شرکت خدماتی

شرکت خدماتی

1397/8/13 سارا سلیمان پور
شرکت خدماتی قادر به ارائه سرويس های متنوعی در حوزه نظافت منزل ، نظافت محل کار و شرکت ها ، نظافت نمای بيرونی ساختمان و بسياری خدمات ديگر می باشد. شرکت خدماتی با استخدام نيروهای خدماتی کارآزموده و مجرب، در جهت ارائه خدمات به مشتريان خود گام بر می دارد.

شرکت خدماتی

شرکت خدماتی قادر به ارائه سرويس های متنوعی در حوزه نظافت منزل، نظافت محل کار و شرکت ها، نظافت نمای بيرونی ساختمان که در زمره خدمات ارتفاع کاری و نماشویی قرار دارد و بسياری خدمات ديگر می باشد. شرکت خدماتی با استخدام نيروهای خدماتی کارآزموده و مجرب، در جهت ارائه خدمات به مشتريان خود گام بر می دارد. شرکت خدماتی می بايست با برگزاری دوره های آموزشی تکميلی در حوزه نظافت منزل و ارائه خدمات، دانش و مهارت پرسنل خود را دائما به روز نگه داشته و سعی در همگام سازی آن ها با آخرين متد روز دنيا نمايد. نظافت منزل امری گسترده بوده و دارای ابعاد و جزئيات بسياری می باشد. يکی از سرويس هايی که کارگران اعزامی از سوی شرکت خدماتی می توانند در خصوص نظافت منزل به مشتريان ارائه نمايند، نظافت ديوارهای منزل می باشد. در ادامه به بررسی چگونگی نظافت ديوارهای منزل توسط نيروهای خدماتی خواهيم پرداخت. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


روند تميز نمودن ديوار در فرایند نظافت منزل توسط شرکت خدماتی 

پوشاندن سطح زير ديوار

از مراحل مهمی که در روند نظافت منزل و نظافت ديوارها می بايست مورد توجه کارگران اعزامی از سوی شرکت نظافتی قرار گيرد، توجه به آلوده نشدن ديگر قسمت های منزل می باشد. بدين منظور، نيروی خدماتی می بايست هنگام تميز نمودن ديوارهای منزل، آن قسمتی از زمين را که زير ديوار قرار دارد، با پارچه يا روزنامه ای بپوشاند. بدين ترتيب، آلودگی روی ديوار، بر روی زمين نخواهد ريخت. شرکت های خدماتی اصول نظافت منزل را به نیروهای نظافت آموزش می دهند تا خدماتی بهینه و باکیفیت به مشتریان ارائه شود. در واقع افراد و شرکت ها برای نظافت، از طریق شرکت های خدماتی اقدام می کنند تا نیروی خدماتی متعهد و مطمئن دریافت کنند. بنابراین طبیعی است که خدماتی درخور به آن ها عرضه شود. 

استفاده از وسيله ای نرم برای پاک کردن آلودگی های سطحی

کارگر اعزامی از سوی شرکت خدماتی به منظور نظافت ديوارهای منزل، می بايست در گام نخست از ابزار نظافتی نرمی چون ابر يا اسفنج استفاده نمايد. اين کار به پاک کردن آلودگی های سطحی و گرد و غبار از روی ديوارهای منزل کمک می نمايد. استفاده از پارچه های میکروفایبر برای گردگیری و نظافت سطوح نیز موجب از بین رفتن تمامی آلودگی ها و باکتری های موجود می شود. 

از برسی خشک برای پاک کردن آلودگی های عميق تر استفاده نماييد

پس از پاک کردن آلودگی های سطحی از روی ديوار، نوبت به پاک کردن آلودگی های عمقی از روی ديوار می گردد. شرکت خدماتی بدين منظور، کارگر برای نظافت منزل خود را با وسايلی چون برس های خشک و مواد پاک کننده تجهيز می نمايد. بدين ترتيب، می توان آلودگی های عمقی را تا حدود زيادی از روی ديوارهای منزل برطرف نمود.

از مخلوط آب و مايع ظرفشويی برای نظافت ديوار استفاده نماييد

از جمله ترکيباتی که به منظور تميز نمودن ديوارها در فرايند نظافت منزل می تواند مورد استفاده کارگران شرکت خدماتی قرار گيرد، مخلوط آب و مايع ظرفشويی می باشد. نيروی خدماتی اعزامی می تواند اين مخلوط  را در سطلی درست کرده و از آن استفاده نمايد. 

