شرکت های پذیرایی

شرکت های پذیرایی

1397/11/13 سارا سلیمان پور
شرکت های پذیرایی علاوه بر اعزام تیروی پذیرایی خانم به مجالس مورد نظر مشتریان، قادر به برگزاری ضیافت های مختلفی چون ضیافت صبحانه، ضیافت ناهار و ضیافت شام نیز برای مشتریان خود می باشند.

شرکت های پذیرایی

شرکت های پذیرایی علاوه بر اعزام نیروی پذیرایی خانم به مجالس مورد نظر مشتریان، قادر به برگزاری تشریفات مجالس و ضیافت های مختلفی چون ضیافت صبحانه، ضیافت ناهار و ضیافت شام نیز برای مشتریان خود می باشند. از آنجایی که در جامعه ما عمدتا برگزاری ضیافت شام متداول می باشد، بنابراین، بیشتر شما عزیزان با چنین مجالسی آشنایی داشته و توضیح درباره آن، ضرورت چندانی ندارد. اما ترتیب دادن مجالس به صرف صبحانه توسط شرکت های پذیرایی، امری است که ممکن است چندان رواج نداشته و کمی ناملموس به نظر برسد. در راستای آشنا نمودن شما عزیزان با چنین ضیافت هایی، این مقاله را به توضیح در خصوص انواع صبحانه قابل سرو توسط شرکت های پذیرایی اختصاص می دهیم. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


شرکت های پذیرایی و سرو انواع مختلف صبحانه برای مشتریان

صبحانه ایرانی

صبحانه ایرانی، اصلی ترین نوع صبحانه قابل سرو از سوی مهمانداران شرکت های ارائه دهنده خدمات تشریفات و پذیرایی می باشد. انواع نان شامل نان سنگک، نان لواش، نان تافتون، نان بربری به صورت برش خورده در قطعات کوچک، شیر گرم و شیر سرد، پنیر ساده و پنیر خامه ای، مغز گردو، گوجه فرنگی و خیار حلقه شده، املت، نیمرو و تخم مرغ آب پز، عدسی، لوبیا،انواع مربا شامل مربای به، عسل، مربای هویج، مربای بالنگ، مربای بهارنارنج، مربای گل سرخ و ...، چای، کافی میکس، نسکافه و یا قهوه همه و همه از اجزاء تشکیل دهنده سفره های ایرانی در وعده صبحانه می باشند.

سرو صبحانه

صبحانه چینی

رشته فرنگی، گوشت مرغ، گوشت گاو، ماهی و همچنین، چای یا قهوه از اقلام اصلی صبحانه چینی قابل عرضه از سوی شرکت های پذیرایی و خدمات مجالس می باشند. لازم به ذکر است که قهوه و چای در صبحانه چینی به دو روش چینی و یا غربی قابل سرو می باشند. 

صبحانه آمریکایی

این نوع صبحانه بسیار محبوب بوده و استفاده از آن در میان مردم جامعه ما بسیار متداول می باشد. شرکت های پذیرایی نیز با علم به این موضوع، کامل ترین شکل صبحانه آمریکایی شامل غلات، آبمیوه ها، تخم مرغ در انواع مختلف شامل تخم مرغ آب پز، املت، نیمرو، انواع سوسیس و کالباس، نان تست، قهوه و یا چای می گردد. 

صبحانه اروپایی

شرکت های پذیرایی قادر به تهیه نوع دیگری از انواع صبحانه رایج در دنیا به نام صبحانه اروپایی نیز می باشند. این صبحانه شامل کیک فنجانی، شیرینی دانمارکی، نان تست و یا نان شیرینی داغ، انواع کمپوت، کره، قوه یا چای می باشد. 

صبحانه انگلیسی

از دیگر انواع صبحانه که شرکت های پذیرایی قادر به سرو آن می باشند، صبحانه انگلیسی می باشد. این صبحانه، یک وعده غذایی بسیار متنوع و سنگین بوده و بعضا به عنوان وعه ناهار و یا وعده شام نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اقلام موجود در صبحانه انگلیسی عبارتند از : کیک و پنیر، پاته (غذایی شامل قرار دادن گوشت، سبزیجات، میوه، ماهی و .. در داخل خمیر پای و سپس، قرار دادن خمیر مزبور در داخل فر. این غذا هم به صورت گرم و هم به صورت سرد قابل مصرف بوده و پاته به طور خاص، به خمیر پایی اشاره می نماید که حاوی گوشت می باشد.)، لوبیای پخته و ماهی.