انجام شده لذت ببرید. همان طور که می دانید، نظافت عمومی منزل در این حالت به تنهایی پاسخگو نبوده و کارگر اعزامی می بایست چندین برابر حالت نظافت معمولی، انرژی و وقت خود را صرف انجام فرایند نظافت منزل تخلیه پس از بنایی نماید.  

مراحل انجام نظافت منزل تخلیه

بر خلاف تصوری که ممکن است عمده مردم در خصوص نظافت منزل خالی نسبت به نظافت منزل مبله داشته باشند، نظافت منزل تخلیه بسیار دشوارتر بوده و نیازمند صرف نیروی فیزیکی بیشتری می باشد. در منزل تخلیه، به دلیل اینکه هیچ وسیله ای وجود ندارد، همه قسمت های خانه در معرض دید بوده و به خوبی می بایست تمیز شوند. اما در منزل مبله، بسیاری از قسمت ها، پشت و یا زیر وسایل و مبلمان منزل قرار گرفته و در مواقعی که عجله دارید و یا مهمان ناخوانده به منزلتان می آید، این قسمت ها دیده نشده و نیاز نیست که در خصوص تمیز نبودن این قسمت ها نگران باشید. همچنین، در نظافت عمومی منزل، نیاز به لکه گیری عمیق و کفسابی نبوده و عمدتا با استفاده از یک گردگیری ساده، منزل به خوبی تمیز خواهد شد. 

کفسابی و تمیز نمودن کف خانه

همان طور که در بالا اشاره نمودیم، از جمله مواردی که در آن نظافت منزل تخلیه ضرورت می یابد، نظافت پس از نقاشی و پس از بنایی و تعمیرات ساختمانی می باشد. بدین منظور، می بایست از خدماتی چون کفسابی و سنگسابی بهره ببرید. این سرویس، نیاز به نیروی فیزیکی زیادی داشته و توسط نیروهای نظافتی آقا قابل ارائه می باشد. 

از بین بردن آثار رنگ پس از نقاشی

پس از نقاشی داخل ساختمان نیز می بایست لکه های رنگ به خوبی از زمین و شیشه ها پاک شود. اما در نظافت منزل مبله، کف و شیشه های منزل تنها آلوده به گرد و غبار بوده و نیاز به استفاده از کاردک و ... نمی باشد. 

از بین بردن مصالح ساختمانی به جا مانده از بنایی

نظافت منزل تخلیه شامل از بین بردن آثار مصالح ساختمانی از منزل نیز می گردد. اما به هنگام نظافت منزلی که مبله می باشد، نظافت کلی بوده و نظافت تخصصی مورد نیاز نمی باشد.  

نظافت تمامی قسمت های منزل تخلیه

در منزل تخلیه، اگر چه پرده، مبلمان و سایر وسایل وجود ندارد، اما شیشه های پنجره ها، دیوارها و تمامی قسمت ها در تیررس نگاه بوده و نمی توان هیچ یک از بخش های منزل را از قلم انداخت. در منزل مبله، اگر در موقعیتی ناچار به دعوت از میهمانی شدید که چندان آمادگی پذیرش وی را در منزل ندارید، می توانید از بخشی از نظافت مانند تمیز کردن شیشه پنجره ها، چشم پوشی نمایید. علت این امر این است که در منزل مبله، پرده ها، شیشه های پنجره ها را پوشانده و بنابراین، میهمانان به سختی متوجه آلودگی شیشه ها خواهند شد.