نظافت منزل مبله

نظافت منزل مبله

1397/11/21 سارا سلیمان پور
نظافت منزل مبله از جمله سرویس های مورد نیاز بسیاری از مردم جامعه می باشد. این سرویس در حوزه خدمات نظافت منزل شرکت های خدماتی تهران می باشد. همان طور که مطلع می باشید، از جمله آیین های برجسته ما ایرانیان، برگزاری مراسم نوروز در روزهای آغازین بهار می باشد.

نظافت منزل مبله

نظافت منزل مبله از جمله سرویس های مورد نیاز بسیاری از مردم جامعه می باشد. این سرویس در حوزه خدمات نظافت منزل شرکت های خدماتی تهران می باشد. همان طور که مطلع می باشید، از جمله آیین های برجسته ما ایرانیان، برگزاری مراسم نوروز در روزهای آغازین بهار می باشد. به منظور استقبال از بهار، ساکنین مناطق مختلف ایران از آداب و رسوم مختلفی پیروی می نمایند. اما نقطه اشتراک تمامی این آداب و رسوم، تمیز کردن تمامی قسمت های منزل به منظور پذیرایی و استقبال از اقوام و آشنایان در ایام نوروز می باشد. اما علاوه بر نظافت منزل مبله در پایان سال که به خانه تکانی شهرت دارد، دیگر مواقع سال نیز انجام نظافت خانه ضروری بوده و بسیاری افراد نظافت منزل خود را به صورت دوره ای و بر طبق زمان بندی خاصی انجام می دهند. شرکت خدماتی پندار موج نو این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده که به راحتی اقدام به ثبت سفارش و رزرو دوره ای سرویس نظافت منزل نمایید. 

نظافت منزل مبله شامل چه سرویس هایی می گردد؟


ثبت سفارش از طریق وبسایت


گردگیری و نظافت تمامی قسمت های منزل

نخستین مرحله در فرایند نظافت منزل مبله گردگیری کردن از تمامی قسمت های منزل می باشد. تمامی سطوح، میزها، درب ها و پنجره ها همه و همه می بایست گردگیری شوند. بدین منظور، کارگر نظافت منزل عمدتا از دستمال نخی نمدار استفاده نموده و تمامی گرد و غبار را پاک می کند. گردگیری همچنین، شامل تمیز کردن تمامی اسباب و اثاثیه خانه نیز می گردد. تمامی لوازم دکوری، تمامی لوازم خانگی، لوازم صوتی تصویری و ... می بایست گردگیری شوند تا علاوه بر تمیز تر شدن، عمر مفید وسایل مزبور نیز افزایش پیدا نماید.  

نظافت اسباب و اثاثیه منزل

در فرایند نظافت منزل مبله، تمیز کردن هر یک از لوازم منزل، دارای اهمیت خاص خود بوده و از اصول و قواعد خاصی تبعیت می کند. به عنوان مثال، نمی توان لوازم برقی را در تماس مستقیم با آب قرار داد. همچنین، استفاده از آب برای تمیز نمودن کوسن مبلمان و لکه گیری از فرش، موکت و مبلمان اجتناب ناپذیر می باشد.همچنین، برای تمیز نمودن برخی وسایل منزل، حلال ها و شوینده های تخصصی تولید شده و به بازار عرضه شده اند. 

تمیز نمودن پنجره و شیشه ها

نظافتچی منزل در فرایند نظافت منزل مبله می بایست پنجره ها و شیشه هایشان را نیز مد نظر قرار دهد. اگر پنجره ها مرتفع باشند و یا اگر دارای شیشه های بسیار بزرگ باشند، نظافتچی خانم قادر به تمیز کردن آن نبوده و می بایست از شرکت خدماتی نظافتی درخواست اعزام نیروی نظافتی آقا بنمایید. 