استفاده از ترفندهای خانگی برای نظافت

نیروهای نظافتی شرکت های خدماتی به اصول مختلف نظاف آشنا هستند. آن ها ترفندهای خانگی زیادی را می دانند که بر اساس آن ها شوینده های طبیعی تهیه می کنند تا اگر مشتریانی به مواد شیمیایی موجود در مواد شوینده آلرژی داشتند، از روش های جایگزین برای نظافت محل استفاده کنند. 

پاک کردن لکه ها از روی ديوار

پس از پاک کردن سطحی و عمقی ديوارهای منزل، نوبت به پاک کردن لکه های احتمالی از روی ديوارهای منزل می رسد. کارگران نظافتی اعزامی از سوی شرکت خدماتی در خصوص چگونگی پاک کردن انواع لکه ها از روی ديوارهای منازل، آموزش های حرفه ای دريافت نموده اند. در مقالات آتی به نحوه تميز نمودن انواع لکه از روی انواع ديوار در فرايند نظافت خانه خواهيم پرداخت. 

پاک کردن لکه های روی مبل و فرش

کارگران نظافتی شرکت های خدماتی می توانند به راحتی لکه های روی مبل و فرش را از بین ببرند. از بین بردن بوی بد فرش و تمییز کردن لکه های مبل بدون آنکه آسیبی به اثاثیه شما وارد شود، در تخصص نیروهای نظافتی شرکت های خدماتی معتبر است.

برای دریافت خدمات مبل شویی و موکت شویی می توانید با شماره 02174402 تماس گرفته و از خدمات مطمئن نیروهای نظافتی موج نو برخوردار شوید. 

خشک کردن ديوار

پس از طی مراحل فوق، نيروی خدماتی اعزامی از سوی شرکت خدماتی می بايست ديوارهای منزل را خشک نمايد. به منظور خشک نمودن ديوارها، می توان از حوله ای نرم و يا دستمال حوله ای استفاده نمود.

گردگیری سطوح 

یکی از ارکان نظافت هر محیطی از نظافت منزل تا نظافت شرکت ها ومحل کار، گردگیری سطوح و اسباب و اثاثیه است. گردگیری با دستمال های مخصوص کار نظافت را سریع تر و بهینه تر خواهد کرد. گردگیری سطوح و اثاثیه تاثیر زیادی در مطبوع شدن هوای اتاق ها و درخشان شدن وسایل و اثاثیه دارد.

چرا باید نیروهای نظافت را از طریق شرکت های خدماتی تامین کرد؟

تامین نیروهای نظافتی از طریق شرکت های خدماتی مزایای زیادی دارد. شرکت های خدماتی نیروها را از فیلترهای گوناگونی عبور می دهند و علاوه بر مهارت ها و توانایی هایشان، از نظر اخلاقی نیز مورد بررسی قرار می گیرند. همچنین نیروها توسط شرکت تحت بیمه حوادث و سلامت قرار می گیرند تا مشتریان هیچ گونه دغدغه ای از این بابت نداشته باشند. از همه مهم تر وقتی از طریق شرکت های خدماتی نیروهای نظافت را به کار می گیرید، از خدمات پشتیبانی نیز برخوردار می شوید. خدمات بررسی و ارزیابی می شوند تا رضایت مشتریان برآورده شود. در صورت بروز هر گونه مشکلی به راحتی می توان با تماس با پشتیبانی آن را مرتفع کرد. 

موج نو در حوزه خدمات نظافت سابقه طولانی دارد. تیم تامین نیروی موج نو برای نظافت فضاهای مختلف از جمله منزل، شرکت ها و کارخانه ها، نیروهای متخصص و حرفه ای اعزام می کند و خدمات ارائه شده را در حین خدمت و پایان کار به دقت ارزیابی می کند تا رضایتمندی حداکثری مشتریان برآورده شود. اگر به دنبال خدمات حرفه ای و مطمئن هستید، با شماره 02174402 تماس بگیرید و بعد از دریافت مشاوره رایگان، در اسرع وقت از خدمات فوری و باکیفیت بهره مند شوید.