تشریفات

تشریفات

1397/11/13 سارا سلیمان پور
تشریفات مجالس و میهمانی های مختلف، در زمره خدمات تشریفات و پذیرایی شرکت های پذیرایی بوده و شامل طیف وسیعی از خدمات می گردد.  

تشریفات

تشریفات مجالس و میهمانی های مختلف، در زمره خدمات تشریفات مجالس شرکت های پذیرایی بوده و شامل طیف وسیعی از خدمات می گردد. تشریفات به مجموعه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز برگزاری انواع مراسم شادی و سوگواری، جلسات کاری و اداری و ... گفته می شود. به منظور برگزاری مراسمات و مجالس خود، می توانید خودتان این مسئولیت را به عهده گرفته و متحمل وقت و هزینه زیادی شوید. اما اگر بخواهید کارتان به صورت حرفه ای و در کمترین زمان ممکن انجام شود، می توانید از مشاوره و همکاری متخصصین شرکت خدماتی پذیرایی موج نو در حوزه خدمات تشریفات و پذیرایی بهره مند شوید. تعدادی از مهمترین خدمات این شرکت در حوزه برگزاری تشریفات مجالس به شرح زیر می باشد :    


ثبت سفارش از طریق وبسایت


تشریفات قابل ارائه از سوی شرکت های پذیرایی شامل چه مواردی می گردد؟

خدمات طراحی سالن

از جمله مهم ترین مباحث مطرح در حوزه تشریفات مجالس، طراحی و دکوربندی سالن پذیرایی می باشد. متخصصین مجموعه موج نو، دارای مهارت های متعددی در زمینه طراحی تالار پذیرایی، ویلا و منازل شما بوده و اجرای این فرایند را با استفاده از ابزارهای متعددی انجام می دهند.  طراحی باغ عروسی

آتش بازی

از جمله تشریفات موسسات پذیرایی، برگزاری مراسم آتش بازی در منازل و ویلاهای مشتریان می باشد. بسیاری از مردم در مراسم عروسی و یا میهمانی های مناسبتی مانند میهمانی شب چهارشنبه سوری، علاقه مند به برگزاری مراسم آتش بازی برای میهمانان خود می باشند. پرسنل شرکت خدماتی موج نو با برخورداری از دانش و تجربه کافی در زمینه خرید وسایل آتش بازی و استفاده از این تجهیزات می توانند با شکوه ترین و زیباترین تشریفات آتش بازی را برای شما عزیزان برگزار نموده و شبی به یادماندنی برایتان رقم بزنند. لازم به ذکر است که برگزاری این مراسم از سوی شرکت موج نو با رعایت تمامی نکات ایمنی انجام شده و کوچکترین خطری، حضار را تهدید نخواهد کرد. 

رقص نور

از دیگر تشریفات مورد استفاده در مجالسی چون مجلس عروسی، رقص نور می باشد. اگر سالن پذیرایی مجهز به سیستم رقص نور باشد، می تواند این سرویس را حین برگزاری مراسم به میهمانان حاضر در سالن ارائه نماید. اما اگر سالن مربوطه فاقد چنین سیستمی باشد، شرکت های پذیرایی ضمن برگزاری تشریفات عروسی و جشن ها و همچنین، اجاره دادن سیستم رقص نور، می توانند در جهت تامین نیاز مشتریان خود و جلب رضایت آنها در شب عروسیشان، گامی موثر بردارند.   

گروه موسیقی

از دیگر تشریفات مورد نیاز در مجالس بزم و شادی، اجرای موسیقی زنده و یا پخش موزیک ضبط شده می باشد. موسیقی زنده نیز می تواند در سبک های سنتی و یا پاپ اجرا شود. شما عزیزان می توانید برای برگزاری مجلس عروسی، مجلس دورهمی، مجلس تولد و بسیاری مجالس دیگر خود در سالن پذیرایی و یا در رستوران های سنتی و ... درخواست اعزام گروه موسیقی از شرکت های ارائه دهنده خدمات تشریفات و پذیرایی نمایند. 

خدمات گل آرایی

گل آرایی از جمله تشریفات مورد استفاده در مجالس متعددی چون مجلس عروسی می باشد. شرکت های خدماتی پذیرایی با همکاری افراد متخصص و هنرمندی با تخصص گل آرایی، قادر به گل آرایی و تزئین منازل و سالن پذیرایی شما عزیزان به منظور برگزاری هر چه بهتر مراسم مورد نظرتان می باشند. 

گروه عکاسی و فیلمبرداری

از دیگر تشریفات شرکت های خدماتی پذیرایی، خدمات اعزام عکاس و فیلمبردار به منظور ثبت لحظه های شادی و سرور شما عزیزان می باشد. تیم اعزامی قادر به انجام کلیه امور تدوین فیلم و ویرایش عکس های شما عزیزان نیز می باشد. عکاسی و فیلمبرداری انجام شده توسط تیم اعزامی، به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از آخرین دوربین ها و تجهیرات موجود در حوزه عکاسی و فیلمبرداری انجام می گردد. تمامی جلوه های ویژه مورد نظرتان نیز توسط تیم متخصص مجموعه موج نو قابل پیاده سازی و اجرا می باشد.