نظافت شیشه

جدا نمودن و شستشوی پرده ها

از جمله مواردی که در تمامی منازل کاربرد داشته و علاوه بر حفظ حریم شخصی اهالی خانه بر زیبایی منزل نیز می افزاید، پرده های منازل می باشد. اما پرده ها به دلیل قرار داشتن در جلوی پنجره در معرض گرد و غبار بیرون از منزل قرار دارند، به ویژه در شهرهایی مثل تهران که آلودگی هوا زیاد می باشند، به زودی کثیف شده و نیاز به شستشو پیدا می کنند. اما همان طور که می دانید، پرده هایی که در پذیرایی منازل نصب می شوند، در قسمت پایینی از ساچمه پر می شوند تا پرده سنگین شده و زیباتر جلوه نماید. به هنگام شستشوی چنین پرده هایی در فرایند نظافت منزل مبله، تنها افراد متخصص می بایست به جداسازی پرده ها و خارج نمودن این ساچمه ها اقدام نمایند تا زیبایی و کیفیت پرده دستخوش تغییر نگردد. 

دیگر سرویس های ضروری در فرایند نظافت منزل

تمیز نمودن فرش، موکت و مبلمان با استفاده از شامپوفرش

به هنگام انجام نظافت در منزل، بسیاری از مواقع با مواردی مواجه می گردید که ناگزیر از جستجوی راه حل در کتاب های خانه داری و سایت های نظافتی می گردید. از جمله این موارد می توان به لکه های ایجاد شده بر روی فرش، موکت و مبلمان منزلتان می باشد. تا زمانی که منشأ لکه را ندانید، نخواهید توانست حلال مناسب آن را شناسایی و تهیه نمایید. متخصصین امور نظافتی در شرکت خدماتی نظافتی موج نو همگی آموزش دیده و باتجربه بوده و به خوبی قادر به ارائه راه حل های کاربردی در حوزه نظافت منزل می باشند.  

نظافت سقف منزل

نظافت سقف منازل نیز در فرایند نظافت منزل مبله و همچنین، نظافت منزل تخلیه اهمیت داشته و نمی بایست از نظر دور بماند. حتما تاکنون متوجه هاله های تیره رنگ اطراف لوستر منازل بر روی سقف خانه های مزبور شده اید. در این قسمت از انجام خدمات نظافت می بایست نیروی نظافتی آقا استخدام کرده و از قوای مردانه در انجام چنین سرویسی بهره ببرید. توجه به ایمنی نیروی نظافتی و استفاده از نردبان مناسب، از ملزومات انجام چنین سرویسی می باشد. 

تمیز کردن لوستر و چراغ های منزل

نظافت لوستر و چراغ های آن نیز از موار مهمی است که بر زیبایی منزل افزوده و منجر به پرنور تر جلوه نمودن فضای داخلی خانه ها می گردد. در بسیاری از مواقع و به ویژه در خصوص لوسترهای بزرگ و چلچراغ ها، نظافت سطحی لوستر جوابگو نبوده و می بایست لوستر را از سقف جدا کرده و به منظور تمیز کردن و شستشو، پایین بیاورید. لازم به ذکر است که نظافت لوستر نیز با کمک کارگر نظافتی آقا میسر شده و خانم ها قادر به انجام آن نمی باشند. بنابراین، اگر در فرایند نظافت منزل مبله خود خواهان تمیز کردن سقف، لوستر و مواردی از این دست می باشید، پیشاپیش به فکر سفارش و رزرو نیروی نظافتی آقا باشید. 

شستشوی حمام و دستشویی

شستشوی حمام و دستشویی در تمامی منازل و تمامی نقاط شهری و روستایی اهمیت داشته و جزء لاینفک نظافت منزل به ویژه نظافت منزل مبله می باشد. لکه ها و آلودگی های موجود بر روی کاشی های کف و دیوار دستشویی و همچنین، لکه های حاصل از تجمع بخارات در حمام منازل، همه و همه می بایست به خوبی تمیز شوند تا علاوه بر رفع بوی بد این قسمت از منازل مسکونی، زیبایی این قسمت ها نیز صد چندان گردد. لازم به ذکر است که توجه به نظافت سرویس بهداشتی و حمام، از گام های موثر بر سلامتی و بهداشت ساکنین محسوب می گردد.